Poliţia spaniolă a arestat membrii unei reţele care falsifica maşini Ferrari şi Aston Martin

de Mircea Meșter
Vineri, 02.08.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
40.000 de euro pentru un Ferrari? Doar dacă este contrafăcut şi construit pe baza unui model "normal". Această întrebare i-a dus pe poliţiştii din Valencia în două ateliere auto care produceau maşini Ferrari şi Aston Martin false.

Design-ul exterior, cel interior şi detaliile motorului erau atât de bine realizate încât simulau aproape de perfecţiune modelul original.

Poliţia spaniolă
Comunicat oficial
Se întâmplă şi la case mari. Poliţia spaniolă a depistat şi arestat membrii unei reţele care se ocupa cu producţia unor modele Ferrari şi Aston Martin contrafăcute. Este vorba de două ateliere aflate în provincia Valencia ai căror mecanici şi carosieri produceau modelele Ferrari F430 şi 458 Italia, asamblându-le pe baza unor maşini "normale".

Din comunicatul oficial emis de poliţia din Spania aflăm că întreaga caroserie şi subansamblele erau fabricate din fibră de sticlă şi că cei opt membrii ai reţelei comandau unele piese din Anglia sau chiar direct de la Ferrari în cazul în care acestea erau prea dificil de fabricat.

Odată construite, maşinile erau puse cu anunţuri de vânzare pe internet, iar preţul de vânzare al fiecăreia era de 40.000 de euro, mult sub preţul de listă al modelelor pe care le imitau. Nu au existat însă plângeri din partea clienţilor din simplul motiv că aceştia ştiau că achiziţionează un model contrafăcut.

Esential 40.000 de euro costa un "Ferrari" produs de mecanicii din Valencia în atelierele proprii.
Poliţia din Spania a confiscat în momentul arestării 17 maşini false Ferrari şi două copii după modele ale mărcii Aston Martin.
Acţiunea reprezentanţilor legii a venit după plângerea reprezentanţei Ferrari din Spania, care monitorizează constant piaţa de modele second-hand ale mărcii şi a aflat astfel de ofertele afişate de producătorii clandestini de modele sportive de lux.

via madridiario

Comentarii (10)

  • Ma intreb cum de toate '' supercarurile '' contrafacute au motoare Toyota ?
    20 8
  • Foarte tare. :)))
    24 4
  • Cocalari sunt peste tot
    23 6
  • nu conteaza
    tot e bine ca i-au pus motor de Toyota....macar nu fac rabat de la fiabilitatea motorului;))
    24 10
  • M-am documentat si eu ca tot romanu :)).
    Deci am vazut ca unele exemplare de 38-40.000euro de Lamborghini de exemplu sunt dotate cu motor V12 BMW de pe E38 daca nu gresesc. Deci sunt si performante aceste replici. Nu ca si originalul dar la banii care sunt eu zic ca merita :). Insa mai mult ca sigur nivelul de siguranta este foarte scazut caci am vazut caroseria respectiva foarte fragila din fibra daca nu gresesc.
    22 5
  • @!
    Majoritatea cred ca au la baza Toyota MR2, una din putinele masini cu motor central care sa aiba si un pret relativ mic.
    11 4
  • Adrian
    Cred ca erau mai fiabile ca cele originale si nu mai ardeau ca tortele :)) (gulmesc)
    Din moment ce cumparatorii stiau ca nu sunt originale (banuiesc ca si ei specificau in anunt acest lucru ) nu vad unde e problema....nu ii punea sigla si nu avea nimeni ce sa le faca. Fiecare isi produce ce vrea si poate sa arate oricum. Chinezii care produc toate replicile de ceasuri scumpe si cu sigla cu tot de nici nu zici ca sunt fake cum e ? Ma indoiesc ca le platesc drepturi de autor elvetienilor.
    4 1
  • Grigore
    E foarte posibil ca acei mecanici sa fi facut modele mai fiabile decat originalul
    4 0
  • N-are nimic caroseria de fibra de sticla, multe modele de succes s-au fabricat cu caroserie de fibra.
    Ceea ce mie mi se pare interesant e ca baietii astia chiar faceau o treaba buna. Adica masinile arata chiar bine, de la 5 metri ai nevoie de ochi antrenati sa faci deosebirea. Bravo lor , caci nu-i usor, si spun bravo pt ca nu au tepuit pe nimeni, au facut un ban cinstit oarecum chiar daca e o copie ilegala. Daca ar schimba sigla si ar fabrica componente originale, poate ar iesi chiar niste masinute faine.

    Dar si mai interesant e ca daca faceau chinezii treaba asta, vindeau modelele bine mersi si nu-i baga nimeni in seama. Probabil pt ca le copiau atat de prost incat fie se rupeau in 2 dupa 5000 de km sau nu aratau prea mult ca cele originale.
    6 1
  • bascul
    Probabil ca aceste copii nu iau foc ca originalele.
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru