• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3547 in total
  • Nu știu cum îl “încadrează” în clasa a medie, dar la interior a fost tot timpul deficitar mai ales pe banchetă. De prețuri…. dezastru!!!!
    Prețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euro
  • Și atunci Andrei, cum se face ca tehnologia viitorului are nevoie de ICE-uri ca să “existe”… dezvoltarea ICE-urilor presupune hibridizarea, cum foarte bine s-a menționat, cu un mic motoraș electric și un 5-10 KWh faci minuni. Întrebarea este ce-i cu BEV-urile? Vând de sparg :))), nu?
    Vânzările de mașini noi, creștere minimă în octombrie, în Europa
  • Avem în fabrici echipamente de sute de milioane de euro din Elveția (KOMAX) și cam de 2 ani și din China (HBQ). În cazul echipamentelor din China am avut inițial probleme cu anumite componente la construcția cărora s-au utilizat materiale care nu au făcut față utilizări…. dar, au remediat gratis super repede, service și suport impecabil, interfață mult mai “prietenoasă”, liber la customizare în aplicații etc și totul la costuri cu 35-45% mai mici. Îmi pare rău pentru compania din Elveția, dar sunt mâncați și asta au spus și ei când au văzut ce am adus de le chinezi. Personal îmi vine greu să cred ca o companie chineză își sabotează clienții (referitor la opinia legată de echipamentele din Northvolt). Chiar astăzi am primit un echipament (peste 300 mii de euro) tot din China iar cei doi tehnicieni responsabili de punerea în funcțiune sunt de 2 zile în fabrică așteptând și asigurându-se că toate conexiunile sunt făcute corespunzător. Am văzut profesionalism, respect, flexibilitate și responsabilitate… ceea ce este tot mai greu de găsit la companiile din Europa. Orice defecțiune sau necesitate de a schimba ceva în funcționarea sau utilizarea softurilor costă și durează, la chinezi este gratis, rapid și-ți mulțumesc ca-i ajuți să se dezvolte. Asta este, Chinezii vin cu ceea ce este nevoie la prețuri super bune. La orice problemă vin cu soluția si plătesc “deranjul” fără să cârtească. Sunt tot mai greu de “bătut”, sau cel puțin asta am observat în ultimii 2 ani.
    Northvolt, producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice, a cerut intrarea în faliment
  • Lasă vraja… vezi ce zice colegul mai sus, deja știm ca are dreptate ;)
    Vânzările de mașini noi, creștere minimă în octombrie, în Europa
  • Da pe cuvântul meu, un tip cu care am colaborat mulți ani (din Cluj) a încercat cu 3 modele de-a lungul timpul. Poate a avut doar ghinion ;) Dacă aș vrea o alternativă la “clasicele” premium, m-aș duce cu o Mazda fără ezitare.
    Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
Pagina
12345...979899...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău