Salonul Auto de la Paris 2016

Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra

Publicat Marti, 13.09.2016
de Mircea Meşter
Comenteaza 14
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 1
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Tesla Model ce? Opel Ampera-e are o autonomie electrică de "peste 400 de kilometri" și portbagaj mai mare decât al lui Astra - Poza 2
Opel a anunțat astăzi autonomia electrică oficială a lui Ampera-e, modelul 100% electric de 204 CP care va apărea în showroom-uri în primăvara lui 2017. Surpriză de proporții: deși ne așteptam la peste 300 de kilometri, cifrele arată +400 de kilometri.

Pe măsură ce se apropie ziua deschiderii porților Salonului Auto de la Paris, care va avea loc la finalul lunii septembrie, constructorii încep să dezvăluie secrete legate de modelele pe care le pregătesc pentru cel mai mare eveniment de acest tip din lume. Iar dacă majoritatea noutăților sunt legate de fotografii în premieră cu noile generații sau facelift-urile pe care le așteaptă clienții, Opel iscă un cutremur anunțând un număr: 400 de kilometri.

Aceasta este autonomia electrică oficială anunțată de Opel pentru noul Ampera-e, fratele european al lui Chevrolet Bolt. Model 100% electric de dimensiuni compacte, acesta va reuși chiar să "treacă de 400 de kilometri autonomie cu o marjă considerabilă", spun cei de la Opel.

Deși prețul oficial al modelului nu a fost încă anunțat, informațiile interne indică zona 30.000-40.000 de euro pentru noul model Opel, ceea ce-l va transforma în prima mașină electrică cu preț relativ accesibil care depășește bariera psihologică a celor 400 de kilometri autonomie.

Celelalte modele direct comparabile ca preț, abordare sau segment se află în acest moment mult mai jos la acest capitol: BMW i3 oferă maxim 300 de kilometri autonomie, Nissan Leaf vine cu 250 de kilometri, Renault Zoe cu 240, iar Volkswagen e-Golf oferă deocamdată mai puțin de jumătate, adică 190 de kilometri, dar va urca în acest an la rândul său la 300 de kilometri.

Mai mult, Tesla Model 3, modelul anunțat oficial de constructorul american specializat în mașini electrice, anunța oficial 350 de kilometri și o dată de lansare încă incertă, care în Europa va fi probabil 2019.

De urmărit reacția celor aproape 400.000 de clienți Tesla care au depus avansuri returnabile de 1000 de dolari pentru modelul care încă nu a fost prezentat în versiune finală de serie.

Esential +400 de kilometri este autonomia oficială anunțată de Opel pe Ampera-e.
381 de litri va avea portbagajul primei mașini electrice Opel.
27 de lei va costa un "plin" de la o priză casnică pe Opel Ampera-e.
Bateria lui Ampera-e are o capacitate totală de 60 kWh, ceea ce înseamnă că un "plin" va costa sub 30 de lei. Timpii de încărcare vor varia în funcție de puterea prizei, un plin la o priză medie de 22 kW urmând să dureze în jur de trei ore.

Din informațiile oferite de Opel, noul Ampera-e va oferi, pe lângă o autonomie electrică-record, și spațiu de vârf pentru pasageri. Construit ca un mix între un hatch și un monovolum cu dimensiuni aflate la limita dintre segmentul subcompact (B) și cel compact (C), modelul semnat de General Motors are bateriile montate sub podea, ceea ce-i oferă un portabagaj de 381 de litri, mai mare decât cel de pe Opel Astra, de exemplu.

Nici performanțele nu sunt de neglijat: cu 204 CP și cu un cuplu de 360 Nm, accelerația 0-50 km/h are loc în 3.2 secunde, iar repriza 80-120 km/h, esențială în depășirile pe șosea, este de doar 4.5 secunde. Viteza maximă a mașinii este limitată electronic la 150 km/h pentru a proteja capacitatea bateriei.

La nivel tehnologic, Ampera-e este dotată cu cele mai noi sisteme existente în curtea celor de la GM, de la pachetul OnStar (conectivitate, WiFi on-board, asistență în timp real) până la serviciile de mirroring Apple CarPlay și Android Auto.

Noul Opel Ampera-e va debuta oficial la Salonul de la Paris și va putea fi văzut în showroom-urile Opel începând cu primăvara anului viitor, atunci când vor începe și livrările. 


Comentarii (14)

  • Chiar azi Chevrolet a anuntat 238 mile conform standardelor nord americane pentru al sau Bolt. Asta inseamna 383 km. La fel va fi si in cazul Ampera-e, singura diferenta fiind faptul ca standardele europene sunt mai slabe (sa nu zic mincinoase) decat cele americane. Oricum diferenta nu e mare.

    Ramane de vazut pretul, pentru ca e clar ca in Europa va fi mai mare decat cel din SUA, acolo unde Bolt-ul deja va face concurenta enorma Modelului 3 de la Tesla si va plusa prin faptul ca va fi disponibil fizic cu aproximativ un an inainte.
    25 1
  • Bravo!!! Concurenta inseamna progres.
    22 1
  • Nu cred ca va da cineva 40.000 pe chestia asta.
    12 28
  • @ztele
    Stai linistit ca idioti sunt gramada in strainatate ! La noi nu va vinde nici second peste 10 ani una ! CU 40 de mii iei seria 4 Grand Coupe !
    10 41
  • tesla p90d

    455 mile cu 1 incarcare... asa ca plm volt cine?
    6 32
  • @armstrong
    @Scorpionul.negru - Compari mere cu pere....de banii aia poti sa-ti iei si autobuz sau un seria 7 la mana a doua.....Ce elemente au aceste masini in comun cu una pur electrica??? Amandoua au 4 roti si cam atat.. Aici e vorba de o masina pur electrica la un pret foarte ok pentru tehnologia pe care o ofera....dar pana la urma ce o sa intelegi tu din comentariul asta?? Nimic...pentru ca lumea e rea cu tine...:)
    42 4
  • @Demin
    1. E Bolt / Ampera-e nu Volt care e hibrid plug-in.
    2. Model S P100D, cel mai cel Tesla, costa cat 3 Bolt-uri iar autonomia e de doar 315 mile dupa standardele americane, nu 455 mile si cred ca-ti dai seama ca faci o comparatie mere-pere si din prisma claselor: Bolt e compacta, Model S e full-size, adica a la Seria 5 sau clasa E. Intre ele mai exista si clasa medie.
    23 1
  • Cred ca o masina electrica se adreseaza unui anumit tipar uman cu un anumit grad de civilizatie. Nu va asteptati la prea mari vanzari in tara noastra, romanul va prefera motorina si benzina in detrimentul "bateriei".
    Poate din comoditate, poate din lipsa resurselor financiare sau a slabei informari, poate ca toate trei la un loc.
    Cert este ca va mai trece cel putin 5-10 ani sa ajungem la cel mult 0.5 % din vanzarile auto pe partea de electrice.
    In ceea ce priveste masina, cred ca poate fi considerata ca facand parte din valul 2 si cu siguranta va avea un cuvand greu de spus, punand presiune pe rivali.
    21 0
  • Plus serviciul OnStar care va fi disponibil in Romania incepand din 1 octombrie (daca nu ma insel).
    Pentru cei care nu stiu, primul an va fi gratuit, apoi contra sumei de 490 euro anual. Va fi o combinatie reusita OnStar + Ampera E, desi pachetul se poate comanda pe toate masinile Opel incepand cu versiunea de baza.
    Astept cu nerabdare masina pentru test.
    12 1
  • parerea mea
    @un fost user....
    Demiurgule, Zburatorule, Fostule,
    Daca tot ai coborat din universul tau nemuritor si rece afla, inainte de a te intoarce in templul tau, ca asta-i lumea in care traim. Nu toti sunt genii sau maestrii in comentarii, fiecare are preferintele lui, mai mult sau mai putin subiective, mai mult sau mai putin in cunostinta de cauza.
    Ce nu ar trebui permis pe acest site, ca si pe oricare altul este limbajul vulgar si siluirea limbii romane. In rest fiecare este liber sa spuna ce vrea, atat timp cat se exprima civilizat. Cand te referi la putzoi si mafioti esti oricum dar nu civilizat. Altfel spus, nu esti mai breaz ca cei pe care ii numesti in comentariul tau.
    Si inca un lucru: faptul ca aduni manute verzi nu inseamna ca esti un geniu ci doar ca unii oameni apreciaza o parerea a ta. Asta nu inseamna ca ea este si correcta. .
    Ca sa-ti exemplific mai clar: faptul ca lumea se uita la emisiunea lui Capatos nu inseamna ca aceasta este o emisiune valoroasa sau ca asistentele lui sunt fete inteligente.
    5 7
  • E mare diferenta de greutate si dimensiuni intre Tesla Model S si Chevrolet Bolt, plus performantele de la Tesla sunt mult mai bune, acestea duc la un consum mai mare!

    Oricum acest Chevrolet Bolt e un inceput bun, eu unul preconizez ca in 20 de ani vom avea electrice cu autonomie de peste 3000 km pr. ca iau un consideratie noile tehnologii la care se lucreaza in materie de bateri care vor scade dimensiunile si vor creste mult capacitatea de inmagazinare a energiei.

    Cat despre urmatorii 50 de ani vom avea masini electrice cu sufrafetele complet acoperite de tehnoligie care va incarca bateria.
    1 7
  • Orice s-ar spune aste e viitorul in domeniul auto! Marea mea curiozitate este sa vad cum ar arata un oras aglomerat de masini dar MUT, pentru ca electricele nu fac zgomot deloc si cum ar mai traversa unii la intamplare cand masina se deplaseaza foarte rapid (electrice au un cuplu f mare si ajung la 100 km/h in 4-5 secunde, probabil cava fi macel sau poate le vor pune difuzoare exterioare !!! In acelasi timp as vrea sa vad ce se intampla cu bacteria dupa cateva incarcari (aveti aici exemplul telefoanelor mobile) sau ce RCA se va plati cand o tamponare banala va distruge bateria si numarul daunelor toatale va creste exponential!
    2 0
  • Tralala
    Inainte sa dam vina pe cumparator, mai intai ar trebui sa dam vina pe autoritati care nu ofera o infrastructura in acest sens, nici macar in orase, ce sa mai zic de autostrazi si alte sosele exterioare...
    Daca stai la casa e bine ca tii masina peste noapte in priza, in garaj. Dar imaginati-va la blocuri cum va fi. Veti vedea numai prelungitoare atarnand de la toate etajele. Iar dimineata te trezesti cu masina neincarcata pentru ca cineva ti-a furat ultimul prelungitor de jos. :)))
    6 0
  • daniel
    mult prea scumpe, de ce?
    pentru ca nu se vrea sa se renunte la petrol, nu imediat sa ma stam sa mai poluam si sa ne intoxicam cu noxe vreo 10-15 ani pana cand vor ajunge sa coste cat de cat...

    oare chiar credem ca o masina electrica nu poate ajunge la 15000 de euro? care e o suma oricum mare?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru