Ce sa mai faci la design interior? Ecranele distrug tot și nu vad ce avantaje imperios necesare aduc în fapt. La exterior in partea spate au ales o abordare care îngustează, iar din lateral este jale.
La partea din față aproape au reușit… aștept să treacă “moda” cu separarea blocurilor optice… mai ales în situațiile (ca cea de față) unde luminile (întâlnire plus faza lungă) parcă sunt îndesate neavând nici o treabă cu ce se “întâmplă” pe lângă.
Noroc ca nici concurenta “nu doarme”, ce iese mai noi de la BMW este de speriat!!!
O fabrică auto care produce 200 mașini/zi este la zona hobby. Și-a făcut un șeic job să aibă și el cu se lăuda, plus a rușine mare… fac mișto de Mihai luând în considerare producția de ICE-uri… așa ceva ;)
Doliu național în China ca nu mai trimite GM mașini. Situația a fost anticipată de mult timp iar printre soluții avem MG-ul :) întâmplător foarte asemănător.
Ce să învețe Renault de la Stellantis? Cum să-ți omori viitorul, distrugând toate modelele care se vând? Cum să întârzie toate proiectele? Cum să faci estimări de vânzări la beție? Altfel nu-mi explic cum tot ce vine de la Stellantis este de toată jena. Au proiecte care vând sub 10% din plan… Wagoneer de exemplu.
Nu poți să spui nimic fără să jignești… asta pentru că nu ai ce. Ungaria nu este doar câteva fabrici, care după cum am spus au de beneficiat ca nu cresc salariile. Trăiești în trecut și crezi că Ungaria este ce era în urmă cu 10 ani. Nici nu ai cum să-ți schimbi percepția, din cauza în filmulețe de 30 de secunde… îl vezi pe Georgescu și magiile lui. Rămâi acolo?
Ultimele comentarii
3482 in total