”U.S. driving conditions (!!!), including: [...] The cost to drive to a fueling station (deadhead miles)”.
Deci au calculat inclusiv costuri cu ocolitul pentru încărcare.
”Calculations for each segment reflect the cost per 100 purposeful miles, after considering the cost of driving to a commercial gasoline or electric charging station if not charging at home.” Deci NU ACASĂ!
Degeaba face bulbuci trollul electrocutat cu mii de fețe (Edică-Mike și alte dedublări), comparația se face ÎN GENERAL, nu luând cea mai favorabilă situație, fără a ține cont cât costă casa, panourile și cine nu le are.
Și nu generalizând la situația navetiștilor cu mașină proprie, ci testând cât de INutilă e electrica celorlalți, care nu-și trăiesc viața între birou și suburbia unde îi mănâncă rata la casă.
”These results underline the importance of considering real-world costs before making a buying decision” !
https://www.andersoneconomicgroup.com/many-gas-powered-cars-cheaper-to-fuel-than-electric-in-2023/
Cine face asta NU ia electrică, de-asta majoritatea electricelor se vând COMPANIILOR (”private EV registrations, which are down about 20% year on year and now account for less than half of the total number of new car registrations”)
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/industry-calls-urgent-support-electric-car-uptake-slows
Gunoaie sunt comentariile astea de expertul târgului, e plin AM ca țara asta de ele.
Ai găsit opțiunile alea comparabile, sau mai scotocești încă pe unde se scurge Dâmbovița din oraș?
Hyundai Tucson Comfort+ 4x2 1.6 150 CP - 23.700 euro
Hyundai Tucson Comfort+ 4x4 1.6 150 CP - 27.400 euro
Dacia Duster Expression 4x4 1.33 150 CP - 22.050 euro
Întrebarea e de ce ai compara cu o mașină mai mare, promisă pentru la anul?
RadioȘanțdeVitan printre semințe ne dă lecții gogonate despre mașinile noi ca să laude vechiturile ”fiabile și puternice” premium aduse de afară, unele sudate și cu niște km proaspeți în bord.
Multe din ele sunt gunoaie, ele și comentariile în care le lauzi, acum șterge-te la gură când vorbești de Dacia și mai bagă niște minusuri.
Păi îi spun și lui Mutu și lui Chivu: tocmai m-am întors de câteva zile dintr-un drum de 360 km pe care am avut 4 opriri totalizând 30 de minute.
Mi-am folosit capul când am pus GPL, eu îmi sorb cafeaua la volan, alții așteptând eliberarea prizei. Care nu e mereu la 50 km, darămite liberă și funcțională, chiar m-am uitat pe plugshare. Și iar clișee, nu, nu sunt peste tot în jur, că nu mergem toți la buluceală constrânși de priză. Fix asta nu trebuie să fie mașina, un stres și o grijă, ci un mijloc de înlesnire a momentelor de relaxare.
Ultimele comentarii
882 in total