Totul pare simplu, de încredere și fără riscuri… de aceea și toate eforturile de a arăta “invincibilitate”, cel puțin în cazul scufundării în apă sărată, înțeleg… dacă pe durata transportului maritim, se scufundă bărcoiul, din cauza încă unui incendiu produs de mașinile viitorului, grijă cea mai mare după ce scoți mașinile din saramură este să nu ai apă “la baterie”.
Orice comparație ICE, Hibridă, BEV se limitează la cel care este în situația de a-și cumpăra o mașină. Este clar, evident și de bun simț ca nu ne putem influența unii pe alții mai ales “pe aici”. Probabil ar fi util să ne împărtășim experiențele personale cu o versiune sau alta cu o marcă sau alta într-o manieră cât mai obiectiv posibilă și cam atât. Este bine ca avem de unde alege… dar cu un preț, diversitatea costă și nu puțin!!!
Dar vai “eu”,… normal ca ne interesează reducerea poluării atâta timp cât trebuie s-o facă alții ;).
Este foarte important și esențial să producem cât mai curat posibil, pentru că de consumat mai puțin… cam greu.
Posibil să greșesc… și poate existe rapoarte, dar transparența zero. Oare câți din cei care au o “rablă” trec la o mașină nou și aceea electrică? Dacă am o “rablă” de 15 ani este pentru ca asta îmi permit. Dacă scap de ea îmi iau una de 10 ani tot pentru că asta îmi permit. Cred ca aceste fonduri pot fi folosite pentru instalarea de panouri, eoliene… etc., orice ajuta la producerea de energie regenerabilă. Dar să subvenționezi o electrică de 40.000 plus, și care parcurge zilnic 20-30 km este cam fără sens. Nu trebuie să numărăm doar numărul de mașini ci și câți km parcurg. Doar mașinile care funcționează poluează, altfel spus o mașină are zero emisii, doar când stă… aproape zero ;)
Ultimele comentarii
3482 in total