Viitorul Volkswagen Polo vine în 2017: va avea o platformă nouă şi mai mult confort pentru pasageri

de Daniel Popescu
Miercuri, 06.07.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Polo va primi o platformă nouă şi va beneficia de mai mult confort pentru pasageri prin mărirea spaţiului interior şi introducerea de noi sisteme de infotainment.

Modelul de clasă mică Volkswagen Polo va primi în a doua parte a anului viitor o nouă generaţie, iar schimbările au potenţialul de a oferi un nou suflu pentru producătorul german.

Viitorul Polo va fi primul model al grupului care va utiliza noua versiune A0 a platformei modulare MQB dedicată vehiculelor de mici dimensiuni, iar acest lucru înseamnă o creştere a amptamentului de la 2.47 la 2.56 metri fără ca lungimea de aproape 4 metri să sufere schimbări.

Acest lucru va permite conceperea unui spaţiu interior mai confortabil în special pentru pasagerii din spate, dar şi o îmbunătăţire a tehnologiei de la bord: sistemul de infotainment ar putea fi bazat pe un ecran cu diagonala de 9.5 inch, iar toate versiunile cu excepţia celei de bază vor primi integrare cu Android Auto şi Apple CarPlay.

Urmareste Automarket
Din punct de vedere al propulsiei, noul Volkswagen Polo va fi oferit într-o largă variatate de motoare: unitatea cu 3 cilindri de 1.0 litri va fi disponibilă în versiune aspirată cu 76 CP, dar şi în două versiuni turbo de 101 CP şi 117 CP.
În schimb, motoarele tradiţionale de 1.4 şi 1.6 litri vor fi înlocuite cu noile unităţi de 1.5 litri, care în funcţie de versiune ar putea genera 142 CP şi, respectiv, 162 CP. Nu vor lipsi nici motoarele diesel, care vor beneficia de 91 CP, 112 CP şi 132 CP. Cel mai probabil, cutia de viteze va fi una manuală cu 6 trepte, însă nu este exclusă apariţia unei transmisii cu 5 trepte.

Via AutoJournal

Comentarii (7)

  • andrei
    nu pricep. a fost chiar aici, pe automarket, stirea cu noile motoare vw de 1.5 (ma refer momentan la benzina) si scria clar ca sunt de 130 (de la 122) si de 150 (de la 150) cai putere. acum de unde le-au scos de 142 si 162??? intre noi fie vorba, e cam ciudat sa lucrezi ani de zile la un motor si sa nu vii cu niste modificari substantiale.
    3 5
  • @andrei Magia Turbo! Cand lucrezi cu motoare supra alimentate poti sa schimbi softul sau turbina sau sa-i pui intercooler si ... Bang! 15 cai frumosi
    15 1
  • In cel mai pur stil VW pun 8 motorizari pe clasa mica (in general la clasa respectiva ai maxim 5-6 motorizari in cazul altor producatori) si niciuna nu e macar hibrida. Macar hibrida. Nu zic electrica.

    Puteau pune 1 aspirat benzinar, 3 turbo benzinare (unul de performanta ~200 cp), 2 diesel si un hibrid. Eventual o electrica din al doilea sau al treilea an.

    Impresia mea e ca VW traieste tot acum 4-5 ani ca mentalitate si se asteapta ca variantele diesel sa faca grosul vanzarilor.
    13 13
  • @Andy

    Tui uite' ce calitate interioara au VW si dupa incepe sa critici. Concurenta nu ofera premium cum o face VW.
    6 11
  • andrei
    ei lasa ca nici vw nu e chiar premium. si am golf 6 echipare de varf. arata bine, dar nu e premium. nu ca mi-ar trebui. mai ales daca pt premiumul ala trebuie sa dau multe mii de euro, ma cam lipsesc, prefer dotari utile de banii aia.
    5 3
  • Ba este.Eu am detinut un Passat B5, si era la fel de premium precum un Mercedes C class din anul ala. Aveam trapa, piele, lemn, incalzire in scaune, clima, faruri cu lupa si halogen, CD changer in portbagaj. Motor de 4.0 W8 275 Hp. Am dat-o fiindca ma zapacise impozitele si taxele mari din RO. Masina a fost cumparata din germania , apoi adusa aici. Mare greseala.
    5 9
  • @Florian.Anghelescu
    Era mai premium pt. ca era vf de gama. Motorul ala e o bestie si era normal sa vina si cu o echipare pe masura. Cel mai probabil facut pe comanda. Dar niciodata nu se va putea compara cu C class ca si caroserie....
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru