Mihaidikkk, lasă frustrările și ochelarii de cal.
Dacă pentru unul ca tine idealul în viață e să băltești într-o electrică în traficul urban bucurându-te c-ai făcut plinul gratis la Lidl, nu înseamnă că toți posesorii de mașini fac asta.
Și n-a discutat nimeni niciodată de autonomie până s-apară greoaiele cu baterii, când cei ce mai și conduc v-au atras atenția cât de inutile sunt în afara orașului la acel capitol, oferindu-vă ca grad de comparație AVANTAJOASELE mașini cu ardere internă.
Și-ți repet a 10-a oară, electricele sunt excelente în oraș, dacă merg pe șine sau au captatoare.
Rază de 230 km înseamnă drum dus-întors de 460 km. N-aș paria că un om (de afaceri) care dă 150.000 euro pe o limuzină așteaptă cu orele încărcarea. Asta DACĂ există o stație liberă, funcțională și de putere în drum.
În condițiile în care diverse teste pe youtube arată un consum de circa 26 kWh / 100km la viteza de 120 km / h (~ 400 km autonomie maximă), dacă sunt luate în calcul viteze mai mari și posibile temperaturi extreme, încărcare suplimentară (testele se cam fac doar cu șoferul, maxim 2 pasageri) deja autonomia prudentă poate scădea lejer sub acei 400 km de la teste.
Golf 8 de la 23.800 EUR
Polo de la 19.100 EUR
Sandero de la 13.900 EUR
Cu siguranță există explicații diverse pentru diferențe, dar probabil cine nu găsește prețurile reale are dificultăți și la evaluarea obiectivă a mașinilor.
Eu cred că mai sunt și oameni pragmatici în ăia 500.000, mai străini evident, că la noi Golf-urile aduse se dau ca shaorma caldă-n Vitan ”inițiaților”.
"Synthetic fuel is produced from water, wind energy and CO₂ captured from the air. It is a liquid energy carrier that creates about 90% less CO₂ emissions than the fossil counterpart. In case of eGasoline, it is simultaneously compatible with existing liquid fuel infrastructure."
E mai greu să verifici și mai ușor să ne poluezi la cap cu eternele exagerări la orice alternativă la involuția electricelor.
A ajuns energia electrică pe undeva la pragul de 90% din surse regenerabile?
A ajuns pe undeva 90% de recuperare al bateriilor pe litiu (extrem de poluante și periculoase)?
Dar le lipiți ”zero emisii” și numere verzi.....
Nicu, de ce atâta entuziasm pentru numele de hibridă? ”Poate” reduce consumul cu 40%?
Păi nu mai bine bi-fuel de 19.500 de euro (Expression 7 locuri GPL), care reduce costul combustibilului cu 40%?
De 5000 de euro diferență ar trebui să ardă GPL pentru mai mult de 70.000 km.
Are doar cutie manuală dar aș pune pariu că-i mai fiabilă. Și nici nu mai aștepți până la anul.
Ultimele comentarii
883 in total