Încă un rival pentru Tesla Model 3: Hyundai Ioniq promite o autonomie de peste 320 de kilometri în 2018

de Daniel Popescu
Luni, 14.11.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai Ioniq va primi peste doi ani o versiune îmbunătăţită care va avea o autonomie de cel puţin 320 de kilometri, urmând astfel să devină un nou rival pentru Tesla Model 3.

Doar 7 luni au trecut de la prezentarea oficială a viitorului Tesla Model 3, maşina americană care promite o autonomie de 350 de kilometri. Între timp, lucrurile s-au schimbat însă radical în peisajul pieţei de maşini electrice, iar ultimul înscris pe listă este Hyundai.

Constructorul sud-coreean va lansa anul viitor noul model Hyundai Ioniq, disponibil ca hibrid, hibrid plug-in şi pur electric, iar ultimul dintre ele va avea o autonomie de până în 200 de kilometri. Evident, aceste cifre nu mai sunt atât de impresionante la nivelul anului 2016, motiv pentru care Hyundai anunţă deja un update pentru 2018, când Ioniq va putea parcurge peste 320 de kilometri fără alimentare de la priză.

Urmareste Automarket
"Ioniq se va lansa anul viitor cu o autonomie de 200 de kilometri, distanţă care va satisface cerinţele celor mai mulţi consumatori care fac naveta.
Totuşi, 200 de kilometri nu sunt suficienţi şi avem în plan să extindem autonomia la peste 320 de kilometri până în 2018"
, a declarat Ahn Byung-ki, directorul grupului de performanţă pentru maşini ecologice din cadrul Hyundai.

De altfel, sud-coreenii consideră că "Ioniq va fi un erou pentru Hyundai în Europa" datorită calităţilor şi performanţelor sale. Cu o astfel de autonomie, Hyundai Ioniq va deveni un rival de temut pentru Tesla Model 3, care şi-a anunţat lansarea pentru finalul anului 2017 în Statele Unite, în timp ce în Europa este aşteptat undeva în 2019.

În plus, în primăvara anului viitor va apărea în Europa şi Opel Ampera-e, cu o autonomie de 400 de kilometri, în timp ce Volkswagen e-Golf, versiunea electrică a celui mai bine vândut model din Europa, va ajunge de asemenea la o autonomie de 300 de kilometri. Nu în ultimul rând, subcompacta Renault Zoe este disponibilă deja pe piaţa într-o versiune cu autonomie de 400 de kilometri.

Via Automotive News

Comentarii (7)

  • Hyundai Ioniq este cu 10 nivele peste prajitura de Testla care sufera cam mult la calitate . Testla este un fel de VW electric, adica cu multe probleme de fiabilitate . Diferenta o face doar calitatea premium, atat . VW este low-cost, pe cand Tesla este premium.
    4 20
  • Vasilii.Pantilinitii
    A iesit Dodon asa ca acum pot sa atac cu un avant si mai patriotic produsele vestice. Noroc cu WC-ul din fundul curtii care sta pe suspensii quadra. Deh, trebuie sa produc si eu niste mancare (sunt eco asa ca reciclez si ma reciclez) ca sa am sa rontai si sa mascaresc zilnic pe aici...
    12 2
  • Avand in vedere ca densitatea acumulatorilor din 2016 permite masini cu autonomie de 300-400km (vezi cele deja pe piata) mi se pare un pic penibil sa vii cu o masina peste 2 ani si capacitate de 300 ... mai ales ca, in doi ani, este posibil ca toti ceilalti sa prezinte autonomii de peste 450km.
    Nici macar Tesla model3 nu se stie exact cu ce autonomie o sa iasa pe piata . Autonomia de 350km este oarecum speculativa, pentru ca in urmatorul an lucrurile vor evolua si densitatea va creste in acumulatori.
    6 0
  • Lol, Tesla are autonomie dubla, vreo 500km.
    Habar naveti ca in america testele sunt mai drastice ca in europa
    4 0
  • Lol, tesla are autonomie dubla, vreo 500km
    Teste din europa sunt mai lejere...
    0 0
  • Densitatea de energie a beteriilor e aproape de maximul teoretic posibil. Cresterile de autonomie or sa vina din cresterea numarului de celule.
    Tesla cu autonomia de peste 500 de km are deja 2.5 tone.
    Nu mai visati la dublari de capacitati si injumatatiri de greutati ca n-o sa se intample. Nu prea curand.
    0 2
  • silimarina
    @alex Daca te-ai fi informat, ai fi aflat ca din 2017 Tesla va produce un nou tip de baterie(2170), cu o densitate dubla.Cat despre greutate, daca te referi la Tesla Model S P100D, acest model are 2.2 tone.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru