Ideea este că-s nevoiți s-o dea la întors. Problema cu bateria nu are soluție încă, iar pe parte de infrastructură lucrurile merg încet spre deloc. Mai vedem cu termenul limită 2035, unele aspecte imperios necesare sunt la ani lumină distanță nu la doar 10.
În cazul Porsche motorul electric este moartea pasiunii plus că au “îndesat” ecrane peste tot, fapt care transformă un Porsche într-un kitch. Nici instrumentarul de bord nu este potrivit ca și digital, chiar din contră.
Că Matei “cel nou” simte ca trebuie să justifice/schimbe nuanțele este o confirmare (tristă cred eu) în plus a distanței lui de realitate. Din punctul lui de vedere între teoria care lui îi place și la care se poate alinia și ce pot alții nu există nimic. Dacă eu pot și alții pot… casa, panouri solare, zbor cu avionul, mașini închiriate… totul este “normal”.
Pentru el și restul focilor, oamenii (majoritatea își iau masini utilizate, pentru ca o masina sa vinde o data ca și nouă și de 2 ori ca veche) iau 2nd hand (neapărat diesel) pentru că țin banii la șosetă… asta este unii “este” nesimțiți.
Si era nevoie de direcție prin fir, ca sa ai direcție activă? Degeaba vrea Bosch dacă nu vrea producatorul. Bosch nu hotărăște ce soluție este adoptată, poate doar să producă ceea ce se dorește. Poate venii cu soluții cu abordări diferite, dar cam atât, nu ei hotărăsc dacă se proiectează o mașină cu coloană de direcție sau un play station. Eu unul nici măcar la închiriere n-o să folosesc o asemenea mașină. Fiecare are dreptul să-și aleagă cum își complică viața și cat de mult vrei să te bazezi pe senzori și transferuri de date pentru a vira o mașină. Nu merci…
Nu-i chiar așa… sunt direct implicat în subiect. Cei mai afectați de situația actuală sunt managerii care nu au nici o șansă sa-și atingă indicatorii. Adică ei primesc 50% din bonus sau chiar zero, iar nivelul următor 75%. OK, sumele sunt diferite pentru că sunt procente din venitul anual, deci da, pot atinge valori greu de înțeles… și totuși când caut pe cineva care să-și asume responsabilități, să facă față la stres și să “ducă” un anumit volum de activitate, este mai greu. Altfel spus, salariile respective (chiar daca-i greu să le numești așa) cer o serie de sacrificii pe care majoritatea din noi nu suntem dispuși să le facem și asta lăsând la o parte faptul că trebuie să tragi mult să ajungi în postura de a putea duce un astfel de job, și aici mă refer strict la experiența și abilități.
Companiile (la cele auto mă refer) au fost atrase în situația actuală (cu electrificarea) în unele cazuri forțat. S-au aruncat pentru cu anumiți CEO nu au putut (posibili unii nu a vrut) să se pună invers, știu caz concret.
Unele companii auto sunt lente, birocratice, pline de proceduri, fapt care a generat o serie întreagă de anomalii, întârzieri sau chiar dezastre în dezvoltarea anumitor aspecte ale unui BEV.
Și povestea poate continua…
Chiar dacă ai dreptate, nu ai ;)
Nu sunt eu în măsură sa justific de ce unele salarii sunt inept de mari față de altele, dar cel mai probabil asta este piața.
Cam ipocrizie in capitalism sa te “iei” de salariul altuia. Nu sunt companii de stat, politica salarială este in raport cu cererea și oferta.
Apartamentele/casele, chiriile nu ți se par mari?
VW trebuie sa plece din Germania și cu asta basta.
Ultimele comentarii
3547 in total