• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3544 in total
  • Doar așa să te liniștesc… m-am oprit din citit după 5 cuvinte. Nu doar că știu ce-ți poate creierul spălat, ești și plictisitor. ;)
    BMW: Versiunea cu motor termic a lui M3 va fi produsă până la interzicerea motoarelor termice
  • Fiind un fecvent utilizator al ACC-ului, inclusiv cu menținerea automată a mașini pe mijlocul benzi (lucru care se poate rezolva prin reprogramare la unele mașini care au doar asistent la apropierea de una dintre liniile de demarcație), am încercat să fac o legătură între studiu și realitate, dar nici măcar articolul nu poate. Cele 1,8% le poți “stoarce” si dintr-o portocală. O așa tâmpenie (pot să-mi spune cercetătorii lui pește prăjit ce vor)… nu am mai auzit demult, excepție fac focile care fac baie în diesel. ACC-ul previne accidente, previne oboseala, “invită” la o conducere sincronizată cu viteza traficului etc. Normal ca utilizarea ACC-ului în condiții necorespunzătoare poate crește riscul, dar asta doar dacă șoferul este un pericol public. Fără acel sistem ar face și mai repede accident. Personal nu folosesc ACC-ul dacă am o viteză mare și sunt spatele altei mașini, chiar dacă vorbim de o distanță decentă, în caz ca se întâmplă ceva, este posibil ca respectiva distanță să nu fie suficientă.
    STUDIU: Pilotul automat adaptiv crește șansele de a avea un accident
  • Este simplu și scrie în articol, divizia electrică a pierdut acești bani așa cum a spus un coleg mai sus: deprecieri, stocuri, mașini nevândute, mentenanță, consumabile, salarii etc. Amortizarea rămasă NU se poate include în cheltuieli pe anul precedent, nu se pot face nici provizioane pentru amortizare, este evaziune fiscală să faci așa ceva. În toate țările există audituri speciale pentru mijloacele fixe, pentru ca vorbim de implicații semnificative în calcularea profitului și a impozitului pe profit. Dar, FORD pierde bani mulți… miliarde!!!!
    Ford a înregistrat pierderi de peste 5 miliarde de dolari în 2024
  • E v-am spus ca Musk este un nesimțit și un mare bou, dar focile nu ca am eu o obsesie. Normal că o bună parte nu mai cumpără Tesla diun cauza boului. Doar nu au devenit ID-urile peste noapte dezirabile. Cel puțin Cupra arată muuult mai bine dacat majoritatea cartofilor BEV, dar ID-urile sunt mai urate decât Teslele. Despre soft nu cred ca VW sta in fața Tesla… deci, schimbarea i se datorează celui mai bogat om al planetei care a afirmat ca Tesla va deveni 20% producător de mașini și 80% de tehnologie, altfel spus cele 20 mil. de masini pe an a fost doar o gălușcă pe care focile au devorat-o, ca atâta pot și ele sărăcuțele. ;)
    Volkswagen și Cupra au depășit Tesla pe piața mașinilor electrice în Germania
  • Ce puii mei vorbești? Nu sunt electrice la dealeri? Nu ai de unde sa alegi BEV-uri? Ce legătură are alegerea cutiei manuale in detrimentul cutiei automate (care de acord, este noaptea minții in Europa… dar asta a vrut omul să aleagă)? Orice subiect se discuta, tu una și bună…. că electricele-s cele mai bune, așa ceva… când BEV-urile vor face ce trebuie și vor putea fi utilizate la un nivel asemănător cu un ICE, o sa ne luăm toti așa cum toti mergem cu mașina și nu cu căruța. Mai sunt excepții (la căruță mă refer), dar asta este unii sunt nostalgici ;)
    Porsche: investiții suplimentare pentru a lansa noi modele pe benzină și PHEV
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău