Seat Tarraco poate fi comandat și în România: start de la 26.800 de euro

de Cornel Șocariciu
Luni, 21.01.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Seat Tarraco, cel mai mare SUV disponibil în gama constructorului spaniol, poate fi comandat și în România. Cea mai accesibilă versiune pleacă de la 26.754 de euro și este echipată cu motorul pe benzină de 1.5 litri și 150 CP. Vârful de gamă este un diesel de 190 CP echipat cu tracțiune integrală și transmisie automată cu 7 rapoarte.

În toamna anului trecut, SEAT a prezentat noul Tarraco. Cel mai mare SUV din gama constructorului spaniol a primit numele vechi al actualului oraș Tarragona, în timp ce asamblarea a fost integrată în cadrul fabricii Grupului Volkswagen din Wolfsburg.

Reprezentanții Seat spun că Tarraco oferă "sportivitate, confort, tehnologie, calitate și nu în ultimul rând, emoție".

Noul Seat Tarraco are o lungime de 4.735 de mm, în timp ce înălțimea ajunge la 1.658 de mm. Ampatamentul este de 2.790 de mm, iar conform oficialilor spanioli, Tarraco este capabil să ofere suficient spațiu pentru toți pasagerii.

SUV-ul constructorului iberic va fi disponibil atât într-o versiune cu 5 locuri, cât și într-o variantă cu 7 locuri (opțional pentru 760 de euro). Volumul portbagajului în cazul versiunii cu 5 locuri este de 760 de litri.

Pentru moment, pe piața din România, noul Seat Tarraco va fi disponibil cu o singură motorizare pe benzină și două diesel.

Clienții vor putea opta pentru unitatea de 1.5 litri benzină care oferă 150 de cai putere la 5.000 rpm și 250 Nm începând cu 1.500 rpm. Resursele unității vor fi gestionate de o transmisie manuală cu 6 trepte. Prețul de pornire anunțat de constructorul spaniol pentru această versiune este de 26.754 de euro cu TVA.

Cei care preferă un motor diesel vor avea la dispoziție unitatea de 2.0 litri TDI în versiunile de 150 CP și 190 CP.

Varianta de bază este disponibilă cu o cutie manuală cu 6 trepte sau cu una automată cu 7 rapoarte, aceasta din urmă fiind oferită doar atunci când clienții bifează și tracțiune inteagrală 4Drive. Vârful de gamă de 190 CP este disponibil exclusiv cu transmisia DSG cu 7 trepte și sistemul 4Drive.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Style Xcellence
1.5 TSI Benzină
150 CP
Ma6 26.754 29.664
2.0 TDI Diesel
150 CP
Man6
DSG7,4x4
28.907
32.913
31.817
35.824
2.0 TDI Diesel
190 CP
DSG7,4x4 - 37.446

În acest moment, Seat Tarraco este disponibil în versiunile de echipare Style și Xcellence. Varianta de echipare Style dispune de următoarele dotări: blocuri optice spate cu LED, carcasele oglinzilor exterioare vopsite în culoarea caroseriei, sistem automat de climatizare pe două zone, cruise control, sistem pentru detectarea oboselii, instrumentar digital de bord cu ecran de 10.25 inch, faruri full-LED, sistem Front Assist cu frânare automată în caz de urgență și cu funcție pentru detectarea pietonilor, sistem de infotainment cu ecran tactil de 8 inch și tehnologie compatibilă cu Apple CarPlay și Android Auto, geamuri față și spate acționate electric, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, sistem Lane Assist, măsuțe pliabile fixate în spătarele scaunelor din față, oglinzi exterioare acționate electric, încălzite și pliabile electric, ornamente cromate la interior, proiectoare de ceață cu LED, senzori de parcare spate, sistem Start&Stop, și volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele. 

Nivelul de echipare Xcellence plusează cu următoarele: cruise control adaptiv, jante din aliaj cu diametrul de 19 inch, spoilere față și spate restilizate, funcție Leaving Home și Auto Coming, sistem de acces și porire fără cheie, ornamente interioare Xcellence, ornament cromat în dreptul pragurilor, sistem Park Assist, portbagaj acționat electric Easy Open, scaune față sport, sistem de navigație, și tapțierie din material textil și Alcantara.

Noul Seat Tarraco vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Seat Tarraco
2.0 TDI, Aut, 4x4, Style
150 5.6 9.8 32.913
Skoda Kodiaq
2.0 TDI, Aut, 4x4, Ambition
150 5.5 10.0 31.066
Kia Sorento
2.0 DSL, Aut, 4x4, Nova
185 6.7 10.4 37.318
Nissan X-Trail
2.0 dCi, X-tronic, 4x4, Acenta
177 6.0 10.0 32.840
Renault Koleos
2.0 dCi, X-tronic, 4x4, Zen
175 5.5 9.5 33.850
Volkswagen Tiguan Allspace
2.0 TDI, Aut, 4x4, Trendline
150 5.5 9.9 32.571
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (15)

  • Ciudat ca nu au luat in calcul si varianta unui motor hybrid sau eventual mai multe variante pe benzina in conditiile in care deja lumea incepe sa se fereasca de diesel-uri dupa problemele VAG si mai ales cand circula atatea informatii in legatura cu interzicerea masinilor diesel in marile orase europene ( Bucurestiul este pe lista). In rest masina nu este urata, arata bine.
    20 3
  • Costel
    ii fain design
    ii peste kodiaq
    ii motor nialcos tdi190
    ii fain ca vag rullzz
    11 25
  • Cu noua norma de poluare EURO 6d-Temp,un diesel e mai curat ca un benzinar. Plus ca un diesel emite mai putin CO2 ca un benzinar si marile concerne auto au nevoie sa respecte noile limite de CO2 impuse de UE. Asta inafara modelelor electrice. Si pentru a produce mai multe electrice ,e nevoie de bani. Si de unde vin banii? Din vanzarea motoarelor termice.
    12 14
  • Florin
    Nu se poate vindeca Automarket-ul asta de “ii fain”?
    Posesorul pare sa nu aibă leac
    20 4
  • Costel
    @marius
    is de acord cu tine
    ii acuzatii nedrepte la motoare diesel
    is posesor a4tdi150 si is multumit
    ii cuplu mult la turatie mica
    ii motoare faine cele diesel mai ales tdi
    11 25
  • @adi_10
    Benzina nu prea are ce cauta pe masini mari. Teracota asta papa in viata reala 10-12% in oras si cu multa grija 7.5-8% exterior. Dieselul mai scade lejer 1-2 litri din orice cifra a benzinei.
    Hibridizarea nu prea are loc pe masini ieftine. Si-apoi nu are rost daca ai diesel ca tot pe acolo iesi la consum.
    3 9
  • Diesel nu are probleme cu CO2, noxele sunt problema NO2 dioxid de azot
    12 0
  • @alex : crede-ma, 4 masini pana acum in proprietate, 3 dintre ele pe motorina. deci am mers pe varianta asta pana acum. dar daca te documentezi vei observa faptul ca se incearca renuntarea la diesel. Toyota RAV 4 - 2019 vine fara varianta diesel. trebuie sa te gandesti si la asta cand cumperi o masina. Daca iti iei un hybrid cu care mergi 5km pe modul electric si restul pe benzina cu consum de 10% in oras, eu zic ca este mai mult decat ok. si mai reducem si din poluare, ca deja nu mai este o gluma. Ca sa nu mai zic ca taxele sunt aproape zero pe variantele hybrid.
    9 6
  • Ati innebunit de tot cu poluarea asta. Ceea ce se intampla e un fenomen natural care se intampla la nu stiu cate milioane de ani. Din nefericire,noi ne apropiem de momentul acela si toata cad pe diesel. Am vazut reportaj acum in 2019 in Germania,cum ca aerul acum in orasele nemtesti e mai curat decat aerul care era in zonele rurale in 1990. Asa ca dieselul nu are nici o vina. Emana substante cancerigene. Ok. De acord. Eu nu am auzit niciun caz in care sa se specifice in certificatul de deces cauza mortii: DIESEL! Sa fim seriosi...ce e bun in ziua de azi pentru sanatate?
    8 5
  • @adi_10
    Traiesti in tara numita cosul de gunoi al Europei si tu nu mai poti sa traiesti din cauza unui diesel euro 6.

    Mai cititi si altceva in afara de vine apocalipsa diesel si ne salveaza electricele, poate in felu asta reveniti pe planeta pamant.
    6 4
  • @Costel: Esti tare omule. Ma sparg de ras citindu-ti "review-urile". :D

    Si sunt de acord: ii fain Diesel. :D Si mie imi place. Am un TDI nialcos, da' numa' de 105 CP. Merge brici si acuma, chiar daca are deja 90k.

    Bravo! Da-i inainte cu stilul unic. Nimeni nu-ti poate spune cum si ce sa gandesti. Cat despre "unlike-uri", lasa-i dreq de hateri. :)
    2 1
  • Marius-Alexander are dreptate!

    Toata lupta isterica impotriva Diesel-ului se datoreaza faptului ca tehnolgia a ajuns pur si simplu prea buna, prea fiabila, prea competitiva, si atunci au inventat tot felul de marote ca sa scapam de ea, sa le luam fraierilor mai multi bani pentru aceeasi troaca, dar cu motor cu baterii. Care baterii ridica pretul masinii cu cel putin 50% in aceeasi clasa, dupa care bateriile se vor strica si vor trebui inlocuite. Dupa cca 6 - 7 ani. In plus, nimeni nu va cumpara o asemenea masina SH, deci fraierii vor fi obligati sa ia una noua, tot scumpa. Incearca sa atraga lumea in vortex-ul "tehnologiei curate", cu baterii, din care odata intrati, n-o sa mai putem iesi din motivele explicate mai sus. Tine doar de noi sa nu ne lasam atrasi in mizeria asta.

    Personal nu sunt impotriva mobilitatii electrice, dar din pacate, bateriile actuale sunt proaste si scumpe. Odata cu aparitia unor noi baterii mai performante si mai ieftine, voi fi primul care va cumpara o asemenea masina. Pana atunci insa, nu-i prost cine cere, stiti voi.
    2 1
  • prostii
    Putem compara 2 teste de pe automarket: BMW seria 4 grand coupe si Passat 2.0 bi-tdi. Ambele au cam aceeasi masa, passatul diesel 240cp 4x4 si bmw-ul benzinar turbo 4x4 252cp. In bucuresti au avut acelasi consum.
    Adio Diesel
    1 0
  • prostii
    Benzinarele noi au cuplu maxim de mai jos decat diesel, si il au maxim pana in 4500-5500rpm nu pana in 2200-2500 ca la un diesel ordinar
    Adio Diesel
    2 3
  • Sunt posesor de bmw 520xd f10 din 2016, achizitionata noua, aviz celor de pe forum limitati la gama vw&family. masina asta arata muult mai bine decat concurenta din gama: tiguan si kodiaq, si e mult sub pretul unui q5. De ceva vreme doresc sa achizitionez pentru sotie un SUV din categoria asta si ...vizual exterior doar masina asta imi place. Mai trebuie sa ma conving la interior. Plus ca masina in echiparea excellence are dotari pentru care la altii platesti mai mult: GLC, X3, Q5. De ce nou si nu sh din ce am enumerat mai sus? Pentru ca beneficiezi de ultimele tehnologii disponibile pe piata nu doar o caroserie "de firma" dar cheala la interior.
    Am avut si masina hibrid: NU se strica bateriile la 6-7 ani, asta e legenda, problema lor e greutatea sporita, loc mic in portbagaj si randamentul per total e exact ca la un diesel mai usor.
    Si nu e cum spunea cineva de mai sus pompos, ca vor sa atraga fraierii in vortexul tehnologiilor curate. Asta e realitatea tehnologica a zilei de azi. Luati o masina noua si 5 ani nu aveti problema cu ea si mai si trage peste una de 10 ani vechime care saraca e depasita din toate puntele de vedere. Modernizati-va si veti avea multe de castigat.
    A... si cam cat mergeti prin orasele nemtesti in care e posibil ca in cativa ani sa se interzica dieselurile (dar nu pentru turisti doar pentru rezidenti)? Raspundeti-va voua!
    Luati-va masini noi, diesel sau benzina nu conteaza , oricum nu mai exista "diesel ordinar", orice cutie automata cu mod sport pusa pe un motor de 2.0 trage foarte bine iar daca ajungeti sa va bucurati de confortul interior si tehnologie poate nu o sa mai claxonati ca disperatii in trafic, sa depasiti la limita cu o vechitura dusa la limita si sa parcati pe cea mai apropiata bordura de intrarea in shaormerie.
    Pa!
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru