UPDATE FOTO: Volkswagen Golf R 400 - conceptul unei compacte cu 400 de cai putere

de Bogdan Mirică
Sambata, 19.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a dezvăluit la Beijing conceptul Golf R 400. După cum o spune şi numele, este vorba despre o versiune extremă a modelului compact.

Volkswagen desfăşoară un întreg arsenal de premiere cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, programat să îşi deschidă porţile la finalul acestui weekend. Alături de faceliftul operat pe SUV-ul Touareg şi conceptul Midsize Coupe, care anticipează un viitor Jetta coupe cu patru uşi, Volkswagen mai aduce la Beijing şi un concept derivat din actualul Golf.

Volkswagen Touareg facelift se prezintă

Volkswagen Midsize Coupe - conceptul care anunţă un Jetta coupe cu patru uşi

Prototipul se numește Golf R 400 şi va avea la bază, după cum o spune şi numele, actuala versiune de performanţă a hatchback-ului compact. De asemenea, tot numele sugerează şi ceea ce vom găsi sub capotă: un motor de 400 de cai putere şi 450 de Nm, cu 100 de cai şi 70 de Nm mai mult decât versiunea de serie, care vine echipată cu un motor supraalimentat de 2.0 litri TSI. Puterea va fi furnizată de un propulsor de 2.0 litri turbo cu injecție directă de carburant. Transmisia este asigurată de o cutie de viteze manuală cu șase trepte iar puterea va fi transmisă către toate cele patru roți prin intermediul celui mai nou sistem 4Motion. 

Esential 400 de cai putere va oferi conceptul VW Golf R 400.
3.9 secunde va avea nevoie Golf R 400 Concept pentru a ajunge la 100 de km/h.
Dacă Golf R are nevoie de 4.9 secunde pentru a ajunge la 100 de km/h, conceptul Golf R 400 va reduce acest timp la numai 3.9 secunde.
De asemenea, viteza lui maximă se va opri la 282 de km/h.

Puterea de sub capotă va avea şi un corespondent vizual. Exteriorul lui Golf R 400 Concept va fi personalizat cu ajutorul unui bodykit ce include bosaje mai largi, spoilere cu prize mari de aer şi jante generoase din aliaj.

Şi pentru că performanţa merge mână în mână cu o masă redusă, inginerii germani au folosit un acoperiş mai uşor, au înlocuit panourile caroseriei cu unele din fibră de carbon şi au renunţat la mai multe elemente de interior. Aceste sacrificii au adus o masă totală de 1400 de kilograme, cu 95 mai mică decât cea a modelului de serie echipat cu DSG.

Comentarii (2)

  • 2 litri - 400 CP ... frumos...
    Sper sa apara si versiunea Variant ca sa-mi iau si eu :P
    5 2
  • numai astepta, incearca un Photoshop...
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru