• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Da-le tu mai multi bani decat le-a dat Porsche Romania si ai sa vezi cum dispare aceasta reclama. Acest site si oamenii din spatele lui care il conduc si coordoneaza nu pot face asta gratis. Tu muncesti cumva gratis? E simplu, normal si logic.
    Promoţie la Porsche Inter Auto România: Porsche Casco gratuit timp de un an la achiziţia prin Rabla
  • Stiti ce e interesant? Ca acelasi Carlos Tavares spunea exact acelasi lucru acum 2 ani cand era la Renault. "Culmea" este ca Renault nu prea facut cuma vrut el... si s-a dovedit o miscare buna. Au trecut 2 ani si acum spune acelasi lucru la Peugeot. In ritmul asta peste 2 ani haideti sa incercam sa ghicim unde va spune acelasi lucru? Ca la Peugeot slabe sanse sa mai spuna :) Dar poate un sambure de adevar este totusi in ce spune domnu' Tavares. Pentru ca o mare problema la PSA in acest moment este costul de productie al unui automobil, mai ridicat fata de Renault sau VW. Si ca sa mai castigi niste bani asta ar fi cea mai simpla si rapida solutie. Asta se vede in cladirile de birouri pe care PSA le are in Franta. In afara lor realitatea e cam diferita.
    Carlos Tavares vrea să aducă preţurile Peugeot la nivelul modelelor Volkswagen
  • Ce este interesant este faptul ca Golf nu a venit niciodata cu nimic spectaculas, dar si-a indeplinit conditia de baza a unei masini compacte. Un echilibru bun intre confort, dotari, intretinere si fiabilitate. Restul sunt povesti, iar altii au incercat si inca mai incearca sa il "zdrobeasca" folosindu-se de altceva precum design spectaculos, tehnologie de ultima ora la un pret bun, oferte de preturi, motoare mai puternice si dotari mai bune la un pret mai mic, inca din versiunile de baza. Dar cu toate astea aproape niciodata nu au reusit decat sa se apropie de succesul si notorietatea lui Golf. Singura care a fost un pericol pentru Golf a fost Toyota Corolla si se pare ca in prezent este Ford Focus. Nu este un lucru rau concurenta puternica, pentru consumatorii de rand asa cum suntem noi. Si daca e sa ne legam strict de fiabilitatea acestei masini eu cred ca aici se incadreaza cel mai bine primele 3 generatii. Dar evident trebuie tinut cont si ca pana acum 15-20 si concurenta arata cu totul altfel. Ah, si un lucru foarte important pe care de ani de zile il spun pe acest site referitor la designul lui Golf (in zadar, evident, pentru ca tot timpul "bat campii") cu care sper ca in sfarsit s-a facut lumina: "Când oficialii Volkswagen s-au întâlnit pentru a decide care este soarta viitorului model, mulţi dintre ei au susţinut ideea unei schimbări radicale. "Să facem ceva TOTAL diferit, ASA CUM AU FACUT CONCURENTII NOSTRI", s-a auzit în sala de şedinţe. Dar apoi cineva a spus: "Nu! Să păstrăm ideea, să construim un urmaş CU ACEEASI TEMA." Aşa s-a născut succesul uriaş al modelului Golf. Din faptul că modelul a evoluat de la generaţie la generaţie, dar niciodată nu şi-a şocat clienţii fideli cu un design atipic sau cu o schimbare totală a personalităţii."
    Maşini de poveste: 40 de ani de Volkswagen Golf
  • Ce mi se pare mie interesant este ca Tavares vrea sa intre pe piata din SUA cu PSA. In conditiile in care pana anul trecut a fost la Renault si niciodata nici macar nu s-a pus problema ca Renault sa aiba de gand sa intre pe aceasta piata. Si va rog, nu ma luati cu bla, blauri ca acolo e Nissan... nu e vorba de asta. Pentru ca Alianta Renault-Nissan "se desfasoara" pana la un punct bine definit. La PSA este altceva. (off topic: ultimul model care a fost vandut de Renault in State a fost Renault 30 la inceputul anilor '80 - Peugeot a mai rezistat inca 15 ani in State - asta asa, ca fapt divers) Eu cred ca intrarea PSA va fi data de modul in care Fiat si Alfa Romeo vor vinde in urmatorul an. De ce ei? Pentru ca sunt constructori noi pe aceasta piata foarte diferita, foarte pretentioasa si cu cerinte oarecum diferite ca sa nu zic ciudate. Americanii nu sunt obisnuiti cu ele si nu stiu mai nimic despre ele. In plus americanii sunt si foarte fideli anumitor marci. Sa nu uitam ca ei au fost cei care si atunci cand imaginea Toyota era serios sifonata in intreaga lume, ai au avut incredere in ea si au avut o contributie foarte importanta la revenirea japonezilor pe primul loc. Daca Fiat si Alfa vor avea ceva vanzari, asta va demonstra ca se poate intra. Deci PSA cred eu ca va fi cu ochii in 4 pe ce vor face italienii in America si intrarea lor in State va depinde foarte mult de ce se va intampla cu italienii care in situatia aceasta pentru PSA pot fi considerati... momeala sau cobai.
    PSA Peugeot-Citroen ia în considerare întoarcerea pe piaţa americană
  • Bai, acesta! Ia baga aici linkul in care am spus eu asa ceva. Dar mai bine nu te chinui sa cauti pentru ca vei cauta degeaba. :)) Ti-am spus ca ma confunzi si dupa ce ca bati campii garv cand vine vorba de masini, demonstrezi ca bati campii si in alte privinte. Si mai si semnalizezi. Bun, hai ca esti expert in ale masinilor. Stii tu totul si defapt nu intelegi nimic. Poftim inca o data dovada. La dracu'! Oare a cata dovada este asta? PS: cu celelalte 3 puncte ce ai de gand sa faci? :))
    Audi A3 este "World Car of the Year 2014"
Pagina
12345...118119120...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău