• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 882 in total
  • Repede, să compare cu o termică mai scumpă dacă se poate, și aia cu preț distorsionat. Poate poate iese electrica măcar pe aproape. În primul rând Polo R-Line pleacă de la 28.200 EUR, la ăsta bagi opționale de 9.000 și la Renault scazi pomana de stat de 11.000? Și o comparație corectă s-ar face referitor la Clio, tot model Renault: Clio Authentique 90 CP - 16.030 Clio diesel - 17.630 Clio TCe 140 CP RS line - 22.830!!! Sau poate un Sandero 90 CP de 14.100 euro? Față de estimările de 30.000, cale lungă .....pe care o parcurgi din diferența de bani!
    Viitorul Renault 5 electric: Versiunea de serie, surprinsă pentru prima oară în teste
  • ”E destul de simplu”, mânuțe roșii dă inteligența de Vitan (culmea, pentru un link!) care crede că devine sclipitoare dacă înjură Dacia. ”Pate”.
    Dacia Sandero, cea mai vândută mașină în Uniunea Europeană și în luna mai
  • ”Cadența de producție la Dacia este de 1.392 vehicule/zi, maximul posibil fiind de 1.410 vehicule (așadar uzina este aproape de cadența maximă). 65% dintre mașini sunt Duster, 25% sunt Jogger și restul de o zecime sunt Logan și Sandero). 87% dintre mașinile produse la Mioveni sunt trimise la export.” https://economie.hotnews.ro/stiri-auto-26366051-foto-uzina-dacia-curiozitatile-roboti-scantei-pana-tabla-din-coreea-sud-camera-calma.htm
    Dacia Sandero, cea mai vândută mașină în Uniunea Europeană și în luna mai
  • Cum de ce? Ca să se poată odihni ocupanții în cele 6 ore de încărcare la o priză de 22kW. Sau până când una din ”omniprezentele” prize de 50 kW va da în 50 de minute posibilitatea de a parcurge încă ceva peste 200 km. Asta din momentul în care priza va fi liberă, dacă este în drum și funcțională, evident. Orice electric ar fi bine să fie și ”camper”, măcar cu un modul pliabil fotovoltaic pe acoperiș, capabil să-i dea câțiva kW ca să ajungă de unde a rămas în pană la o priză. DACĂ iese soarele a doua zi.
    Skoda Enyaq, transformat într-un camper electric de către studenți
  • ”Prin progres [...] se înțelege o îmbunătățire a condiției [...] de la simplu la complex, de la inferior la superior, prin apariția și consolidarea noului”. Unde este evoluția electricelor cu baterie față de ce avem deja? Performanțe limitate doar în linie dreaptă, ținută de drum penalizată de masa enormă a bateriei, autonomie fluctuantă și redusă, încărcare lungă și rețea de alimentare sporadică, toate pentru un preț dublu! ”Oamenii educați” discern între moda asta snoabă și mașina adaptată nevoilor lor. ”Oamenii educați” folosesc transportul în comun și nu fac naveta cu electrice scumpe și grele care întrețin aglomerația urbană și-și arată inutilitatea la orice drum mai lung.
    Volvo: Nu vom mai comercializa nicio mașină care nu este pur electrică după 2030
Pagina
12345...565758...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău