Ce amuzant e să impuneți tuturor restricțiile voastre coafate la maxim că poate par normale. Deja se afumă clișeul obosit cu pauza de cafea și baie de 30 de minute fix la singura priză mai de putere.
Nu, nu este normal să mergi la toaletă în funcție de prize, nu este normal să faci ruta în funcție de prize și să ocoleși pe drumul cel mai aglomerat pentru asta, nu este normal să alegi cazare și cu priză-n balcon sau în curte.
Cu termica pauza e 5 minute la baie, 5 minute la încărcat unde e nevoie sau de plăcere pe drumul dorit, NU DE NEVOIE!
Excelent alex, de subliniat: ”a slump in overall private EV registrations, which are down about 20% year on year and now account for less than half of the total number of new car registration”.
Și pe modele: ”As dramatic snapshots of the market, just 13% of Volkswagen ID 5s, 21% of Tesla Model Ys and 41% of Ford Mustang Mach-Es this year have been sold to private customers. ”
Persoane fizice sub 50%, se dovedește că electricele se vând firmelor cărora le pot fi de folos, iar snobii deja și-au luat ca accesoriu a 3-a sau a 4-a mașină gadget pe subvenție în timp ce prețurile tuturor mașinilor au crescut și cu peste 20% din cauza ambițiilor restricționiste.
Matei-Mike-Edikkk, pentru voi performanța s-o traduce în accelerația fulminantă și conducerea ”smooth” prin oraș, dar probabil ea se referă mai bine la economicitatea cu care o termică se conduce (”smooth”!) la viteze de 80-100-140 kmh pe distanțe lungi și fără încărcare.
A propos, atributul ”tractorașe” generalizat la termice e hilar și sugerează că n-ai fost nici măcar pasager într-o mașină pe benzină modernă.
Agresivitate e să nu acceptați contraargumente valide când exagerați în lăudarea unor mașini de 2 tone, minim 40.000 de euro, care se încarcă greu și se descarcă foarte repede la rularea în condiții de temperaturi spre limite și sunt ”relativ” utile doar în aglomerări. Aș zice că asta denotă habarnism și lipsă de repere auto ca referință, și probabil aș nimeri-o pentru majoritatea voastră.
Așteptați voi stațiile gratis peste tot și bateriile chilipir, vedeți să nu vă topească încălzirea globală bulgărele ăla.
Corect alex, o mașină nouă sub 20.000 euro (fără pomeni de la stat) parcurge București - Galați cu GPL de 70 de lei și 5 minute pierdute alimentând la una din foarte multele stații de pe ORICARE traseu.
UE obligă statele să existe acele stații pe drumurile din rețeaua TEN-T. Cum zice și Fast&Curious, dacă statele nu iau măsuri astfel încât antreprenori particulari să le dezvolte și să aibă profit, acele stații vor rămâne pe hârtie sau vor fi făcute direct de către stat, plătite apoi abandonate în lipsa unei activități care să genereze inclusiv banii de întreținere.
Eu nu văd actualul guvern capabil să ia măsurile astea, deci cel mai probabil nu vor fi deschise acele stații iar noi vom plăti taxe mai mari ca să acoperim amenzile către UE.
Asta votăm asta avem.
Mă bucur că te-ai liniștit pe final deși la-nceput.....
Hai să nu ne-mpiedicăm de una care poate a zis o prostie fără să-i luăm la ochi întâi pe sabotorii cu vina principală pentru care stadiul A8 e încă SF.
Pyun aici, să se vadă cât se poate de clar, cum a venit la putere partidul care a stat cel mai mult, cum s-a deprioritizat A8, și nu numai!
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/alerta-guvernul-a-busestea-dur-autostrada-unirii-zece-ani-in-plus-pusi-din-pix--308026.html
Ultimele comentarii
882 in total