Feedback

Dieselgate în România: Volkswagen a remediat problemele cu emisiile pentru numai 36% dintre clienții afectați în țara noastră

Publicat Marti, 17.07.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 9
Dieselgate în România: Volkswagen a remediat problemele cu emisiile pentru numai 36% dintre clienții afectați în țara noastră - Poza 1
Uniunea Europeană a anunțat că Volkswagen a remediat problemele cu emisiile pentru 80% dintre cele 8.5 milioane de mașini de pe continent, însă România ocupă ultima poziție în clasament, cu numai 36%.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Uniunea Europeană a publicat în această săptămână câteva date statistice despre modul în care Grupul Volkswagen gestionează repararea celor 8.5 milioane de mașini implicate în scandalul Dieselgate.

Potrivit comisarului Vera Jourova, la nivel european Grupul Volkswagen a remediat problemele pentru 80% dintre cele 8.5 milioane de mașini, iar cel mai mare procent este înregistrat în țara care a avut și cele mai multe vehicule afectate: Germania, cu 96%.

În schimb, România ocupă ultima poziție în acest clasament, întrucât doar 36% dintre mașinile afectate au fost reparate, fără ca Uniunea Europeană să menționeze care este numărul exact al acestora.

Totuși, comisarul european a precizat că proprietarii afectați au timp până în 2020 să remedieze aceste probleme în service. "În mare parte, Volkswagen și-a îndeplinit planul pe care l-a promis", a precizat Jourova.

Totuși, este important de menționat că nu este neapărat vina Volkswagen pentru procentul mic de reparații înregistrat în România: constructorul invită proprietarii în service, iar aceștia decid dacă se prezintă sau nu pentru remedierea problemelor.

Pe de altă parte, Uniunea Europeană menționează că una dintre problemele programului este că Grupul Volkswagen nu oferă garanție pentru eventualele probleme care pot apărea după reparațiile efectuate pentru remedierea emisiilor. "Comisia Europeană regretă că Volkswagen nu a oferit garanții complete și clare în cazul în care apar probleme după reparații", a adăugat Jourova.

Grupul Volkswagen a avut de îndurat consecințe mult mai grave pentru Dieselgate în Statele Unite: americanii au amendat constructorul german cu zeci de miliarde de dolari, în ciuda faptului că numărul mașinilor afectate a fost semnificativ mai mic.

Via AFP


Comentarii (9)

  • respect ....cat cuprinde
    9 3
  • Asa se fac afacerile (mari). Unde mai pui ca posesorii au ramas si multumiti de ce au cumparat !
    12 2
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Daca proprietarii romani au fost invitati si nu s-au dus, avem de a face cu o idiotenie romaneasca. Din pacate nu e nici prima si nici singura. Mie imi este greu sa ghicesc care sunt motivele pentru care cei in cauza nu au dat curs unei asemnea invitatii. Cred ca autoritatile s-ar putea gandi si la ceva sanctiuni in acest sens. Asta pentru ca, in final, cred ca ne afecteaza pe toti, sub aspectul poluarii.
    11 4
  • @Gigi...e tipologia de individ pe care il doar undeva. Lui sa-i fie bine, mentalitate ingusta, perspectiva zero. Incep sa cred din ce in ce mai mult ca marcile isi gasesc un anumit tip de cumparatori...unii sunt sportivi, altii vizionari, ceilalti plictisitori, cativa conservatori,etc...iar aici...is cu afaceri n-au timp de pierdut prin service
    8 4
  • Mircea
    @Gigi @vianu ... Ca un posesor de Skoda Superb cu motorul in discutie refuz sa-mi fac acel minunat update de soft din doua motive:
    1.Daca vei cauta in arhiva automarket vei gasi un studiu al australienilor in care se explica cu subiect si predicat ca masile cu au facut update-ul de soft au pierdut din putere si le-a crescut consumul. Puterea a fost masurata pe stand si consumul inainte de update si dupa.
    2.De ce sa-mi fac update-ul de soft daca compensatiile nu sunt egale? In SUA se rascumpara masina, in Germania o cunostinta cu aceeasi masina a primit o reducere de 10.000 EUR la achizitia unei masini din grup iar mie in Romania mi se ofera o reducere de maxim 1500 EUR la achizitia unei masini din cadrul grupului. E vorba de respectul fata de clienti si de modul "egal" de a-i trata.
    21 5
  • cum spuneam in primul comm...v-au umplut de "respect". Data viitoare sa fii atent la pomu' laudat
    15 3
  • someone
    @MIRCEA: du-te la atualizarea de soft cu avocatul: ai platit 140 cai, tot 140 sa fie si dupa, iar noxele fixate .....daca nu, show me the money bitches, sau luati-va superbaciunea inapoi
    18 0
  • @someone.Nu e chiar asa,wv a facut o jmecherie de mare hot,a modificat curba de putere si de cuplu in jos la motoare dar a lasat puterea maxima la aceeasi valoare.Masinile resoftate sunt mult mai slabe,trag mai greu,au putere mai mica,doar pe la 3800-4000 mai trag la fel.
    5 3
  • mircea badea
    parca nu rezolva nicio noxa update-ul(rusine ue si vw!). totusi ar trebui facut.
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru