Feedback

Primele imagini oficiale cu viitorul Mitsubishi ASX: design nou, sisteme de siguranță moderne și fără motorizări diesel

Publicat Marti, 12.02.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 18
Primele imagini oficiale cu viitorul Mitsubishi ASX: design nou, sisteme de siguranță moderne și fără motorizări diesel - Poza 1
Primele imagini oficiale cu viitorul Mitsubishi ASX: design nou, sisteme de siguranță moderne și fără motorizări diesel - Poza 2
Primele imagini oficiale cu viitorul Mitsubishi ASX: design nou, sisteme de siguranță moderne și fără motorizări diesel - Poza 3
Primele imagini oficiale cu viitorul Mitsubishi ASX: design nou, sisteme de siguranță moderne și fără motorizări diesel - Poza 4
Primele imagini oficiale cu viitorul Mitsubishi ASX: design nou, sisteme de siguranță moderne și fără motorizări diesel - Poza 5
Primele imagini oficiale cu viitorul Mitsubishi ASX: design nou, sisteme de siguranță moderne și fără motorizări diesel - Poza 6
Noul Mitsubishi ASX va fi prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva. SUV-ul producătorului nipon va primi un design nou, un sistem de infotainment modern și o singură motorizare pe benzină.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mitsubishi a publicat primele imagini și detalii referitoare la viitorul ASX. SUV-ul constructorului japonez va putea fi admirat în premieră în cadrul Salonului Auto de la Geneva, eveniment care își deschide porțile în 5 martie.

Actualul Mitsubishi ASX a fost lansat în 2009, iar în tot acest timp a fost comercializat în aproape 1.32 de milioane de unități. În prezent, ASX se află pe poziția a treia în topul celor mai bine vândute modele Mitsubishi la nivel global, iar conform oficialilor niponi, SUV-ul reprezintă un "stâlp" important în strategia companiei.

Din punct de vedere estetic, noul ASX mizează pe filozofia "Robust & Ingenious", iar partea frontală denumită "Dynamic Shield" a fost restilizată. În plus, japonezii și-au dorit ca noul SUV să se integreze perfect din punct de vedere al designului alături de Eclipse Cross și Outlander. Noul ASX mizează pe faruri și stopuri cu LED, dar beneficiază și de spoilere cu un aspect mult mai masculin.

Pentru interior, Mitsubishi a pregătit cea mai recentă versiune a sistemului de infotainment, dar și o navigație dezvoltată de specialiștii din cadrul Tom Tom. Noul sistem va oferi informații din trafic în timp real. Pachetul de sisteme de siguranță ar urma să includă, printre altele, următoarele tehnologii: Forward Collision Braking, Blind Sport Assist și Rear Cross Traffic Alert.

Pentru moment, Mitsubishi a anunțat că în Europa clienții viitorului ASX vor putea comanda doar o unitate pe benzină de 2.0 litri. Aceasta va fi cuplată fie la o cutie manuală cu 5 rapoarte, fie la o transmisie CVT. În continuare, japonezii vor oferi și o versiune cu tracțiune integrală. Cu detalii complete despre noul ASX vom reveni în 5 martie.


Comentarii (18)

  • designul? un melanj ciudat de idei parca adunate din piata de vechituri si lipte ici si colo

    dar daca se vinde, cine sunt eu sa judec?

    poate am imbatranit eu, dar imi este dor de anii '90 cand Mitshu avea propriul design, propria imagine si personalitate
    25 7
  • @vianu : ehe..vorbim de lucruri sfinte ...in anii 90 faceau istorie cei de la Mitsubishi . Pajero sau Lancer Evo faceau pipilica cam pe toti inclusiv la capitolul design nu mai vorbesc de capabilitati dovedite de multiplele titluri cucerite prin WRC sau Dakar. Ehee...Pajero Sport in 2 usi ...ce amintiri.!
    Revening la subiect, ceva nu e in regula la bordul ala ,arata tare urat dupa mine. Si la motorizari ,un singur benzinar de 2 litri pt. Europa !!? Greu, foarte greu le va fi !
    14 2
  • someone
    @pipo& vianu : dar de tehnologia sf pentru anii 90 a lui 3000Gt ce ziceti? azi toti se falesc cu torque vectoring, dar lancer evo il avea pe puntea spate inca de la inceputul anilor 2000 .....serios? imi e dor de acele mitsubishi poate si pentru ca le-am "gustat" live
    12 2
  • Fratilor e geamanul lui Vitara (asta nou) cu un pic de CRV...
    Stai, m-am mai uitat o data, Pthuuui pe el, tot e Vitara!!!
    4 3
  • noul ASX, adica cel din 2010, ajuns la al doilea facelift, bine ca au scos macar dizelu ala de 1.8 aruncator de motorina in ulei, trompeta de motor, detinatorii stiu despre ce vorbesc.....
    6 4
  • 2.0 l benzina + manuala in 5 rapoarte? Sunt idioti.si la Outlander tot manuala cu 5 rapoarte au.
    7 2
  • bine ca nu e cu 4 rapoarte, facem pariu ca la urmatoare generatie o sa fie :)))))))
    6 2
  • Costel
    cand ii suv fara motor diesel ii clar ca nu is asteptari mari la vanzari ,ii motorul care se potriveste cel mai fain la caroseria aceasta
    7 8
  • @gabi/@@gabi : sincer eu unul aici as putea sa le dau dreptate, depinde de la motor la motor nevoia de mai multe rapoarte la cutia MANUALA. Din experienta mea proprie a ultimilor ani eu nu as putea sa-ti spun nici-un avantaj pt. a 6-lea raport. Nici cel cu economia de carburant nu sta in picioare, am facut teste consistente in acest sens. Nu stiu in cazul de fata dar este posibil sa fie motive intemeiate sa aiba acea cutie "doar" 5 rapoarte.
    4 3
  • daca esti genul care merge in a 2 a cu 100km/h atunci sunt de accord cu tine :)
    1 5
  • someone
    avand in vedere ca pe noul eclipse au un interesant motor turbo de 1.5 cuplat la o manula cu 6 trepte, sant curios acum ce fel de motor este acesta : 2.0 turbo sau aspirat? daca e aspirat se invarte in jurul a 150 cai sau scoate ceva mai multi la o turatie mai inalta?
    4 0
  • XVescu
    Am un Clio din 2016 ca si masina de munca. La interior, sinergia Renault - Mitsubishi este deplina
    0 0
  • ACE - Craiova
    Nu se poate vorbi de o evolutie evidenta fata de versiunea actual.
    Bordul - cu amplasarea ciudata a navigatiei - pare ar batranicios. Asta spre deosebird de MITSIBISHI Eclipse Cross...tot gama noua.....dar este ALTCEVA...
    1 0
  • probabli ca specialistu de la Cluj, priceputu' satului, nu a aflat ca in total volum de vanzari de ASX, raportul de benzinare vs diesel este de 2 la 1.
    2 3
  • dupa o perioada de tatonare de sase luni, in europa vor folosi noul 1,75d de la renis.
    1 1
  • Corocsenie Adrian
    Am iubit marca asta in trecut. Imi placea tare mult. Imi place si acum ce au facut inainte de epoca asta moderna si urata in domeniul auto in care toti parca au luat-o razna. Imi e greu sa arunc cu noroi in ea dar trebuie sa o fac ! Masina asta din pct, meu de vedere, nu merita atentie ! E un ....KKT !
    5 5
  • @@pipo : nu, nu merg cu 100 in a 2-a dar pe la un 80 asa nu m-ar deranja daca as avea cu ce. In orice caz- ca sa-ti raspund cu aceeasi mica ironie- in nici-un caz nu sunt genul care merge cu 40 km/h in treapta a 4-a pe o manuala ,si d-astia vad din ce in ce mai des si se mai si lauda cu asta multi din ei.
    @someone- foarte pertinent ai pus problema, si eu ma gandeam la asta dar nu am vrut sa deschid discutia fiindca sunt convins ca o sa aflam cumva explicatiile deciziei in viitorul apropiat. Ceva trebuie ca nu se pupa intre 1,5-ul turbo de pe Eclipse cu sistemul 4x4 de la ASX care urmeaza sa apara, altfel nu are nici-o logica ,cele 2 modele ca si gabarit nu cred sa aiba prea mari diferente.
    @unu : nu te contrazic, or fi fost probeleme mari de fiabilitate, nu stiu ca nu am urmarit , dar ca si dinamica eu unul am ramas impresionat acu ceva ani cand am dat o tura cu un ASX 1,8 diesel. Motorasul ala rupea astfaltul si urca in ture fenomenal, ca un benzinar.
    1 0
  • @unu Aceeasi senzatie am avut si eu. Clar copie Vitara. Nu ca nu mi-ar place, dar aveam asteptari de la Mitsubishi....
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru