Feedback

Preţuri Citroen C4 Cactus în România: carismaticul crossover pleacă de la 13.000 de euro

Publicat Marti, 30.09.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 19
Importatorul Citroen în România a anunţat preţurile noului C4 Cactus, model care porneşte de la 13.000 de euro în versiunea 1.2 VTi de 82 CP.

Te ajutăm să primeşti oferte speciale personalizate direct de la cei mai apropiaţi dealeri.

Citroen C4 Cactus
Cere ofertă

Citroen C4 Cactus, noul crossover al mărcii franţuzeşti, este disponibil pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 12.995 euro cu TVA inclus în versiunea 1.2 Vti 82 CP. Cea mai ieftină versiune diesel are 92 CP şi pleacă de la 16.600 de euro cu TVA inclus. C4 Cactus este singurul autoturism din lume echipat cu un sistem de prevenire a zgârieturilor din parcare care foloseşte capsule de aer integrate în ornamente de cauciuc montate pe portiere. Acest sistem se numeşte Airbumps şi asigură elasticitatea panourilor la impactul uşor dintre alte obiecte şi portierele modelului franţuzesc. Până la finele anului curent, importatorul mărcii în România oferă garanţie de cinci ani pentru C4 Cactus în limita a 100.000 kilometri.

Citroen C4 Cactus - primele imagini ale noului crossover compact franţuzesc

În loc de scaune faţă individuale şi separate, C4 Cactus are o banchetă reglabilă, care aminteşte de maşinile americane clasice, după cum este şi cazul planşei de bord.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Francezii de la Citroen oferă trei niveluri de echipare în compania lui C4 Cactus: Live, Feel şi Shine. Primul este oferit doar pentru versiunea entry-level, în timp ce Shine reprezintă echiparea de top. Echiparea de bază include şase airbag-uri, ABS+ESP+ASR+AFU, geamuri electrice faţă, oglinzi reglabile electric, sistem audio cu MP3 cu patru difuzoare şi comenzi pe volan, sistem multimedia cu ecran tactil cu diagonoala de 7 inch, lumini de zi cu LED-uri, închidere centralizată cu telecomandă, regulator şi limitator de viteză programabil şi altele. Abia de la echipare Feel este oferit în standard sistemul de aer condiţionat cu reglare manuală. Al doilea nivel de echipare din gamă aduce în plus şi Hill Assist, cotieră centrală faţă, kit "mâini libere" prin Bluetooth şi o serie de elemente estetice. Echiparea de top prezintă în standard jante de aliaj de 16 inch, climatizare automată, sistem de navigaţie, senzori de parcare spate şi cameră video pentru marşarier, senzori de ploaie şi de lumină, plafonieră cu LED-uri, oglinzi laterale cu funcţie dezgivrare, geamuri spate şi lunetă fumurii şi sistem audio cu şase difuzoare şi funcţie Jukebox.

Sistemul Airbumps este unic în industria auto şi are rolul de a evita zgârieturile de pe portiere provocate de deschiderea altor portiere sau de cărucioarele de cumpărături.

Esential 3.4 litri la sută este consumul mixt al celei mai economice versiuni a lui Citroen C4 Cactus.
Versiunea entry-level în gama Citroen C4 Cactus se remarcă prin masa redusă la gol de numai 965 kilograme. Aceasta are un motor Vti de 82 CP şi 1.199 centimetri cubi, cu trei cilindri în linie, care îi asigură un sprint 0-100 km/h în 12.9 secunde şi o viteză maximă de 167 km/h. Consumul mediu declarat este de 4.6 litri la sută. Cea mai economică versiune a lui C4 Cactus nu este aceasta, titlul respectiv fiind rezervat motorizării BlueHDi de 1.560 cmc şi 100 CP, care anunţă un consum mixt de 3.4 litri la sută. Aceasta accelerează de la 0 la 100 km/h în 10.7 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 184 km/h. În ceea ce priveşte cea mai performantă versiune a lui C4 Cactus, aceasta are un motor e-THP Euro 6 de 1.199 centimetri cubi, care asigură 110 CP şi 205 Nm şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 9.3 secunde. Viteza maximă a acestei versiuni este de 188 km/h, în timp ce consumul mixt declarat este de 4.6 litri la sută cu jante de 16 inch, respectiv de 4.7 litri la sută cu jante de 17 inch.

Citroen C4 Cactus vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Citroen C4 Cactus
1.6 BlueHDi Feel
110 3.4 10.7 16.616
Peugeot 2008
1.6 e-HDi 92 CP Acces
92 4 11.5 16.158
Renault Captur
1.5 dCi 90 CP Authentique MT5 
90 3.6 13.1 14.000
Opel Mokka
1.7 CDTI 130 CP Enjoy
130 4.5 10 21.290
Chevrolet Trax
1.7D MT6 FWD LT
130 4.5 9.6 19.500
Nissan Juke
1.5 dCi Visia
110 4.9 11.2 18.090
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Citroen


Comentarii (19)

  • Un model foarte interesant insa ecranul imens are un mare neajuns in Romania: atrage hotii care au impresia ca e de fapt o tableta si nu ca face parte din bord. Un mare plus este si motorul THP (1.2 110cp) care desi turbo nu este unul fortat (din 1.2 se puteau scoate si 140cp) promitand atat performante mai mult decat suficiente cat si o fiabilitate in timp mai ridicata.

    Per total ramane un produs de nisa care probabil ca la noi nu-si va gasi multi clienti.
    21 7
  • L-am vazut azi-dimineata in Bratislava aproape exact in dreptul unei reclame imense la el. Am impresia ca astia de la Citroen se plimba cu el prin oras numai ca sa intarate lumea sa il cumpere.
    Masina asta intoarce capete mai rau ca un porsche.
    27 7
  • sorin: Unde este montat modulul de inchidere centralizata la Citroen Xantia motor... Raspunde
  • @eee
    ce logica de doi bani. lumea intoarce capul si dupa ciudatenii. ar intoarce capul si daca ar vedea un tractor vopsit roz, dar asta nu inseamna ca-i incanta
    19 20
  • un continuator de suuces al lui 2CV, frumoooos si practic;
    vezi si Citroe cactus Airlflow
    15 8
  • foarte interesanta clasa asta a crossoverurilor de lifestyle. A inceput cu multinjuratul (la noi evident, unde gasim traditie auto, nu gluma) JUKE. Ciudatenia cum zicea romanul neaos (si constipat de-a binelea) de mai sus a prins la public si mare parte a lumii constructorilor a cerut o copie in versiune proprie. Unii mai timizi (Trax) altii mai indrazneti (captur/2008) si acum Citroen care ridica stacheta si mai sus printr-un design cu adevarat non-conformist.

    Intr-o mare de "design matur si usor de inteles" (deobicei cu motorizare TDI - sic!) petele astea de culoare iti incanta privirea.
    18 11
  • 10 24
  • 8 23
  • 13 17
  • 8 13
  • 9 14
  • @vianu

    nu ai de ce sa-mi multumesti; asta e adevarul, esti un constipat.

    pai nu trebuie sa ma contrazici fiindca te contrazici PE TINE; se vede ca dublul standard ti-e familiar; tu ai un ego f mare (VIZIBIL IN TOATE COMENTARIILE-tu stii totul) si ii judeci pe ceilalti; tu m-ai judecat nu eu pe tine... si cine judeca va fi judecat; asa ca ti s-a intors judecarea.

    eu nu presupun, precum PRESUPUI TU; TU ai presupus despre mine;

    si despre rahat, da, stiu foarte mult si vad ca tu imi dai informatii suplimentare despre ce inseamna un rat(h)at, prin persoana ta :-P

    si daca pretinzi ca am inteles gresit faza cu TDI-ul, ia sa vad ce minciuna o sa inventezi ca sa incerci sa dregi busuiocul
    10 9
  • seby_dumi
    Chestia cu bancheta fata ma da pe spate! Adica, atunci cand conduce nevasta-mea, ma mut in spate?!
    9 1
  • gogu: Am un Citroen Xantia si este foarte rigid parca ar fi fara suspensie. Raspunde
  • 4 8
  • @vianu

    lasand la o parte MARCA VW la care pretinzi ca te-ai referit, TU m-ai atacat ca fiind constipat referindu-te la "romanul neaos si constipat"... asa ca n-o mai intoarce ca nu poti face din rahat bici :-P

    tu vad ca nu intelegi dublul standard... zici "Ti se pare ok sa ai tupeul sa zici ca logica lui X e de 2 bani?"... pai exact asta faci TU fatza de ce logica mea. si nu a fost off topic ce am zis.

    eu am mintea deschisa; a ta e inchisa fiindca ii judeci pe altii, recte pe mine; tu ai nevoie de laxativ; tocmai fiindca nu-ti sunt dusman, iti ofer o metoda de a nu mai fi constipat, facandu-te sa te scremi sa gasesti raspunsuri/replici;

    daca ai intrat in hora, joaca acum; ti-a trebuit sa te legi de mine, atunci fa bine si gaseste-ti cuvinte ca sa ma "dovedesti"
    4 3
  • Nu vad de ce va tot atacati atat. E un model nou care place sau nu. Fiecare avem gusturi, nevoi, aspiratii si posibilitati diferite. Daca nu ar fi asa, am conduce toti aceeasi masina (mai ceva ca pe vremea lui nea Nicu). Mi se pare insa ciudat sa ne impungem unii pe altii incercand sa ne demonstram superioritatea in alegerea unei marci/model. Fiecare isi cumpara ce doreste si ce-si permite.

    Hai sa ne maturizam si sa nu mai folosim locul asta (si celelalte locuri unde avem posibilitatea sa comentam, gen alte site-uri) pentru a arunca unul in altul cu dejectii si a ne elibera supapa care pentru multi tine frustrarile in frau.
    8 2
  • @Andy

    de acord cu tine. eu doar mi-am exprImat o parere, dar vianu a dorit sa ma atace. nu ma deranjeaza,dar cand se folosesc cuvinte rautacioase cu buna stiinta si mai ales termeni legati de dejectii, consider ca e nevoie de putina mustruluiala. cine scoate sabia, de sabie va muri
    6 4
  • sincer mie mi se pare fain. Insa nevasta-mea era sa se urce pe pereti ca il vrea ... galben neaparat!
    14 3
  • Numele corect este Citroen CHUCKY :))))
    6 7
  • ovidiu
    FRUMOASA, SPATIOASA, BINE GANDITA, MOTORIZARI BUNE, NIVEL CALITATIV PARE F BUN
    O MASINA DEOSEBITA
    ASTIA DE LA CITROEN CHIAR STIU SA FACA MASINI
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru