• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3482 in total
  • Hai ca ești simpatic… “Pentru vehicule grele (peste 3,5 tone): • Rovinieta are un cost mai mare, iar tarifele diferă în funcție de: • masa totală autorizată, • numărul de axe, • categoria vehiculului (camioane, autobuze etc.)” Deci da, nu are nici o treaba cu greutatea. Și tot de aia se interzice circulația camioanelor în perioadele de caniculă pe anumite intervale orare. Faptul ca cineva calculează nu înseamnă și ca ajunge la rezultatul corect. ;) PS taxele de drum nu se calculează identic in toate tarile, deci pot fi diferențe semnificative în unele situații.
    Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
  • Nu se poate să ai instituții, servici, infrastructură fără taxe… că din păcate nu se vede întodeauna unde și cum se cheltuie banii este adevărat și chiar dureros. Dacă nu vrem să plătim taxe, există soluții… trebuie doar să ne mutăm “acolo” și să trăim în cucu gol în natură :). Cine crede că poate face mai bine și mai mult, poate intra în politică. Pentru Mihai… utilizarea drumurilor este taxată pentru că le utilizezi și poate îți dai seama ce inepție ai debitat referitor la eventualele scutiri. O hibridă are mai multe kg decât un diesel, teoretic are un impact mai mare în durata de viață a șoselei, deci… dacă ai Volvo nu vrei reducere? aaa și dublu la BMW, ca așa crezi tu ;) PS la BMW trebuie introdusă și o taxă de “parapet”, multe ajung acolo și parapeți trebuie reparați. Te rog să pui niște link-uri…, mulțumesc!
    Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
  • Dar cine ar vrea să știe “adevărul”? Pe principiul dacă nu știi nu există… problema!!! Cert este că pe state vânzările de BEV-uri au luat-o rău de tot la vale. Inclusiv Hyundai a “rupt tăcerea”. In urma cu 2 ani planul pe 2025 la Jeep Recon ara 119.512 mașini produse… planul actualizat 1.357. La Wagoneer 137.736, cel actualizat 10.712. La Charger 184.456, cel actualizat 13.111. Trage tu concluzia… că-mi place cum l-a spui ;)
    Stellantis ar putea închide fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru emisiile de CO2
  • La seria 2 G42/87 urmează și versiune “racing car”… sper să prind una la o tură în San Luis Potosi în octombrie. Lăsând la o parte designul “Made in Mexico”, mă bucur că BMW acordă atenție acestui model, care oferă una dintre cele mai plăcute experiențe de condus, în portofoliul BMW. În ceea ce-l privește pe Vali și pocnitorile din căpuțul lui… asta este, trebuie și tăntălăi, altfel trebuie să muncim noi și ce nu ne place.
    BMW M2 CS, record pe Nurburgring: cea mai rapidă mașină din clasa compactă
  • Dă-le dreq de fabrici. Cumpărăm totul din China… cum cu ce bani? Să ne dea chinezi, ce naiba o să facă cu tot ce produc? Acuma pe bune, cum adică “să forțez pe electrice?” adică este piața, ai comenzi și matale nu produci? Stellantis are printre cele mai mari probleme din cauza strategiei pentru electrice și cele mai mari întârzieri și amânări chiar de ordinul anilor în lansarea proiectelor. Au modele care nu vând nici 10% din cat au planificat!!! Cam asta este problema la Stellantis nu amenzile pentru emisii care se aplică tuturor. Sunt curios când se trezesc deștepții Europei și o să-și asume răspunderea pentru mizeria creată. Este primul pas pentru a genera soluții reale, altfel pam, pam… vremuri de rahat.
    Stellantis ar putea închide fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru emisiile de CO2
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău