Salonul Auto de la Geneva 2018

Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri

Publicat Marti, 27.02.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 6
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri - Poza 1
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri - Poza 2
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri - Poza 2
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri - Poza 2
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri - Poza 2
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri - Poza 2
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri - Poza 2
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri - Poza 2
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri - Poza 2
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri - Poza 2
Hyundai Kona Electric are un design ușor modificat comparativ cu versiunea tradițională și este oferit în două versiuni. Cea mai performantă are motor electric de peste 200 de cai putere și o autonomie de 470 de kilometri.

După un teaser neconcludent publicat la începutul lunii februarie, Hyundai a dezvăluit astăzi primele imagini și informații oficiale despre Kona Electric, versiunea electrică a lui Kona, model lansat în cursul anului trecut.

Potrivit constructorului, Hyundai Kona Electric este primul SUV subcompact electric din Europa, iar acesta impresionează în special din punct de vedere al autonomiei.

Hyundai Kona Electric: date esențiale:

● Din punct de vedere al designului, cea mai importantă noutate comparativ cu versiunea clasică a lui Kona este la nivelul grilei. De asemenea, modelul este disponibil cu jante exclusive din aliaj de 17 inch, în timp ce bara de protecție frontală are o formă aerodinamică mai agresivă;

La interior, ceasurile de bord sunt digitale, în timp ce sistemul de infotainment este compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay;

● Scaunele din față beneficiază de încălzire și ventilație;

Kona Electric vine în două versiuni: prima are un motor electric de 99 kW (135 CP), cuplu de 395 Nm și un acumulator de 39.2 kWh care oferă o autonomie de 300 de kilometri conform noului standard WLTP.

Accelerația la 100 km/h are loc în 9.3 secunde;

Versiunea superioară are un motor de 150 kW (204 CP), același cuplu de 395 Nm, dar accelerează la 100 km/h în 7.6 secunde. Bateria acestei versiuni are 64 kWh și oferă o autonomie de 470 kilometri conform standardului WLTP. În practică, autonomia reală va fi de circa 400-450 de kilometri, o valoare foarte bună raportată la autonomiile mașinilor electrice disponibile în prezent pe piață;

● Bateriile se încarcă până la 80% în 54 de minute în cazul utilizării unei stații de încărcare rapidă DC de 100 kW. Utilizarea unei stații clasice implică însă un timp de încărcare de 6 ore și 10 minute pentru versiunea cu baterie de 39.2 kWh și de 9 ore și 40 de minute pentru varianta de 64 kW.

Via Hyundai


Comentarii (6)

  • ceva despre pretul estimat?
    4 0
  • Am vazut varianta pe benzina! Frumoasa ,dar aceleasi stopuri mari neextetice pe bara spate,la fel ca ale noului Santa Fe! Prea mari,si semnalizarea in ele,in loc de o "dunga" galbena cu leduri,gen Audi Q5.De preturi,banuiesc ca asa cum ne-am obisnuit,,peste concurenta!
    5 4
  • someone
    din ce in ce mai interesant acest model.....motoare diesel si benzina, unul din benzinare are chiar si 4X4. dar si mai interesanta e aceasta versiune electrica, care pe langa 2 baterii de puteri diferite, are si 2 motoare diferite. corectati-ma daca gresesc, dar cred ca e o premiera, mai ales in zona asta a pietei auto
    8 2
  • ACE - Craiova
    HYUNDAI Kona EV nu pare la fel de aerisita la interior ca TESLA Model X (model 4x4) sau Model 3......iar partea de motorizare nu este la fel de simpla si practica...
    Insa e interesanta din alte doua aspecte:
    1) Va fi disponibila doar in cateva luni de zile in Europa;
    2) Exista destule reprezentante HYUNDAI in Romania spre deosebire de TESLA ( care nu a razbit inca pe plaiurile mioritice...)
    Asteptam insa informatii despre:
    - preturi;
    - specificarea daca ofera si varianta electrica 4x4;
    - garda la sol;
    - disponibilitatea efectiva in Romania.
    FELICITARI HYUNDAI - ai spart cu adevarat gheata EUROPEI cu o masina care promite multe si ofera o autonomie REALAde cca 450-470 km !!!!
    14 5
  • @ACE - Craiova
    Nu fi atat de optimist in legatura cu vanzarea in Romania. Hyundai Ioniq electric nu e inca disponibil in Romania, nici macar in varianta plug in. Eu am fost interesat de masina asta, dar in niciun caz nu dau 30000 euro (pretul din Ungaria) pentru o masina atat de inferioara comparata cu Tesla Model 3.

    Pe langa asta in tarile din Europa in care e disponibil modelul Ioniq, si in Canada si SUA asteptarea se intinde pe cateva luni, intre 4 si 8 luni, in functie de zona (vezi forumurile EV). Asta in conditiile in care cererea nu e nici pe departe la fel de mare cum e pentru Model 3.
    Foarte probabil va fi la fel si pentru Kona. Daca va se va putea cumpara incepand din iunie (nu in RO), doar prin octombrie-noiembrie se va face livrarea.

    Autonomia reala la varianta long range o sa fie de vreo 400km, nicidecum 470km cat declara ei. Dar si eu ma bucur ca au reusit asa autonomie.

    Pretul se vehiculeaza a fi in jurul a 40000 euro pentru varianta long range. Cati ar da atat de mult pentru o masina non-premium care in varianta full option cu cea mai buna motorizare pe benzina costa 25000 euro? Eu sigur nu as da.
    11 11
  • Din pacate revenim la vesnica buba a masinilor electrice cu autonomie reala...pretul.
    Oricum , e bine ca din ce in ce mai multi producatori seriosi incearca si variante electrice serioase (cu autonomii peste 300 km).
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru