Ce simplu este să ne disociem de barbarism și mârlăneală și să punem responsabilitatea pe niște obiecte… în România avem din păcate pe lângă lucruri bune o grămadă de probleme și de dobitoci. Asta pentru că ăștia suntem, asta este educația și nivelul de cultură și nu pentru că există, S, AMG, M etc.
Violența în familie din cauza cui este? Problemele cu alcoolul, jocuri de noroc, nespălatul pe dinți etc. din cauza cui?
Nu ne facem curățenie în fața casei și lista din păcate este lungă.
Era cat pe ce ca un mârlan dobitoc să ajungă președinte, tot din cauza nemților???
Nu mai fi și tu încă un “Dorel” că-i plin oricum de papagali pe aici.
Parca-s toți căzuți din rai în garsoniera lui Diaconescu (ăla mic cu Elodia)… la orice știre, ne poluează cu aceleași clișee.
PS cam asta-i principala problemă în România, neasumarea și lipsa empatiei… cam de acolo derivă toate. Pare simplist, dar nu-i… deloc!!!
În urmă cu 4 ani Tesla “rupea tot”.. era premium, mașina viitorului, numărul unu la vânzări pe plan mondial (la Y ma refer)… bla, bla. Au urmat scăderi de prețuri (zicea Edikkk că-și permit, evident că NU), gioarla de uglytruck, iar momentan din capacitatea de peste 2,5 milioane nu vor vinde nici măcar 1,5 in acest an… penibil!!! In urma cu nici două luni BYD a intrat pe o traiectorie asemănătoare, au tăiat prețuri, fac jmenuri cu înmatriculări fictive și momentan au 30% supracapacitate. Pe chinezi nu-i bate nimeni… dar se pâre că se bat singuri. Cel puțin asta se întrevede.
BMW, o dau de pământ cu designul și dacă nu-și revin rapid, nu-i văd bine, în rest arta este ICE-urile sunt aici și vor mai sta ;)
46 de miliarde de combinații… să nu ne amețim cu apă rece, totuși!!!
Fiind doar un exemplar, este spre imposibil să-l vedem vreodată, practic nu există ;)
Admirația prin denigrare este doar penibilă… dar este deja un model folosit de toți Giorgeștii. Volvo este astăzi unde este în principal prin vânzările de ICE-uri și pentru ceea ce a făcut… bravo lor și felicitări. Eu sper să le meargă bine și vom vedea dacă strategia lor este adaptată la ce poate piața. Nici un producător de volum nu mai “stă” bine merci. Este stres maxim și partea distractivă abia a început.
Nu este sustenabil să subvenționăm mașinile și nici consumul în general. Raportul efort-efect este penibil. Scade puterea de cumpărare cam peste tot, iar România este mai “sensibilă” pentru că nu avem aceeași stabilitate financiară comparativ cu alte țări.
Ultimele comentarii
3482 in total