Feedback

Update foto: Honda E Prototype, versiunea de pre-serie a primului model electric din gama niponilor: tablou de bord complet digital și autonomie de până la 200 de kilometri

Publicat Marti, 05.03.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 8
Honda a dezvăluit E Prototype, versiunea de pre-serie a primului model electric din gama constructorului japonez. Expus la Salonul Auto de la Geneva, E Prototype promite o autonomie de 200 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a prezentat conceptul Urban EV în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 2017. Prototipul anunța un viitor model electric de serie pe care oficialii constructorului japonez au promis că îl vor lansa pe piață în 2019.

Acum, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Honda prezintă E Prototype, o versiune de pre-serie a primului său model electric.

Viitorul model electric pregătit de Honda face parte din strategia Electric Vision pentru regiunea europeană, iar la baza acestuia se va afla o platformă nouă, special concepută pentru acest tip de vehicule.

Honda E Prototype propune un design simplu, dar cu o personalitate unică. Zona frontală este dominată de farurile rotunde și de logoul Honda sub care se ascunde portul pentru încărcarea bateriilor. Mânerele portierelor au fost "ascunse", în timp ce oglinzile laterale tradiționale au fost înlocuite cu camere video.

Așa cum era de așteptat, interiorul pregătit de japonezi pentru noul E Prototype este unul modern. Varianta de pre-serie a viitorului model electric integrează o planșă de bord complet digitală. În partea din stângă, ecranul pregătit de japonezi va avea rolul unui instrumentar de bord. În zona centrală, ecranul afișează funcțiile sistemului de infotainment (navigație, asistent personal, setări de siguranță sau conectarea telefoanelor inteligente), iar în partea din dreapta a acestuia, șoferul va putea accesa meniul care afișează informații despre baterie și despre sistemul de propulsie.

Camerele video amplasate în locul oglinzilor laterale vor proiecta imaginile pe cele două ecrane poziționate în dreptul montanților A.

Pentru moment, reprezentanții Honda nu au oferit detalii despre sistemul electric de propulsie și nici despre capacitatea bateriilor. Cu toate acestea, japonezii ne asigură că acumulatorul va putea înmagazina suficientă energie pentru a parcurge peste 200 de kilometri. Cu detalii complete despre E Prototype vom reveni în 5 martie.


Comentarii (8)

  • Corocsenie Adrian
    Nu e o masina frumoasa asta e clar ! Dar e atragator interiorul ala. Chiar imi place jucaria asta !
    8 4
  • Si eu la fel..nu as zice frumoasa, ci simpatica si originala. Si desigur, as vrea una. Imi place ca va fi cu 4 usi, in final. Interiorul e grozav, parerea mea.
    7 1
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Honda merita felicitari pentru design si pentru faptul ca au pastrat destul de mult din conceptul de anu trecut. Mi se pare perfecta pentru o masina electrica. Singurul lucru pe care l-as vrea schimbat ar fi sa puna niste oglinzi normale, nu mi place cum au integrat ecranele din interior care iti arata ce se vede in spate. In rest e geniala!! Ah si inca ceva...se poate fara "lemn" pe bord?!! :))
    6 1
  • al bundy
    pt masinile (viitorului) fara oglinzi clasice, in opinia mea, o buna amplasare a celor doua ecrane pt vedere inapoi ar fi ca la motociclete, in stanga si dreapta volanului, un pic mai sus - parerea ma, de nespecialist
    2 1
  • Interiorul este simplu si placut, cu exceptia acelor megatablete a caror prezenta e mai mult sau mai putin discutabila. Volanul mi se pare ca e o opera de arta, sincer. Pacat ca nu are o autonomie consistenta- 200 de km inseamna de fapt 100-120...
    8 2
  • @Robotzelu: Autonomia e dupa standardul WLTP, care e mult mai apropiat de realitate, fata de cel vechi, NEDC, unde vedeai, intr-adevar, diferente de genul celor spuse de tine. Iar daca luam in calcul recuperarea de energie si faptul ca e dedicat traficului urban, unde electricele se simt cel mai bine, e foarte realista autonomia aceea. In continuare, cel mai pesimist standard pt autonomia electricelor e cel american, EPA si, probabil, cel mai realist dintre toate.
    3 0
  • https://www.youtube.com/watch?v=MfD67KCFxqI
    0 0
  • Masina e simpatica si creeaza aceleasi emotii ca un Fiat 500 sau VW "broscuta". Ce nu-mi place e volanul care ma duce cu gandul la anii '70
    iar tableta aia imensa e discutabila. Până la urmă chestie de gust! Să vedem şi preţul pentru că se ştie Honda nu are preţuri mici!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru