Hai ca ești simpatic… “Pentru vehicule grele (peste 3,5 tone):
• Rovinieta are un cost mai mare, iar tarifele diferă în funcție de:
• masa totală autorizată,
• numărul de axe,
• categoria vehiculului (camioane, autobuze etc.)”
Deci da, nu are nici o treaba cu greutatea. Și tot de aia se interzice circulația camioanelor în perioadele de caniculă pe anumite intervale orare. Faptul ca cineva calculează nu înseamnă și ca ajunge la rezultatul corect. ;)
PS taxele de drum nu se calculează identic in toate tarile, deci pot fi diferențe semnificative în unele situații.
Nu se poate să ai instituții, servici, infrastructură fără taxe… că din păcate nu se vede întodeauna unde și cum se cheltuie banii este adevărat și chiar dureros. Dacă nu vrem să plătim taxe, există soluții… trebuie doar să ne mutăm “acolo” și să trăim în cucu gol în natură :). Cine crede că poate face mai bine și mai mult, poate intra în politică.
Pentru Mihai… utilizarea drumurilor este taxată pentru că le utilizezi și poate îți dai seama ce inepție ai debitat referitor la eventualele scutiri. O hibridă are mai multe kg decât un diesel, teoretic are un impact mai mare în durata de viață a șoselei, deci… dacă ai Volvo nu vrei reducere? aaa și dublu la BMW, ca așa crezi tu ;)
PS la BMW trebuie introdusă și o taxă de “parapet”, multe ajung acolo și parapeți trebuie reparați.
Te rog să pui niște link-uri…, mulțumesc!
Dar cine ar vrea să știe “adevărul”? Pe principiul dacă nu știi nu există… problema!!!
Cert este că pe state vânzările de BEV-uri au luat-o rău de tot la vale. Inclusiv Hyundai a “rupt tăcerea”. In urma cu 2 ani planul pe 2025 la Jeep Recon ara 119.512 mașini produse… planul actualizat 1.357.
La Wagoneer 137.736, cel actualizat 10.712.
La Charger 184.456, cel actualizat 13.111.
Trage tu concluzia… că-mi place cum l-a spui ;)
La seria 2 G42/87 urmează și versiune “racing car”… sper să prind una la o tură în San Luis Potosi în octombrie. Lăsând la o parte designul “Made in Mexico”, mă bucur că BMW acordă atenție acestui model, care oferă una dintre cele mai plăcute experiențe de condus, în portofoliul BMW.
În ceea ce-l privește pe Vali și pocnitorile din căpuțul lui… asta este, trebuie și tăntălăi, altfel trebuie să muncim noi și ce nu ne place.
Dă-le dreq de fabrici. Cumpărăm totul din China… cum cu ce bani? Să ne dea chinezi, ce naiba o să facă cu tot ce produc? Acuma pe bune, cum adică “să forțez pe electrice?” adică este piața, ai comenzi și matale nu produci? Stellantis are printre cele mai mari probleme din cauza strategiei pentru electrice și cele mai mari întârzieri și amânări chiar de ordinul anilor în lansarea proiectelor. Au modele care nu vând nici 10% din cat au planificat!!! Cam asta este problema la Stellantis nu amenzile pentru emisii care se aplică tuturor.
Sunt curios când se trezesc deștepții Europei și o să-și asume răspunderea pentru mizeria creată. Este primul pas pentru a genera soluții reale, altfel pam, pam… vremuri de rahat.
Ultimele comentarii
3482 in total