• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 884 in total
  • Mai bine să subvenționeze mai mult panourile solare și atât. Un val favorabil auto-producerii de curent pentru consum personal ar fi benefic din mai multe puncte: ar crește producția locală regenerabilă și ar reduce dependența de sursele mai poluante sau de import. Plus că mulți proprietari ajutați să-și instaleze panouri instalate ar putea avea impulsul natural de a folosi surplusul de energie pentru mobilitatea proprie în loc să-l introducă în rețea, și poate ar vedea mai bine rostul unei electrice sau hibride. Și ar fi utilizați mult mai bine banii aruncați acum pe electrice exagerat de scumpe.
    Germania vrea să reducă valoarea subvențiilor pentru mașinile electrice
  • Anonimul e chitit să albească minciunile EuroNCAP și se leagă de scorurile pentru impact la pasager matur și copil. În cazul Zoe, acestea arată de la 89%-80% la prima testare la exageratele 43%-52% la ultima testare, unde l-au degradat de la 5 stele la nici o stea. Cine are curiozitatea să compare testele vechi cu unele mai noi observă că depunctările atacă cel mai des amărășteni gen Renault sau Fiat, în schimb protejează mereu coeficienții nemților (exemple BăMăVezi seria 3 sau VW Polo). Asta da prostire și manipulare, nu-i așa mani( )pulatore de mânuțe roșii? Ți-ai epuizat arsenalul de glume de samsar despre Dacii?
    Noua Dacia Jogger, o stea la testele de siguranță Euro NCAP
  • Doar un nod în papură scremut ai găsit, subiectul neexprimat? Mă bucur, înseamnă c-a usturat, chit că te-au răcorit minusurile alea frenetice. Despre Dacie rămâne cum am stabilit, nu țin loc de argumente ironiile căznite de talcioc.
    Noua Dacia Jogger, o stea la testele de siguranță Euro NCAP
  • EuroNCAP a devenit din ce în ce mai mult o organizație care să legitimeze prețurile exorbitante ale producătorilor care o susțin. Ratingul general e o rușine prin impresia înșelătoare pe care o dă celor neavizați cu potlogăriile folosite de belgieni. Cât despre noul MCV, o mașină probabil fiabilă și foarte utilă, cu un preț mărit, în trendul general al exploziei scorurilor la mașini din cauzele deja cunoscute. Dar pentru care s-au trezit în habarniști toate prejudecățile și minciunile interesate posibile. Că ar fi coșciug pe roți, deși e OZN dacă-l comparăm cu toate ruginiturile premium peticite cu piese dezmembrate și aflate în circulație pe străzi, că ar fi submotorizat, deși are cele mai puternice motoare de până acum (100 și 110 cai) sau că ar fi scump, deși n-am văzut ca prețul unei mașini similare să se apropie măcar. Și eu sunt convins că se va vinde (xxx, perfect de acord, ușile par mult mai practice față de hayon) și că străinii sau românii care mai și gândesc vor ține cont de criteriile reale nu de aberațiile aruncate și aici de somități anonime agramate.
    Noua Dacia Jogger, o stea la testele de siguranță Euro NCAP
  • Așa este, pentru Logan / Sandero au dispărut celelalte echipări, astfel încât în singura variantă rămasă prețul sare de 13.000 de euro. Oare că scopul era ca cea mai ieftină Dacie (cu pomenile incluse) să fie Matizul chinezesc limitat?
    Prețul electricei Dacia Spring a fost majorat din nou, în România
Pagina
12345...767778...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău