• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3482 in total
  • Marea majoritate a oamenilor habar nu au avut ca freonul a fost interzis, adică alternativele au făcut exact ceea ce trebuiau să facă fără nici o implicație pentru utilizator. Chiar așa Matei… bucură-te de natură, este cel mai bun lucru pe care-l putem face ;)
    SUA: Guvernul federal anulează interzicerea mașinilor cu motoare termice în California după 2035
  • Corect, vânzările sunt din păcate varză… au oprit producția câteva luni că au stoc și nu le ia nici naiba. Modelele KM și LB de la Stellantis sunt un dezastru. Urmează lansarea lui Cherokee undeva prin Octombrie și se speră că va revigora în câteva situația, de la Recon așteptările sunt slabe. Compas-ul (pentru America, nu cel produs în Italia), trebuia lansat la începutul lui 2026 70% BEV și 30% ICE… acuma au pus pe pauză un an că s-au convins de situație, le trebuie hibride, dar UPS nu era în calcul. Stellantis sunt renumiți… pentru întârzieri, amânări, răzgândiri și buctișuri.
    Noul Dodge Charger, acum și în variantă Sedan: motor electric de 670 CP
  • Am uitat de Tesla… care Tesla? Nu mai nimic de oferit… vezi ultima năzdrăvănie (uglytruck). Așa zisele mașini premium sunt uzate moral, nu au ajuns niciodată premium, iar abordarea la interior (cockpit, comenzi etc) și-a atins de mult limitele. Măgăriile lui Musk, au fost doar cireașa de pe tort… TESLA nu are ce vinde și nu au fost nici o dată premium.
    Chinezii de la BYD trec în fața Tesla în topul vânzărilor de mașini electrice, în luna aprilie
  • Credeți de 169% sunt atunci când compari mere cu pere. In cazul BYD nu este doar o comparație inutile, este chiar ineptă. Idem cu creșterile de la 1 buc la 3… uauuuu 300%. Să aplauzi la așa ceva… este doar trist ;) PS BYD vin tare de tot și sunt dispuși să cheltuie fără număr. Pe electrice nu are nimeni nici o șansă, au acces la resurse (baterii, logistică etc) și nu se poate concura cu ei. Fără protecție producători din Europa care produc pe același segment sunt mâncați… pararea mea.
    Chinezii de la BYD trec în fața Tesla în topul vânzărilor de mașini electrice, în luna aprilie
  • Dacă ar fi alternativă la ICE-uri, interzicerea nu ar fi necesară, sau ar fi o formalitate. Ca să răspund la niște clișee obosite, pe mine nu m-a obligat nimeni să arunc TV-ul alb negru și nici nu s-a interzis fabricarea lor, idem la telefoane și altele de genul. Momentan să păstrăm actualul standard al vieții este problematic… migrarea către un parc auto 100% electric este un Giorgism. Da, știm ca ar ajuta sănătatea, poluarea etc, dar pur și simplu nu se poate cu soluțiile actuale. Ar fi ok să continue dezvoltarea și optimizarea BEV-urilor de oraș pentru a rezolva cât de mult posibil problema acolo unde doare cel mai mult, dar fără stații de încărcare individuale care să permită încărcarea peste noapte, nu văd cum s-ar putea schimba lucrurile. Încărcarea pe timpul zilei la stații publice nu are cum să fie o soluție.
    SUA: Guvernul federal anulează interzicerea mașinilor cu motoare termice în California după 2035
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău