• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 884 in total
  • O da, acuma văd că le-au scumpit pe toate. Observ însă două lucruri: - se scrie doar de electrică; - scumpirea chinezăriei e mai mare......și subvenția statului român e mai mare însă.
    Prețul electricei Dacia Spring a fost majorat din nou, în România
  • Din păcate cam ai dreptate, noul MCV deși vine pe șasiu de Logan și cu motorul TCe (cu / fără injecție directă și cu GPL: 110 / 100 cai) este vândut cam la același preț cu Lodgy înainte de mazilire, tot în echipare medie și 7 locuri, adică undeva la 16.500 de euro. Numai că Lodgy venea cu TCe 130 sau diesel, și cu un pic mai mult spațiu. Și da, cred că tot Loganul e cea mai bună ofertă, la niște bani pe care nici măcar cu tot cu subvenție nu merită să-i arunci pe pachețelul ăsta chinezesc de primăvară (Spring roll).
    Prețul electricei Dacia Spring a fost majorat din nou, în România
  • Așa este, scuze de inexactitate, TCe 90 are mai nou 999 cmc.
    Definiția crossover-ului
  • Subscriu, și mie mi se pare foarte exagerat să pui egal între consumul unui 0,9 TCe și al unui 2,5 aspirat, oricare ar fi el. Persoana care susține că un consum de 12-15 l /100km e normal pentru un motor de 898 cmc eu aș trimite-o la școala de șoferi, poate și pe la cursurile lui Titi Aur. Am impresia că băieții vor să pună în context favorabil gurmandul motor boxer de la Subaru și îl pun alături de-o minciunică de-asta, deși asta numai jurnalism nu e.
    Definiția crossover-ului
  • Nu cred că sărăcesc cetățenii, doar au crescut mai mult și mai repede prețurile mașinilor față de salarii și față de puterea de cumpărare. Și s-au scumpit din mai multe cauze: 1. discontinuități în asigurarea componentelor, din motive de pandemie și război; 2. pretențiile din ce în ce mai exagerate și extravagante ale UE: impunerea pe mașinile noi de la tot felul de gadget-uri mai mult sau mai puțin utile (modul de apel automat la 112 în caz de accident, frânare automată, sisteme de păstrare a benzii de circulație, antidemaraj cu etilotest sau alte electronice) până la inconștiența cu care insistă să ne umple (doar) de mașini cu baterii. În atare condiții prețul mașinilor crește susținut de ani de zile și a accelerat recent și mai mult, timpii de livrare deturnând mulți clienți către piața SH, care a cunoscut și ea o creștere de prețuri semnificativă. Și-atunci nu puțini cumpărători și-or fi pus problema dacă merită să dea pe o mașină folosită o sumă mai mare decât ar fi dat acum un an (mai ales că e cultivată incertitudinea pentru viitor a motoarelor clasice), sau să renunțe la o parte din pretenții și să ia una nouă și fără griji (investiție mică), care vine repede, comparabilă la bani cu multe SH-uri. Vinde Dacia, dacă-i lăsa Renault să păstreze și dCi-n ofertă și la cele mici, vindea și mai mult.
    Ce mașini au înmatriculat europenii în luna februarie: Dacia înregistrează creșteri
Pagina
12345...777879...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău