Feedback

Kia oferă detalii noi despre Niro EV: SUV-ul electric împrumută motorul de 204 CP de pe Hyundai Kona Electric

Publicat Joi, 07.06.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 2
Kia oferă detalii noi despre Niro EV: SUV-ul electric împrumută motorul de 204 CP de pe Hyundai Kona Electric - Poza 1
Kia oferă detalii noi despre Niro EV: SUV-ul electric împrumută motorul de 204 CP de pe Hyundai Kona Electric - Poza 2
Kia oferă detalii noi despre Niro EV: SUV-ul electric împrumută motorul de 204 CP de pe Hyundai Kona Electric - Poza 2
Kia oferă detalii noi despre Niro EV: SUV-ul electric împrumută motorul de 204 CP de pe Hyundai Kona Electric - Poza 2
Kia oferă detalii noi despre Niro EV: SUV-ul electric împrumută motorul de 204 CP de pe Hyundai Kona Electric - Poza 2
Kia oferă detalii noi despre Niro EV: SUV-ul electric împrumută motorul de 204 CP de pe Hyundai Kona Electric - Poza 2
Kia oferă detalii noi despre Niro EV: SUV-ul electric împrumută motorul de 204 CP de pe Hyundai Kona Electric - Poza 2
Kia oferă detalii noi despre Niro EV: SUV-ul electric împrumută motorul de 204 CP de pe Hyundai Kona Electric - Poza 2
Kia Niro EV va utiliza motorul de 204 cai putere disponibil și pe "fratele" său Hyundai Kona Electric, în timp ce autonomia oficială pentru versiunea europeană a fost "corectată" la 450 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia a dezvăluit la începutul lunii mai primele imagini cu Niro EV, versiunea electrică a SUV-ului subcompact. La vremea respectivă, sud-coreenii au fost zgârciți în furnizarea de informații tehnice, însă oferă mai multe detalii cu ocazia unei prezentări a modelului care a avut loc la Salonul Auto de la Busan (Coreea de Sud).

Astfel, SUV-ul subcompact electric va utiliza un motor de 150 kW (204 CP) care va pune în mișcare roțile de pe puntea față, oferind un cuplu de 395 Nm și un timp de 7.8 secunde pentru accelerația la 100 km/h.

Sistemul de propulsie este astfel similar cu cel disponibil pe "fratele" Hyundai Kona Electric, cu excepția faptului că acesta din urmă accelerează la 100 km/h în 7.6 secunde.

Mici schimbări sunt semnalate și în cazul acumulatorului de 64 kWh, care oferă o autonomie oficială de 450 de kilometri, comparativ cu cei 470 de kilometri menționați în dreptul lui Kona Electric. Clienții vor avea posibilitatea de a opta pentru un acumulator mai mic, de 39.2 kWh, a cărui autonomie oficială este de până la 300 de kilometri.

Kia a oferit și o primă imagine cu interiorul și a menționat adaptarea acestuia la specificul unui model electric. În centru se observă prezența unui sistem multimedia cu ecran touch de 7.0 inch care oferă informații actualizate despre nivelul de încărcare al acumulatorului și stații de încărcare amplasate în regiune. De asemenea, pentru panoul de bord, Kia a optat pentru un ecran LCD cu diagonala de 7.0 inch care oferă informații în timp real despre utilizarea sistemului de propulsie și acumulator.

Pentru moment, Kia s-a limitat să afirme că modelul va fi disponibil în Coreea de Sud în a doua jumătate a anului, urmând că lansarea pe piețele europene să aibă loc ulterior. Sud-coreenii au speranțe mari de la noul SUV electric, mai ales ca urmare a succesului înregistrat în această perioadă de Kona Electric.

Via Kia


Comentarii (2)

  • Mi se pare mie sau fata chiar seamana cu Tesla X ?
    1 7
  • Andrei
    Clar ti se pare.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru