• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Lasand la o parte ciorba de mai sus, cred ca cei de la Audi pot rasufla usurati ca va aparea o masina mai urata decat A7-le lor. In schimb sunt convins ca sub caroseria asta... ciudata, impozanta... chiar de prost gust as spune, se asunde o tehnica impecabila. Si oricum astfel de masini sunt la vanzare pentru ca se cer. Si cocalarii sau mafiotii "e" si ei oameni si trebuie sa-i reprezinte niste masini. Fiti convinsi ca marii producatori stiu chestia asta. Dar o parte insemnata din bani chiar din aceasta "industrie" vin. Acum poate veti spune ca tocmai ei strica imaginea unei marci. Fals! Ati auzit voi sa scada vanzarile BMW? Ah, sunt considerati cocalari cei care conduc BMW (sau ma rog, o parte insemnata din ei)? Bullshit! Pe cei din birourile din Munchen ii doare in cot. Vanzarile curg, banii vin, afacerile merg brici, ei sunt fericiti, noul X6 sigur se va vinde bine, chit ca poate la anul pe vremea asta mai vedem la stiri o duba cu una bucata X6 adus "pe comanda din Serbia, Albania sau, de ce nu, chiar Germania".
    BMW X6 ajunge la a doua generație: primele imagini și informații oficiale
  • @LauCalin Pe langa faptul ca eu macar am avut bunul simt sa-mi fac un profil, sa spun cum ma cheama, cati ani am si ce conduc, lucru pe care nu ma astept sa-l faci si oricum sa postez ca anonim si sa te dai destept face parte din deliciul acestui site, daca te-ai pricepe la masini nu ai mai spune asemena aberatii. Pentru cultura ta generala singurele capitole la care o Fabia, Corsa, Polo, Fiesta, Clio sau 208 stau mai bine fata de un New Beetle, este spatiul interior. Pentru ca pe sub caroserie New Beetle este in totalitate un Golf, adica o masina de clasa mai mare. Iar ca tinuta de drum seamana foarte mult cu un Golf. Masinile construite in felul asta, de clasa inferioara proiectate pe o platforma de clasa superioara, le numeri pe degete. In cazul lui New Beetle si a actualului Beetle s-a apelat la o platforma mai mare pentru ca pentru VW masinuta din care se trage este una iconica. Si nu doar pentru VW, ci si pentru istoria automobilului in general. A fost masina care a demonstrat ca si un automobil poate fi accesibil pentru mase in Germania, Europa si apoi in lume dupa al doilea Razboi Mondial. A fost masina care a relansat cu aproape 50% piata auto intre 1946-1950 (!) (Inainte de al doilea Razboi Mondial mai era o singura masina construita pe ideea lui Kafer: Fiat Topollino). Si atat de bine a prins la public incat la inceputul anilor '50 in Anglia aparea Mini. Oricum discutia despre aparitia lui Mini e interesanta pentru ca dupa razboi englezii au pus mana pe proiectele despre Kafer dar le-au considerat niste hartii igienice si le-au dat inapoi nemtilor. O miscare "inteligenta" din partea lor si s-a dovedit asta dupa nici 10 ani. Si ar mai fi multe de spus, Kafer este masina din care s-a nascut marca Porsche si care a dat nastere unei alte legende: 911. Din cauza asta pentru VW este un model aparte si este si unul din motive pentru care un New Beetle a fost o masina mai scumpa decat o masina de clasa mica si uneori mai scump si decat o masina de clasa compacta. VW nu si-a propus sa aiba vanzari extraordinare cu masina asta, asa cum se are in vedere cu Golf, Passat sau Polo. E drept ca este in general are una dintre cele mai mari devalorizari de pe piata (ACESTA E UNUL DIN MOTIVELE PRINCIPALE PENTRU CARE MI-AM LUAT MASINA ASTA - AM GASIT-O LA UN PRET F BUN), dar aici este vorba despre altceva. Oricum la cum pui problema se pare ca m-am intins prea mult la discutii cu tine si mai mult ca sigur m-am intins degeaba ca nu ai inteles mare lucru. Dar astept in continuare sa-mi spui despre ce e vorba in ecuatie in privinta lui XL1.
    Volkswagen a livrat prima maşină de serie cu un consum de 0.9 litri la sută: XL1
  • @ptr tzarnesteanu, Pai poate ne explici tu despre ce e vorba in ecuatie, ca te-ai documentat despre masina asta, nu? Doar esti pasionat de masini.
    Volkswagen a livrat prima maşină de serie cu un consum de 0.9 litri la sută: XL1
  • Inteleg ce spui. Doar traiesti in Romania si comparatia ta se face cu un Logan. Dar vezi tu, chestia asta nu exista ca sa fie o alternativa la un Logan sau un diesel de clasa mica sau compacta. Chestia asta e gandita pentru cei care deja si-au permis o masina sau doua masini premium de clasa mare sau lux si care au nevoie de o chestie mica, interesanta si cool cu care sa se deplaseze prin oras.
    Preţuri Renault Twizy în România: modelul electric cu două locuri pleacă de la 7.000 de euro
  • Chestia asta mi se pare geniala. Dar cred ca nu prea isi are locul in Romania. Daca pana la sfarsitul anului se vor vinde macar 30 va fi foarte bine. Este clar ca "jucaria" asta este pentru cei cu foarte multi bani. Este pentru bogatani. Problema este ca acesti indivizi nu prea stiu ei cu ce se mananca asemenea "jucarii". Renault va avea foarte multa munca de promovare a lui Twizy. Le doresc succes. Recunosc ca Twizy este printre putinele Renault-uri care imi plac foarte mult. Iar pretul pentru o electrica mi se parte foarte bun. Ma asteptam sa coste in Romania peste 10000 de euro lejer.
    Preţuri Renault Twizy în România: modelul electric cu două locuri pleacă de la 7.000 de euro
Pagina
12345...116117118...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău