• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 883 in total
  • Nicu, după ce ai scris 3 pagini de detalii tehnice și nu s-a referit măcar la o virgulă de-a ta, îți dai seama că nu poți să ai pretenții de la un anonim care dă replici la care doar el râde și e la nivelul la care se amuză că-și dă singur + și te înroșește pe tine în lipsa oricărui argument...era să zic neuron :)
    Pe ritmuri „tehno”
  • Interesant, Franța oferă familiilor cu buget redus maxim 7.000 de euro pentru o mașină electrică de MAXIM 47.000 de euro. România acordă NERESTRICTIV chiar și 11.500 de euro, oricărui individ care-și dorește ȘI mașină de oraș electrică, indiferent dacă e vreun Spring sau vreun SUV de lux. Altă observație: ”costurile pentru materii prime, precum nichel, cobalt și litiu sunt în creștere”. Aștept cu interes momentul în care inteligenții decidenți UE se vor trezi din adormire și vor corobora această situație cu efectele crizei energetice și poate vor reconsidera imb€cilele măsuri restrictive din domeniul auto.
    Franța va prioritiza familiile cu buget redus care vor să își cumpere o mașină electrică
  • Care poluare la ”reciclarea sistemului de propulsie termic”? Adică toate componentele metalice care pur și simplu sunt retopite și e recuperat aproape 100% din material? E mare tupeu să consideri asta ”poluare” când procesul periculos, complex și energofag de reciclare PARȚIALĂ a acumulatorilor bazați pe litiu nici măcar nu ajunge să aibă loc pentru multe vahicule electrice. https://www.washingtonpost.com/nation/2022/06/22/tesla-fire-sacramento/ Oamenii din orașe, pentru sănătatea lor, ar trebui să-și mai miște din mașini și să meargă pe jos până-n stația de tramvai / troleibuz și să folosească singurele electrice fezabile: alea cu fir.
    Renașterea mărcii Moskvich. Producția va fi reluată în decembrie la fosta uzină Renault
  • De fapt piața europeană a scăzut cu 9,9% pe primele 9 luni, a crescut doar în septembrie. Iar dacă ne referim la UE + EFTA + Marea Britanie, hai să ne și uităm la al doilea tabel, adică nu să cităm cifrele din primul, care sunt doar pentru UE. Printre altele să constatăm că Dacia a vândut 348.820 de mașini în primele 9 luni și tot așa.
    Dacia depășește vânzările Opel, Fiat, Seat și Citroen în Europa, după primele 9 luni
  • Este chiar puțin, dacă ne raportăm la ce era acum niște ani, când raportul mașinilor înmatriculate noi / SH era 1 / 7. Pe 2022 este sub 1/3 și tendința e să crească, asta în condițiile în care prețurile au decolat iar timpii de așteptare sunt în mare majoritate insuportabili. Bine, era util să știm câte din alea noi sunt luate de firme și câte rămân pentru persoane fizice....
    Producția auto națională a crescut cu 21% în primele 9 luni. Creștere a înmatriculărilor de mașini noi
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău