• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • Problema mare a electricelor este ca daca iau foc, pompierii nu prea mai pot face nimic, deoarece celulele bateriei se aprind in serie. James May a explicat foarte usor de inteles acest lucru ca urmare a accidentului lui Hammond cu Rimac, cand masina continua sa arda si dupa cateva zile: https://youtu.be/gj3KqgPNeiY?si=QBE6Uu7dActDmIUN&t=259
    Coreea de Sud: Acces interzis în parcările subterane pentru electricele încărcate complet
  • Imi este greu sa imi imaginez ca in 20 ani, UE va reusi sa inlocuiasca complet cererea de combustibili doar cu produse sintetice. Fiind o persoana pragmatica, am zis sa ma iau la tranta cu cifrele. Iata: - conform anumitor date gasite, in momentul de fata, la nivel mondial se produc cca 90 milioane de barili de combustibili sintetici / an (la nivel mondial, atentie!) - acum ne uitam peste UE, unde in 2022 conform datelor oficiale s-au comercializat cca 1.776 miliarde (din nou, miliarde) de barilli de combustibili petrolieri strict pentru transportul rutier. Nu imi pot imagina cum va reusi UE sa inlocuiasca asemenea cantitati uriase de combustibili petrolieri in doar 20 ani cu combustibili sintetici. Si cu ce costuri? Din nou se apuca niste birocrati sa lanseze proiecte fara nicio fundamentare clara si pertinenta.
    Producătorii auto germani vor să interzică total vânzarea de combustibili fosili, chiar și pentru mașinile vechi
  • Am.avut șansa, chiar astăzi să văd live un Cybertruck expus într-un mall în Italia. Știu că sunt subiectiv, pt că nu îmi place de Musk și ce reprezintă, dar vorba aia "bă băiatule" să cumperi urâțenia asta... E o hidoşenie. Da, arată absolut impozant, dar la fel sunt și mașinile militare. Păcat că nu pot pune poze, dar chiar și pt o mașină de expoziție, se văd problemele de calitate de la o poștă. Cel mai tare se observă "îmbinarea" între capotă și aripă, care pe lungimea aripii are diferențe de la 2-3 mm la 6-8 mm. Liniștit intră degetul mlc. Ștergătorul de parbriz este ireal de mare. Alea de autobuz par să se potrivească. Sincer, nu îmi dau seama cum reușește motorul de ștergător să opereze imensitatea aia la viteze mari. Interiorul este bleah! Este o vorbă care spune că "simple sales" dar Cybertruck ca toate celelalte Tesla sunt multe prea simple. Bordul de Trabant (am avut) este mai spectaculos. Întrebare pentru cunoscători: știți cumva dacă Cybertruck poate fi cumpărată și înmatriculată în UE? Dacă ar fi după mine, nu aș aproba un astfel de utilaj pe străzi.
    Tesla nu mai acceptă comenzi pentru cel mai ieftin Cybertruck
  • @@dan_grc 18:30 - e bună asta cu Volvo :)) Cineva să-l informeze pe acest domn ca Volvo este o marcă chinezească, deținută de Geely. Nu știu cum să o spun academic, dar nu am încredere în chinezi și ruși nici dacă spun că plouă de sus în jos.
    Toyota, în mijlocul unui proces din cauza lipsei hidrogenului din stațiile de încărcare
  • Iata cum au aparut toti apostolii electrificarii auto! Dragi e-coli, scuze e.cologisti, as dori sa intreb "la dumneavoastra", daca s-ar scoate motoarele cu combustie stiti ce ati rezolvat? Frectie la picior de lemn, asta ati rezolvat. Ati scos din orase masinile care polueaza, bravo. Dar ce faceti mai departe, pentru ca poluarea auto in orase este doar o parte mica din ceea ce reprezinta noxele nocive. Motoarele de ultima generatie sunt cu mult mult mult mai putin poluante decat tot ceea ce reprezinta poluarea din constructii, incalzirea imobilelor (civile, industriale), productia de electricitate. Comform datelor World Resource Institute, poluarea din transporturi a UE, reprezinta 1,74% din totalul emisiilor de gaze cu efect de sera la nivel global!!! 1,74 % (unu virgula saptezeci si patru la suta)!!! Nimeni, absolut nimeni, nu spune ca nu trebuie sa luam masuri pentru un aer mai curat si pentru a reduce poluarea si a incetini schimbarile climatice, dar a vedea ca singurul vinovat pentru intreaga poluare doar domeniul auto este o greseala mai mare decat cea a directorilor din firmele auto care si-au prognozat niste planuri total nerealiste. PS: in incheiere sa stiti ca Leoni, unul dintre cei mai mari producatori de cablaje auto din lume, isi inchide fabrica din Bulgaria si isi muta operatiunile in Romania. In acelasi timp, chiar si cu aceasta mutare, va concedia sute de angajati in Romania. Motivul: scaderea brutala a cererii de vehicule electrice PS2: multe marci auto din China, mai ales producatori de BEV vor da faliment in curand, pt ca nu mai este cerere si au ajuns sa aiba supra stocuri.
    Ford recunoaște că obiectivele sale de electrificare în Europa au fost prea ambițioase
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău