• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • @Matei - aceasta crestere este muuuult sub ceea ce preconizau producatorii. 6,4% YOY (year-on-year) crestere este sub nivelul genuchiului broastei si complet nesustenabil economic avand in vedere investitiile enorme facute de producatorii auto. Incearca sa citesti cifrele si din alta perspectiva, nu doar "uite ba, ca a crescut"... "The devil is in the details"
    Vânzările de mașini noi în Europa au crescut cu 12% în aprilie. Mașinile cu motoare diesel, în scădere
  • Update: si VW intra in hora May 16, 2024 05:07 AM VW walks back BEV-or-bust strategy that annoyed rivals VW admits it will need more plug-in hybrids as sales of battery-electric cars slow down. Dragi fanboys de BEV, nu iese fum fara foc. Recentele decizii ale marilor companii auto indica faptul ca electrificarea totala mai are muuuuult de asteptat. 2035 e o data complet nerealista. Astept cu nerabdare sa vad ce vor face unii producatori care au luat deja decizia sa nu mai dezvolte ICE-uri si sa devine electrici pur...cred ca niste capete vor cadea prin unele curti
    Mercedes-Benz oprește dezvoltarea platformei electrice MB.EA-Large
  • Pilotii adevarati de monoposturi folosesc doar tractiune spate. Se vede ca Formula E este un fel de F1 clasa C. Cine o mai vazut monoposturi cu tractiune integrala? Inteleg la raliuri, unde ai diferite suprafete de rulare, dar pe circuit? Daca nici pana acum nu a reusit sa ma atraga cursa masinilor de tuns iarba, cu siguranta nici pe viitor nu voi fi interesat. Si de ce nu folosesc circuite de curse disponibile, doar curse pe circuite provizorii in orase? Ce gluma de competitie.
    Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
  • Constructorii auto de volum au inceput o "lupta" surda in ceea ce priveste acceleratiile 0-100 km/h pentru toate electricele. Trebuie spus din start, ca probabil 5% dintre potentialii cumparatori de masini isi finalizeaza decizia pe baza acestei performante a masinilor. In general, cei care sunt cu adevarat interesati de modele performante se orienteaza catre modelel de nisa, gen Tesla S Plaid, BMW M, Rimac, Audi, Mercedes-AMG si altele. Cine isi cumpara Kia n-are niciun interes in aceste valori promovate agresiv de departamentele de marketing. Cum spuneau @Vali si @inutil, altele sunt informatiile utile pentru cumparatori: cate zeci de metri ai nevoie pt a opri un mastodon de 3 tone, viteza de incarcare, autonomia.
    Noi detalii despre Kia EV9 GT: accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4 secunde
  • Interesant nume, venind exact din China, unde este cererea uriasa, si implicit dezastrul ecologic, al aripioarelor de rechin...
    BYD confirmă numele primului său pick-up electrificat: Shark
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău