Lexus LF-C2: conceptul unui nou limbaj de design şi al unui rival pentru BMW Seria 4 Cabrio

de Bogdan Mirică
Joi, 20.11.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lexus a dezvăluit conceptul LF-C2 cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles. Prototipul anticipează o nouă direcţie de design, dar şi o posibilă decapotabilă japoneză.

Săptămâna trecută vă anunţam că Lexus va avea propria sa eclipsă de soare pe site-ul oficial, dedicată lansării noului LF-C2, modelul aşteptat să îşi facă apariţia în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles.

Eclipsa a trecut, salonul şi-a deschis porţile, iar noi facem astăzi cunoştinţă cu decapotabila japoneză dezvăluită complet. Deşi iniţial s-a crezut că este vorba despre o decapotabilă medie, creată pentru a rivaliza cu BMW Seria 4 Cabrio, conceptul contrazice aşteptările. Cel puţin dacă ne luăm după comunicatul japonezilor, care susţin că avem în faţă o proiecţie a noii filosofii de design a brandului. E drept însă că această diversiune ar putea anticipa chiar şi o decapotabilă de serie.

Lexus LF-C2 a fost creat respectând reguli aerodinamice stricte, cum ar fi oglinzile laterale speciale, canalele de ventilaţie a frânelor, deflectorul spate şi eleronul posterior. Aspectul sportiv este sugerat şi de o evacuare cu patru terminaţii şi de un set de jante cu cinci spiţe, din aliaj uşor, cu o dimensiune de 20 de inch.

Totul pare supradimensionat în partea frontală a noului Lexus LF-C2

Esential 470 de cai s-ar putea ascunde sub capota conceptului Lexus LF-C2.
Interiorul nu prezintă modificări radicale, preferând să preia designul lui RC Coupe, îmbunătăţit cu o consolă centrală care se întinde până pe locurile din spate.
Un ceas analog, un sistem multimedia, o tapiţerie de piele în două culori şi o iluminare ambientală, proiectată de jos în sus şi nu invers, sunt doar câteva dintre detaliile noi de la interior.

Configuraţia evacuării trădează prezenţa unui motor de performanţă sub caroseria vopsită într-o culoare galbenă exclusivă. Este vorba despre motorul V8 de nouă generaţie, cu o capacitate de 5.0 litri şi o putere totală de 470 de cai şi un cuplu motor de 526 Nm. 

Comentarii (2)

  • vai ce fatza de aspirator are ... vorba lu' Clarkson :) nu ca nu mi-ar place sa il scot la o plimbare ... zilnic!
    3 4
  • Andrei
    Un design foarte reusit din partea Lexus,intotdeauna Lexus a fost ceva aparte din acest punct de vedere...performantele pe sosea au fost mereu mai slabute in comparatie cu modelele germane,dar niciodata nu le poti avea pe toate,renunti la ceva in detrimentul a altceva.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru