E v-am spus ca Musk este un nesimțit și un mare bou, dar focile nu ca am eu o obsesie. Normal că o bună parte nu mai cumpără Tesla diun cauza boului. Doar nu au devenit ID-urile peste noapte dezirabile. Cel puțin Cupra arată muuult mai bine dacat majoritatea cartofilor BEV, dar ID-urile sunt mai urate decât Teslele. Despre soft nu cred ca VW sta in fața Tesla… deci, schimbarea i se datorează celui mai bogat om al planetei care a afirmat ca Tesla va deveni 20% producător de mașini și 80% de tehnologie, altfel spus cele 20 mil. de masini pe an a fost doar o gălușcă pe care focile au devorat-o, ca atâta pot și ele sărăcuțele. ;)
Ce puii mei vorbești? Nu sunt electrice la dealeri? Nu ai de unde sa alegi BEV-uri? Ce legătură are alegerea cutiei manuale in detrimentul cutiei automate (care de acord, este noaptea minții in Europa… dar asta a vrut omul să aleagă)? Orice subiect se discuta, tu una și bună…. că electricele-s cele mai bune, așa ceva… când BEV-urile vor face ce trebuie și vor putea fi utilizate la un nivel asemănător cu un ICE, o sa ne luăm toti așa cum toti mergem cu mașina și nu cu căruța. Mai sunt excepții (la căruță mă refer), dar asta este unii sunt nostalgici ;)
Frumoasă mașină… foarte frumoasă, nu se va mai vinde în Olanda… deci “nu iese” din producție. Este o doar o formulare nepotrivită. Interesant care este de fapt știrea, poi este ceva special în Olanda? Nu poți să vinzi masina respectivă asa cum se vinde în Suedia, Norvegia, Franța… etc. Este aceeași mașină, o vede omul pe internet, merge la dealer, face o configurație o comandă și gata.
Poi stai așa Cross Country heeeelloooo că nu-i de oraș… din autonomia declarată rămâne real la condus pe autostrada maxim 250 km, ca nu poti sa ajungi cu zero baterie la stația de încărcare.
Îmi pare rău pentru Volvo, dar acel cockpit este jenant. O să vedem vânzările că de lansat poți lansa ce vrei, așa ca Trump, toată ziua “lansează” chiftele, să vedem cât durează la el 48 de ore de la investire ca să încheie pacea și cu ce preț. :(
Piața a decis, BEV-urile sunt niște electrocasnice și nu contează cât de rapid fac suta. Nu interesează în zona mașini de performanță nici la BMW, nici la Mercedes, nici la Audi…. și cel mai important nici la Porsche. Este clar ca nici dieselul nu interesează în această zonă. Dieselul după cum știm (motorul diesel) este opusul schimbărilor dramatice de turație, deci nu.
Dacă electricele erau introduse ca o simplă “motorizare” la oferta deja existentă, se puteau salva miliarde și multe locuri de muncă.
Atenție focile că apar (așa cum estimez de câțiva ani buni) tot mai mulți care recunosc efectul economic sinucigaș al “politicilor verzi” din UE. Unul dintre aceștia este ministrul energiei care a fost la Striblea. Dă-ți o căutare singurei, ca link-uri cu tembeli din familiile voastre pline de cocalari ați pus suficiente.
Bani-s păpați, joburile dispar la greu, economia Europei a scăzut de la o treime la 15% la nivel global, iar aer mai “curat” avem din părți.
România importă (ignoranților ce sunteți) electricitate produsă în Serbia din cărbuni.
Nu există viitor energetic fără nucleare și gaz. Ca în 50-100 de ani lucrurile vor sta diferit, cel mai probabil da… dar nu putem pune totul în stand by până atunci.
Ultimele comentarii
3546 in total