• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu nu inteleg totusi un lucru la aceasta masina: de ce sa pui acele ceasurilor de bord sa se miste invers? Ca sa fii original si cool? Este ca si cum te-ai scarpina in urechea stanga cu mana dreapta. Cred ca era suficient de cool daca acele se miscau clasic. Cred ca este o senzatie ciudata primele dati cand mergi cu masina si vezi asta, asa cum ti se va parea ciudat si atunci cand vei reveni la o alta masina si acele ceasuri vor arata normal. Deci daca iti iei 308 ramai doar cu el ca altfel vei avea mereu o senzatie ciudata cand vei conduce altceva si invers: dupa ce vei conduce ceva "normal" si vei reveni pe 308, din nou ceva nu ti se va parea in ordine.. :)) In rest masina mi se pare ok.
    Nouvelle vague
  • Nici mie nu mi se pare prea frumoasa, cel putin in versiunea de baza arata... pfff... nici nu pot sa ma uit prea mult la ea. Dar cred ca aceasta masina, in combinatie cu motorul de 1.2 TSI si o echipare de mijloc pe la vreo 13500 de euro, poate ca este o alegere buna. Inainte sa imi sariti la gat va rog sa consultati lista de dotari, performate tehnice si consum si vedeti ce va da.
    Preţuri Skoda Rapid Spaceback în România: start de la 11.050 euro
  • Nu e de plans deloc, e cat se poate de normal. Pentru un francez, un Logan de 10000 de euro inseamna 6-7 salarii, uneori chiar si mai putin. Pentru un roman inseamna si 20 salarii. In plus, luat in rate, unui francez ii este mai usor sa-l plateasca in cel mult 2 ani. In Romania valoarea medie a unui credit pentru o masina e de 4 ani, in conditiile in care un roman are salariul cam la jumatate fata de un francez. Si in cazul cel mai fericit. Oricum aceste cifre sunt normale si firesti. Pana la urma Dacia este un produs Renault, adica frantuzesc.
    Dacia continuă forma excelentă în Europa: +18% în Franţa în ianuarie
  • @inexorabil, cand iti spuneam ca acest loc nu mai este cum era odata ai zis ca totusi exagerez.
    Vanzari auto în 2013 la nivel mondial: Toyota pe primul loc, VW Group depăşeşte în premieră GM
  • Imi place de cei care se agita cu Toyota in sus si in jos, asa cum altii spun VW in sus si in jos. Ce nu precizeaza ei este ca Toyota si VW vand foarte bine pe piete foarte diferite, cu clienti foarte diferiti. Ce credeti voi ca alege un american sau asiatic dintre un Tuareg si un LandCruiser si ce alege europeanul dintre astea doua? Aici e chestia. Si ce e cel mai interesant este ca, in ciuda acestei imagini de super fiabilitate a lui Toyota, VW a tot crescut in ultimii ani si cu siguranta tot mai creste. Poate ca VW nu are fiabilitatea celor Toyota, dar @mafia (se stie el) ar trebui sa recunoasca faptul ca e o diferenta foarte vizibila intre un Auris si un Golf, intre un Avensis si un Passat, intre un Yaris si Polo, asa cum un Audi ii face fata fara mari probleme unui Lexus. Ori scuzati-ma, oricata musamalizare ai face si oricate creiere ai spala, nu ai cum sa faci asta daca nu esti si un constructor bun, vazut bine si care sa inspire incredere. Asta este VW in acest moment, chit ca unii nu vor sa accepte asta. Eu am un VW de 7 ani si nu am bagat nici un leu in el. Iar zilele astea m-a facut sa imi placa tot mai mult marca asta. Ideea este ca, sa vezi si sa nu crezi, nu sunt singurul. Asa cum am mai spus, visez la un Volvo, dar poate sunt cam tanar pentru el si evident ca este si mai scump. Asa ca nu ar fi exclus ca urmatorea mea masina sa fie tot un VW, din ala TDI mancator de ulei si cu o cutie DSG f proasta si in acelasi timp pe care concurenta o priveste cu invidie. Na, poftim paradox. Zilele trecute spuneam ca "pateticul" si "stupidul" (asa cum a fost numit de un geniu" al acestui site, se stie el cine - apropo, unde este Renault cu vanzarile excelente?) de Martin Winterkorn, este un om foarte mare al industriei auto. Uite inca o data dovada, a dus VW pe locul 2 in lume. Chestia asta face parte din strategia lui VW de a ajunge pe prinul. Si la cum stau lucrurile, pe mine nu m-ar mira ca pana in 2018, nu 2020 cum sustine VW, sa ajunga numarul 1. Si retineti ca daca GM renunta la din 2015 la Chevrolet in Europa nu vor mai ajunge pe locul 2 prea curand. Iar daca acum 4 ani renuntau si la Opel lucrurile erau si mai nasoale pentru ei acum.
    Vanzari auto în 2013 la nivel mondial: Toyota pe primul loc, VW Group depăşeşte în premieră GM
Pagina
12345...128129130...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău