• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3541 in total
  • Nu cred, duduie vânzările de BEV-uri, n-are cum să închidă, propaganda rusească. Vă spuneam că la Stellantis, Wagoneer este la 3% din planificare și Charger la fel. La Recon au amânat un an startul de producție și pare un “un succes” din fașă. Urma să dea de gard pe US și cu Compas rău de tot, dar au schimbat din preserie platforma care inițial era BEV 70% și ICE 30%, deci tot un an întârziere a startului de producție. Între timp se produce vechiul “dinozaur”.
    Volkswagen va opri temporar producția de mașini electrice în Germania
  • Yep… farurile trebuie să “apară” din ecranele telefoanelor. Aparent majoritatea avem nevoie să ne holbam într-un ecran ca să mai putem merge :((
    Opel: faruri inteligente care își schimbă culoarea pentru pietoni
  • Zarinistene… cu tot respectul și lăsând obsesiile și obsedații la o parte (nu te mai obosii că-i fără sens cu ei), avem toți dreptul la o opinie care dacă este formulată cu respect, este doar o opinie. Faptul că se va dovedi a fi greșită asta este. Nu consider ca BEV-urile sunt tehnologia universală a viitorului apropiat poate nici mediu din simplu fapt că depind de baterie, iar bateriile actuale “au nevoie” de garaj și încărcător peste noapte (pararea mea). Ok, sunt și utilizatori care au nevoi limitate de deplasare și se pot descurca și cu stații publice (pot fi considerați cel mult excepție). Nu mai intru în categoria cost de achiziție care încă este peste un ICE, iar amortizarea diferenței de cost presupune să ai acei bani (surse propri, credit, leasing etc.). BEV-urile există, tot mai multe (chiar dacă unele sunt un dezastru comercial, sunt și ICE-uri în aceeași situație), deci cum spui articolele vor exista și nu văd de ce ar fi o problemă. Putem alege ce citim și este universal valabil. Avem o ofertă mai variată ca niciodată… deci, fiecare poate să aleagă auto în funcție de posibilitățile financiare soluția potrivită nevoilor personale. Condusul (cel puțin pentru mine) rămâne o plăcere, deci Călătorii frumoase, tuturor indiferent cu ce!!! PS momentan “mă bucur” de un V6 cu 308 căluți pentru încă maxim 2 luni și urmează un 6 in linie cu 340… zum, zum ;) Depășesc 40.000 km/an, consider că cu un BEV sau PHEV îmi complic rău de tot viața.
    Mercedes-Benz a început producția de pre-serie a modelului electric VLE
  • 30 septembrie 2025… deja?
    Programul Rabla 2025: înscrierile pentru persoanele fizice încep din 30 septembrie
  • Poi cum așa??? Serios??? Volvo “vinde de rupe”… Polestar a pierdut 1,2 mld in 3 luni!!! Așa-i, nu am avut o opinie corectă ;) Lasă că vin focile și ne explică ce trebue sa înțelegem din ce spun șeful VOLVO, BMW etc. Din punctul meu de vedere dacă BMW și Volvo spun ce spun, în realitate este muuult mai grav. Să nu uităm Volvo și BMW stau foarte bine la oferta de BEV-uri deci la restul este și mai nasol.
    Șeful Volvo: unele mărci nu vor supraviețui tranziției către mașini electrice
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău