• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ah, si inca ceva. Aceste voturi de care spui tu, date de niste persoane care in viata lor nu s-au urcat intr-o masina dar o judeca cum ca e intr-un fel anume pentru ca tot poporul roman se pricepe la masini... scuza-ma, dar pentru mine sunt egale cu zero. Oricum niciodata nu am tinut cont de aceste voturi. Fiecare e liber sa voteze cum vrea si ce vrea.
    Hatchbreak
  • Te superi degeaba. Daca ai intelege acest domeniu ai intelege si ce vreau sa spun. Nu am zis ca masina din test este una ieftina. Am spus ca una cu un motor asemanator, un nivel de echipare superior si dotari extra este mai scumpa cu cateva mii de euro bune. Si te invit sa verifici asta. Intra pe site-urile monomarca si configureaza un 308 HDI de 115 CP si vezi unde il duci la 19000 de euro. Vei vedea ca la Rapid vei avea mai multe dotari. Nu iti trebuie 300 de reviste ca sa-ti dai seama de lucrul asta. Trebuie doar sa nu-ti fie lene sa verifici niste lucruri. Si recunosc asa cum am spus-o si in comentariile precedente ca nici eu nu as da 19000 de un Rapid in conditiile in care exista Mazda 3, Golf 7 sau Focus toate dotate bine si cu motoare bune. DAR nici una nu va fi la fel de dotata precum acest Rapid. Un Rapid mai mult de 14000 de euro nu cred ca face. Poate fi o alternativa la un Logan full asa cum a mai scris cineva mai sus ca a costat 13500 de euro cu "de toate". Dar sa spun sincer la 19000 de euro m-as uita la un sh de 3-4 ani precum Insignia, Avensis, Accord, 6, Passat sau de ce nu chiar Volvo S60.
    Hatchbreak
  • Treaba cred ca este mai simpla. Se bat cap in cap niste chestiuni geopolitice si strategice teritoriale vs industria auto din Rusia. Atata timp cat piata rusa inca mai are potential de cumparare foarte bun este cat se poate de firesc ca VW sa nu isi faca prea mari griji. Si totusi cred ca in asemenea situatii niste companii puternice care investesc masiv in Rusia precum Bosch, VW, Renault-Nissan, Ford sau GM si care aduc multe miliarde la bugetul Rusiei si ofera o paine pentru cateva zeci de mii de salariati, cam au un cuvant de spus. Rusii se dau mari, dar totusi sunt constienti de niste lucruri. De ce nu au inceput razboiul, de ce nu au evitat negocierile, de ce inca mai negociaza cu UE si SUA? Au ei gaz si pot inchide robinetul. Dar asta inseamna automat conflicte, situatii tensionate si sa te izolezi de Europa. Si totusi nu prea e bine. Luati exemplu Marii Britanii care isi cam doreste sa nu mai fie in UE si cu toate astea nu se retrage. Scuze de off topic. Pana la urma e vorba de niste afaceri in care VW a investit bani si investeste in continuare. Pai cand te pregatesti sa cheltuiesti un miliard de euro faci e pe dracu' in pa sa-ti recuperezi banii. E si normal. Pana la urma vorbim de afaceri cu masini. Pe de alta parte alianta Renault-Nissan este normal sa aiba ceva emotii, pentru ca ei sunt implicati in Rusia mai puternic si mai direct. In sensul ca AutoVAZ mai este un pic si va fi in totalitate controlata de alianta Renault-Nissan. Dar drept sa spun nu imi fac griji pentru Renault-Nissan pentru ca mereu au stiut sa faca afaceri cu masini si mai greu sau mai usor mereu au stiut cum sa o scoata la capat bine. Sa-mi fie cu iertare, dar daca intr-o situatie similara ar fi fost PSA de exemplu, cred ca facea ceva in pantaloni mai intai, dupa care se plangeau la UE sa-l bata pe Putin la fund cu nuiaua.
    Volkswagen nu se teme de sancţiunile UE pentru anexarea Crimeei şi continuă investiţiile în Rusia
  • Ba ti-am raspuns. Problema este insa ca nu poti sau nu vrei sa intelegi. Din start comparatia cu 308, inceputa de tine cand ai zis "Mai am razboaiele mele cu unii comentatori dar la asa pret , mai mult de draci iti iei un 308 nou, chiar daca si el, ca si Rapidul, inca nu sunt certificate de timp , ca fiabile..." nu isi are rostul pentru ca sunt gandite diferit. Pretul real al unei masini depinde oricum de foarte multi factori, de la cel de marketing impus de producator prin dotarile pe care le ofera, pana la perceptia posibilului client referitoare la acea masina. Pretul de 19000 de euro al unui Rapid ca cel din test este perceput (foarte) diferit de un neamt sau englez, comparativ cu un roman care de cele mai multe ori nici un Logan de 8000 de euro nu isi permite. Un Rapid in configuratia de mai sus sunt constienti si cei de la Skoda ca nu va rupe gura targului in Romania niciodata. La 19000 de euro deja te uiti Jetta, Focus sau orice alta compacta de volum dotata serios si cu motor ok. Ca sa nu mai spunem ca poti sa-ti iei Passat, Mondeo, Avensis, Accord, Mazda 6 etc aproape noi care nu stau la discutie cu un Rapid. Totusi Rapid in versiunile mai ieftine desigur, incepe sa se cam vada pe strada. Dar hai ca deja "discut discutii" cu tine, mai tati. Iar acele reviste, m-ai convins. Poti macar sa le stergi de praf din cand in cand ca nu ai inteles mare lucru din ele. Daca chiar vrei sa stii cu ce se mananca domeniul asta pune manile pe cat mai multe volane. Si daca vei fi atent vei vedea ca fiecare masina iti "transmite" un mesaj, "iti spune" cine e, ce vrea, ce cauta si de ce exista. Chestiile astea insa nu le poate afla orice asa zis pasionat de masini. Cam asta face deosebire deste unul care crede ca e pasionat de masini si unul care chiar e pasionat. Ah, si cumparand reviste cu masini dupa cat de interesante sunt unele numere nu te deosebesti cu absolut nimic de un simplu amator in acest domeniu care procedeaza exact la fel. Pentru ca din orice revista cu masini poti afla si invata lucruri noi (analize, istorie, cover story, anchete etc.). Iti spune asta cineva care face asta de vreo 15 ani. Si daca vrei sa traiesti macar spiritual acest sentiment numit automobile, iti recomand Arthur Hailey - Rotile. Dar defapt cred ca vei spune ca ce e aia. Nu ai tu nevoie de o carte despre masini ca sa scrii pe automarket.ro. Oricum daca nu faci ce poti ca sa si conduci masinile, cam degeaba citesti revistele. Chiar, cati dintre voi s-au urcat (ca de condus nici nu poate fi vorba) intr-un mult hulitul Rapid? Fac pariu ca poate 1 sau cel mult 2. E bine atunci. Hai au revoir et bonne nuit!
    Hatchbreak
  • Pacat ca nu se poate spune de cresteri si in Romania. Dar oricum e mai complicata treaba, pentru ca pentru un neamt sau un englez sau pentru europenii de care amintea cel din primul comentariu ca sunt "prosti", Dacia chiar este o marca ieftina pe care si-o permit mult mai multi. Pentru un roman Dacia ramane totusi o marca destul de scumpa. Chiar daca multi isi doresc o Dacie noua pur si simplu nu si-o permit. Mai grav este ca nici statul roman nu incurajeaza cu mare lucru cumpararea de masini noi.
    Dacia a înregistrat o creştere de 36.5% în Europa în primele două luni ale anului
Pagina
12345...122123124...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău