Era o treabă să poți spune numele unei mașini. Autonomia unui PHEV sau BEV este cel mai mult condiționată de capacitatea bateriei. Care-i performanța extraordinară legată de montarea unei bateri de 39 de KWh? Mie îmi pare doar o alegere nu o performanță. Dacă o baterie cu jumate din această capacitate ar fi adus un preț semnificativ mai mic ar fi fost o alegere mult mai bună. Cine folosește un PHEV arareori are nevoie de mai mult de 100 km/zi.
La peste 50 K avem o grămadă de ofertă, deci nu văd de ce ar avea succes. De design nu mai spun nimic pentru ca sunt depășit de fenomen. ;)
Altfel spus Lucid au produs/vândut aproximativ 40 marini/zi in 2024.
Anul acesta încearcă cu Gravity să treacă de 150 de mașini/zi. Pentru moment nu reușesc acest lucru și proiectul Gravity are o întârziere de peste o lună.
Vom vedea…
O complicăm inutil… avem un fel de AI de când am creat primele instrumente si scule adică de mii de ani Omul are nevoi deci cel care “consuma” rezultatul utilizării acestor instrumente.
Fără om și nevoile lui nu există nimic. Trebuia deja de ceva timp să fim “înlocuiți”, dar ce văd este diferit. Dispare un job, apar altele 3.
La ce kitch-uri de mașini se “scot” mai nou, nu pot să cred ca în spatele acestor “minuni” stă un om cu sentimente și creativitate.
Oare dobitocii sunt “made by BMW” sau Made in Romania? Nu-ți dai seama câtă defavoare facem și nu doar la acest subiect? Oare când înțelegem că acești mârlani sunt “generați” de valorile și cultura românească?
Ultimele comentarii
3544 in total