• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Nu intamplator VW, Ford si PSA s-au hotarat sa investeasca in altceva, in motoarele mici supraalimentate sau in hibrizi, in conditiile in care PSA a fost primul producator european care oferea in mare serie un automobil 100% electric. Ma refer la vremurile relativ recente. Elecetricele sunt clar automobilele viitorului. Insa este prea devreme pentru ele. Tu, ca producator, nu poti sa vinzi electrice in serie bazandu-te pe 2-3 piete care au o infrastructura ok si pe niste preturi inca foarte ridicate. Cand se vor rezolva probleme legate de infrastructura si pret atunci va fi vremea electricelor. Pana atunci sa ne indreptam atentia asupra hibrizilor.
    Şeful Fiat, dezarmant de sincer: "Pierdem 14.000 de dolari la fiecare Fiat 500 electric vândut"
  • Eu zic sa va ganditi de doua ori inainte de a spune ca va fi un esec comercial. E drept insa ca generatiile anterioare din clasa compacta de la Nissan nu s-au vandut prea bine. Dar acum abordarea este diferita. Avem un design inspirat din Qashqai care este considerat un crossover foarte bun, as spune chiar si in privinta designului. Nissan a inteles asta, a vazut ca acest aspect prinde si l-a adoptat si la clasa compacta. Eu cred ca va face o figura destul de buna pe pietele pe care Qashqai se vinde bine, precum Anglia, Italia, Franta sau Rusia. Poate ca nu are cele mai performante motoare, cutii de viteze si probabil nici tinuta de drum nu va fi un etalon. Dar cum nu toata lumea alearga dupa masinile nemtesti, poate fi o alternativa interesanta. Si inca o chestie: in clasa compacta nu stiu cati dintre voi ati observat ca Nissan a urmat exemplul lui Renault: multa masina, dotari bune la preturi (foarte) bune. Eu ii doresc succes si abea astept sa o iau "la puricat", sa vad acea evolutie cu care se lauda Nissan, de ce nu, chiar si la un drive test.
    Nissan Pulsar: japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra
  • Daca tinem cont de vechimea pe piata a acestei masini, punctajul este unul foarte bun. Slabiciunile acestei masini par a fi datorate varstei. Trebuie tinut cont si de faptul ca mai toata concurenta are modele compacte mai recente.
    Preţul corect
  • Asa cum am spus si in primul comentariu, daca tinem cont ca VW a vandut in primele 4 luni de aproape doua ori mai mult decat Renault de exemplu, lucru de neimaginat acum 2-3 ani si daca mai tinem cont si ca tinta celor de la VW de a ajunge pe locul 1 in lume ca si grup este posibil sa se materializeze mai devreme decat se preconiza, nu vad de ce frane vorbesti. Ah, ca nu se vinde bine pe toate pietele? E cu totul altceva si discutia e mai complexa. Este vorba de multi factori, nu doar de cultura auto a fiecarei tari. De exemplu au fost situatii in care in Romania Skoda a vandut mai bine decat Dacia. Desi dacia era mai ieftina si mai accesibila pentru mai multi. Stiu, Romania nu e nici Anglia si nici Germania. Dar, desi nu este sanatos pentru economia unei tari, de a vinde mai bine din export decat din productia proprie, uite ca se intampla. Si nu doar in Romania se intampla asa ceva. Ia exemplul, Americii ca e piata mult mai mare si mai variata. Toyota vinde mai bine decat Dodge, Crysler si posibil si uneori si decat Chevrolet.
    Convertire
  • La cele spuse mai sus as mai adauga si faptul ca VW in primele 4 luni a vandut aproape dublu decat Renault de exemplu, despre care nu se poate spune ca are vanzari slabe. Mai mult decat atat este posbil ca nu peste mult timp Polo sa-l depaseasca pe Clio la vanzari. Nu pentru ca Renault Clio ar fi inferior lui Polo (cum prefera romanii sa spuna, "e Renault deci e clar mai proasta"), ci pentru faptul ca Polo vine puternic din urma iar unii clienti de Clio s-au reorintat spre Captur. Cat despre masina din test, pot spune ca este o masina care arata banal si plictisitor. Partea tehnica este buna si in esenta masina este solida. Am condus 100 de km un Polo de ultima generatie si ergonomia, tinuta de drum, confortul si pozitia la volan sunt printre cele mai bune din clasa. Adica este o masina in care, pentru clasa mica, te simti bine. Foarte bine in schimb te simti in Fiesta. Sper ca probleme cu motoarele 1.2 TSI sunt mai punte, ca de disparut nu cred. Si mai cred ca cel mai puternic rival al acestei masini este Ford Fiesta, iar ca pret este Renault Clio. Si tot referitor la pret nu uitati ca masina testata are un nivel e echipare de top plus ceva optionale. Un Focus nou dotat asemanator cu aceiasi bani ca acest Polo, nu exista!
    Convertire
Pagina
12345...117118119...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău