Primele modele Aston Martin cu motoare Mercedes AMG vor debuta peste trei ani

de Bogdan Mirică
Vineri, 13.09.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Aston Martin va trebuie să mai aştepte încă trei sau patru ani până când va reuşi să beneficieze de motoarele Mercedes AMG. Viitoarele generaţii DB9 şi V8 Vantage sunt modelele care vor adopta noile propulsoare.

Aston Martin a traversat o perioadă dificilă la sfârşitul anului trecut, când a fost nevoit să îşi schimbe proprietarul. Italienii de la Investindustrial au preluat controlul acţiunilor şi au promis că vor duce mai departe gama de supercaruri şi că vor încerca să aducă mai aproape brandul britanic de un nume cu greutate ca Daimler.

Nu a trecut mult şi Aston Martin deja semna un parteneriat solid cu Mercedes. La câteva luni de la acel moment, noi detalii despre înţelegerea celor două părţi încep să iasă la iveală.

Dieter Zetsche, preşedintele executiv Daimler, a declarat cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, că am putea vedea modele Aston Martin cu motoare Mercedes într-un viitor foarte apropiat.

Când accepţi un ajutor din exterior este nevoie de cel puţin trei patru ani pentru a vedea rezultatele.

Dieter Zetsche
preşedintele Daimler
„Cei de la Investindustrial, noul proprietar Aston Martin a fost convins că va fi foarte util să se asocieze cu cineva care deţine suficientă experienţă în producţia maşinilor rapide şi a tehnologiei necesare lor.
Când iei astfel de decizii şi accepţi un ajutor din exterior este nevoie de cel puţin trei patru ani pentru a pune în producţia de serie rezultatele”
, a declarat Zetsche.

Oficialul nu a dorit să ofere alte informaţii despre parteneriat, dar surse apropiate înţelegerii susţin că AMG va furniza motoare V8 şi componente electronice pentru viitoarele modele Aston Martin în schimbul a cinci procente din acţiuni, trecute pe numele Mercedes.

Noile propulsoare, precum şi alte tehnologii AMG, sunt aşteptate să debuteze cel mai devreme în următorii trei ani, odată cu înlocuirea vechilor DB9 şi V8 Vantage.

via wcf

Comentarii (8)

  • Ar trebui sa fie invers, nu?
    2 16
  • Din punctul meu de vedere este o rusine pentru un producator care emite asemenea pretentii sa nu dezvolte propriile sale propulsoare.
    13 5
  • Si uite asa britanicii n-au mai ramas cu nimic, nici macar un motor nu mai produc ei, daramite sa mai aiba vreo marca ce nu este detinuta de altii, de nemti in principal.
    12 3
  • (?)_444
    TRIST dar ADEVARAT , macar acum finantistii Tzopaie de bucurie frecandusi palmele la o pardita de ''tras'' ................ coarde evident !
    2 6
  • @Misha
    Asa este...cand ai pretentii si ceri sute de mii de euro pe masina atunci ar trebuii sa fie 100% originala si autentica. Si la Pagani se intampla la fel....tot de la AMG sunt luate. Ceva ceva este modificat la ele. Stii cum e....prost e cine da banii pe ele nu cine cere.
    Mie imi place Aston mai mult ca Ferrari si Lamborgini....dar recunosc ca Ferrari este singura marca sport autentica care isi justifica banii ceruti pe masinile lor.
    ps. Ei au avut probleme mari cu fiabilitatea in trecut....trebuia sa isi rezolve problema dar costa prea mult sa faca ceva nou de la 0. Asa ca au ales varianta sa cumpere ceva bun ce exista pe piata.
    4 5
  • condrutz
    @AdrianCor
    Ce sa construiasca de la zero cand Aston Martin pana acum luau motoare de la Ford
    6 0
  • Nu vad nici o rusine. Se stie faptul ca britanicii nu sunt asi in a fi la zi cu motoarele, toate marcile lor fiind in ultimele decenii ori "lipite" de un nume mare, ori cu motoare de la altii. Si altii procedeaza la fel, Koenigsegg tot motoare de Ford au la origine, Pagani de AMG, pana si Lamborghini le au facute in comun cu grupul VAG. Aston a avut mult de tras cu fiabilitatea motoarelor lor, s-au facut si de rusine in mijlocul unor filmari pt Top Gear, de le-au luat pe platforma de pe circuit. Sunt sigur ca vor adapta AMG-urile la specificul marcii, si in final marele beneficiar e clientul.
    Nu e o rusine sa ai motoare de la altii, si cand zic asta cel mai bun exemplu e Lotus, care construieste niste sportive exceptionale cu niste banale motoare de Toyota.
    7 0
  • Motoarele AMG sunt foarte performante, suna si sunt fiabile. Aston Martin nu prea s-a priceput sa faca motoare fiabile. Asa ca trebuia sa puna ceva bun pe caroseriile lor elegante si sport. Era pacat sa nu aiba ceva bun sub capota la cat de bine arata si la ce materiale bune au folosit la caroseriile lor. In ziua de azi nu e rusinos sa apelezi la altii mai buni ca tine. E rusinos sa lauzi produsul tau si sa pacalesti clientii cu un motor prost. Cei de la Aston au fost corecti !
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru