• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 883 in total
  • Mihaidikkk, lasă frustrările și ochelarii de cal. Dacă pentru unul ca tine idealul în viață e să băltești într-o electrică în traficul urban bucurându-te c-ai făcut plinul gratis la Lidl, nu înseamnă că toți posesorii de mașini fac asta. Și n-a discutat nimeni niciodată de autonomie până s-apară greoaiele cu baterii, când cei ce mai și conduc v-au atras atenția cât de inutile sunt în afara orașului la acel capitol, oferindu-vă ca grad de comparație AVANTAJOASELE mașini cu ardere internă. Și-ți repet a 10-a oară, electricele sunt excelente în oraș, dacă merg pe șine sau au captatoare.
    STUDIU: Șoferii au pierdut 91 de ore în traficul din București, în 2022
  • Rază de 230 km înseamnă drum dus-întors de 460 km. N-aș paria că un om (de afaceri) care dă 150.000 euro pe o limuzină așteaptă cu orele încărcarea. Asta DACĂ există o stație liberă, funcțională și de putere în drum. În condițiile în care diverse teste pe youtube arată un consum de circa 26 kWh / 100km la viteza de 120 km / h (~ 400 km autonomie maximă), dacă sunt luate în calcul viteze mai mari și posibile temperaturi extreme, încărcare suplimentară (testele se cam fac doar cu șoferul, maxim 2 pasageri) deja autonomia prudentă poate scădea lejer sub acei 400 km de la teste.
    Noul Etalon
  • Golf 8 de la 23.800 EUR Polo de la 19.100 EUR Sandero de la 13.900 EUR Cu siguranță există explicații diverse pentru diferențe, dar probabil cine nu găsește prețurile reale are dificultăți și la evaluarea obiectivă a mașinilor. Eu cred că mai sunt și oameni pragmatici în ăia 500.000, mai străini evident, că la noi Golf-urile aduse se dau ca shaorma caldă-n Vitan ”inițiaților”.
    Dacia a vândut peste 500.000 de mașini în ultimele 11 luni
  • "Synthetic fuel is produced from water, wind energy and CO₂ captured from the air. It is a liquid energy carrier that creates about 90% less CO₂ emissions than the fossil counterpart. In case of eGasoline, it is simultaneously compatible with existing liquid fuel infrastructure." E mai greu să verifici și mai ușor să ne poluezi la cap cu eternele exagerări la orice alternativă la involuția electricelor. A ajuns energia electrică pe undeva la pragul de 90% din surse regenerabile? A ajuns pe undeva 90% de recuperare al bateriilor pe litiu (extrem de poluante și periculoase)? Dar le lipiți ”zero emisii” și numere verzi.....
    Porsche începe oficial producția de combustibili sintetici în Chile
  • Nicu, de ce atâta entuziasm pentru numele de hibridă? ”Poate” reduce consumul cu 40%? Păi nu mai bine bi-fuel de 19.500 de euro (Expression 7 locuri GPL), care reduce costul combustibilului cu 40%? De 5000 de euro diferență ar trebui să ardă GPL pentru mai mult de 70.000 km. Are doar cutie manuală dar aș pune pariu că-i mai fiabilă. Și nici nu mai aștepți până la anul.
    OFICIAL: Dacia deschide comenzile pentru Jogger Hybrid în ianuarie 2023
Pagina
12345...646566...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău