Feedback

Ferrari a fost numit "Cel mai puternic brand din lume"

Publicat Luni, 18.02.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 10
Ferrari a fost numit "Cel mai puternic brand din lume" - Poza 1
Studiul Global 500 al celor de la BrandFinance a relevat faptul că marca Ferrari este "Cel mai puternic brand din lume". Americanii de la Apple au primit titlul de "Cel mai valoros brand din lume".

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a fost numit "Cel mai puternic brand din lume" de specialiştii în evaluare de la Brand Finance. Constructorul italian de automobile a obţinut acest titlu datorită celei mai de succes echipe din Formula 1, a relaţiei cu clienţii şi a automobilelor pe care le produce. Englezii au publicat doar primele cinci poziţii ale clasamentului "Cel mai puternic brand din lume în 2012" şi au specificat faptul că Apple a depăşit Samsung la categoria "Cel mai valoros brand". În ciuda clasării bune a mărcii din Coupertino, rating-ul de marcă al celor de la Apple a scăzut de la AAA+ la AAA.

"Este întotdeauna o bucurie să obţii prima poziţie pe orice listă, mai ales când lista concurenţilor include unele dintre cele mai celebre companii ale lumii. Această realizare dovedeşte că Italia poate oferi dovezi de excelenţă chiar şi în cele mai dure situaţii economice. În spatele acestei realizări se află produsele excepţionale realizate de oameni la fel de excepţionali. Angajaţii au făcut acest lucru posibil şi pentru asta le mulţumesc.", a declarat Luca di Montezemolo, Preşedintele Ferrari.

Urmareste Automarket
Studiul realizat de Brand Finance ia în considerare venitul mediu per client, cheltuielile departamentelor de publicitate şi marketing, marja de profit şi parametri calitativi, precum loialitatea faţă de marcă şi afecţiunea manifestată de clienţi pentru brand-ul respectiv. Procesul întreg are şase paşi şi include rezultate financiare istorice, previziuni pe cinci ani bazate pe trei surse, o serie de estimări de creştere ale brand-ului respectiv şi calcularea mai multor coeficienţi interni ai celor de la Brand Finance.

TOP 5 "CEL MAI PUTERNIC BRAND ÎN 2012"

Poziţie Brand
1 Ferrari
2 Google
3 Coca-Cola
4 PwC
5 Hermes


Via BrandFinance


Comentarii (10)

  • I-auzi, "cel mai puternic" ar fi un titlu distinct de "cel mai valoros". Criterii invalmasite, pulsiuni partinitoare, prevalenta fortei financiare, demitizarea calitatii, confundarea pasiunii pure cu patima plutocratica. Imi place mult Ferrari, dar in lumea auto nu-si au rostul superlative de genul "cel mai"; poti doar sa constati realitatea seaca a cifrelor, precum "cel mai vandut model all-time: Corolla". He-he, apropo, departe de a fi subiectivi, fiind inarmati cu seriozitatea lor clasica, japonezii au realizat recent topul real al fiabilitatii globale. Arata asa:
    1. Lexus
    2. Porsche
    3. Lincoln
    4. Toyota
    5. Mercedes-Benz
    6. Buick (sic!)
    7. Honda
    8. Acura
    9. Ram
    10. Suzuki

    Interesant este ca BMW vine pe 17, iar mai jos, Hyundai si Kia surclaseaza Audi si VW :D

    Jumatate din primele zece sunt japoneze......No comment.

    Am inserat acest top (desi nu suport niciun fel de top, precum stiti......bleah!) doar ca sa intreb textual: ce spunea articolul despre Ferrari? Uitati-va bine la denumirea firmei cercetatoare: Brand FINANCE (subl.mea). S-a umplut lumea de "specialisti" (pana si in piata avem specialisti in asezat gogonelele pe tarabe).

    PS: Cu al treilea brand puternic din lume nu cochetez digestiv, ci il folosesc numai la curatarea anvelopelor si covoraselor de cauciuc, care ies bec, lucioase si putin lipicioase, dar Coca Cola isi face treaba very well.
    8 18
  • Mda, super tare topul facut de japonezi....Honda dupa Buick si Lincoln la fiabilitate, Lexus inaintea Toyota cand in toata lumea Toyota este ceva mai fiabila decat orice Lexus, mi se pare normal, nu cred ca Hyundai Kia sunt proaste la fiabilitate, dupa parerea mea un top total aiurea.
    9 8
  • wtf ?!?
    ce legatura are bai oamenilor fiabilitatea cu articolul asta?
    15 1
  • NeaNelu.
    In topul prezentat de Inexorabil sunt si 3 marci americane.Unde sunt ''specialistii'' aia care ziceau ca masinile americane nu sunt fiabile??
    Si topul nu e facut de americani.
    3 12
  • Calingura
    Daca nu spunea Inexorabil poate nu remarcam ca e doar puternic nu si valoros.
    Oricum clasamentul - desi imi plac evident masinile Ferrari - este fie efectuat la solicitare fie in sticl Click hai sa nu stam degeaba.

    Ce legatura au veniturile clientilor? Punem pariu ca anumite marci de ceasuri au proprietari in general mai instariti decat cei care cumpara Ferrari?

    Grija fata de clienti? Sa fim seriosi. Singura lor grija este sa scoata varfuri de serie in numar mic ca sa te poata constrange mai bine sa achizitionezi 3 modele inainte de a fi calificat pentru cel dintai.
    Intrebati-i pe cei care au luat foc cu modele de la ei cata grija li s-a purtat? Si sa nu mai apara nimeni sa ne spuna ca trebuie sa stii sa mergi cu masina.

    Rezultate financiare istorice? Hai sa numaram anii in care Ferrari a fost pe profit. Marca a supravietuit numai din pasiune si infuzii financiare. Nu au dus-o mereu atat de bine ca acum.

    Ce parodie.
    5 12
  • Adrian
    Si la topul cel mai exclusivist ar merita Pagani...e peste Ferrari.
    5 14
  • pacpac
    @Adrian ai perfecta dreptate ferrari e copil pe langa pagani
    3 10
  • Oricum ar fi, Ferrari e un brand cu greutate si etalon in clasa lui
    9 1
  • Pai pe site-ul asta comenteaza obsedati de fiabilitate, de parca ar fi angajati numai pt teste......stiu una si buna .......golf 4 e cea mai buna masina iar fiat sau peugeor sau renault, etc sunt proaste din momentul in care au intrat ei pe site......normal ca au simtit nevoia sa comenteze si la ferrari.......le urez succes......probabil ca isi doresc ca ferrari sa fie german, dar viata nu e dreapta.....
    1 0
  • Daca tot sunt atatia specialisti in fiabilitate, cum se face ca sunt numai ciocanari (ciocanar = mecanic care scoate pivotii si bucsele cu ciocanul, la fel si orice surub pe care nu il pot desface la prima incercare) la service-uri? numai vorbe....
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru