• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3546 in total
  • Lansând la o parte “dilema” propulsie respectiv tracțiune, Sprinter a scris cu adevărat istorie. Chiar dacă este oarecum ciudat ca un producător premium (știu ca mai este și cazul Volvo), să vină cu o gamă de produse utilitare, totuși Mercedes a reușit să facă treabă bună. Chiar și peste mări și țări în cazul în care este nevoie de utilizarea unui transport special (mai rapid decât un camion), îl mai găsești sub denumirea de Sprinter, ceva de genul copie Xerox. Pe de altă parte, poate este doar părerea mea, dar cam “bate” rugina destul de rapid la aceste modele.
    Mercedes-Benz Sprinter împlinește 30 de ani: ediție specială aniversară
  • Este o practică comună si se cheamă CKD-uri, și bine’nțeles că se încearcă evitarea plății de taxe te import, pentru a putea fi competitiv, altfel game over în multe situații. În general se încearcă evitarea a plății anumitor taxe și nu văd nici o problemă dacă se face în limitele legii. Dacă VW crede ca a procedat corect are dreptul de a cere sa nu plătească. Se va analiza și decide în consecință iar faptul ca VW a făcut și dres nu știu unde și când, nu are nici o relevanță pentru tranșarea subiectului. Totuși vorbim de o grămadă de bănet, nu-i așa la distracție.
    Volkswagen: proces împotriva autorităților indiene pentru anularea unei taxe de 1.4 miliarde de dolari
  • Abia aștept să producă chinezii în Europa și cel mai frumos ar fi în Germania. Acolo ar putea să aibă cel puțin 10% chinezi stabiliți deja în Germania pe care să-i plătească de 20 de ori mai mult decât în China. China a făcut și face minuni (fără mișto), dar prin sacrificarea a milioane de oameni (poate sute de milioane) care muncesc 12 ore/zi și 6 zile pe săptămână pe salarii infime, doar o altă formă de sclavagism.
    Producătorii chinezi trebuie să micșoreze prețurile pentru a fi competitivi în Europa
  • Ar trebui să aplice “strategia” Polestar, ca tot era un geniu pe aici care zicea că nu înțelegem ca ei “scot” consecutiv și bla, bla… Audi ar fi pe la 3XX :))). Audi a dat-o serios în bară și asta pentru că s-au umplut de foci ipocrite. Au dat afară oameni cu caracter și capabili să ia decizii și acuma culeg consecințele.
    Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
  • Una peste alta Dacia este în zona low cost, deși nimic nu-i mai low cost în UE. Dacia este o alegere de buget și nu are legătură cu performanță, confort, tehnologie etc. Altfel spus, atâta se poate. Subscriu la faza cu Ursula și în fapt am menționat în repetate rânduri (de peste 3 ani), ca în UE vs fi nasol din cauza celor care sunt de mult desprinși de realitate… dar nu-i așa dau directive europene. Concluzie, etapa nasoală a început, și va fi mult mai rău… dar nu-i așa? “electric” :( PS când îi mai aud și pe uni cu dieselul, parcă revăd documentarele cu adepții lui Hitler… moarte evreilor, evreii sunt răul lumii!!!!
    România a produs 5% din mașinile vândute în Uniunea Europeană, în 2024
Pagina
12345...707172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău