• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Nefiind adeptul masinilor electrice nici eu nu as alege asa ceva. Prefer mai bine un hibrid. Dar trebuie totusi remarcat faptul ca, desi a intrat mai tarziu in aceasta liga si nu intamplator, VW si-a facut temele foarte bine
    Volkswagen e-Golf, versiunea electrică a compactei, a debutat în Germania
  • @John, nu stiam de ce sughit. Acum mi-am dat seama. Se pare ca sunt pentru tine un fel de nod in gat. Sincer sa fiu de-asta nu mai pot eu. Da-mi voie sa-ti spun o vorba din popor: cine nu ma inghite poate sa am suga. Deci spor la ce vrei tu. PS: masina asta arata foarte bine si sigur se va vinde bine. Apreciez faptul ca este acum si in 4 usi. In opinia mea faptul ca generatia precedenta era doar in doua usi era un dezavantaj fata de concurenta. Si mai apreciez si faptul ca nu mai are acel aspect feminin. In sfarsit vad o masina de clasa mini care poate fi considerata unisex. Singura care imi vine in minte acum ca s-ar apropia de asa ceva ar fi 500-le lui Fiat. Insa nu oricum, doar cu ceva in plus mai "macho", gen niste jante de aliaj inchise la culoare, ceva crom, culoare neagra si niste scaune din piele rosie. Ah, stai, ca acea varianta se numeste Abarth.
    Renault Twingo - noua generaţie vine cu motor şi propulsie spate
  • Un 308 intrat la apa. Oferta de motorizare mi se pare totusi cam slaba. E drept insa ca o masina de clasa mini nici nu are nevoie de mai mult. Dar cand Twingo are si motoare mai puternice, Up! va avea un 1.0 turbo, parca ai un usor handicap. Dar na, la PSA banii inca mai sunt o problema. Per total imi place cum arata. Antena aia insa e "de vis". Imi aminteste de Dacia 1310.
    Peugeot 108 - noua citadină a francezilor va fi oferită şi în versiune cabrio şi debutează în martie
  • @LUCCI Vanzarile bune si foarte bune ale modelelor Dacia pe piete precum Germania, Franta sau Anglia iti demonstreaza ca te inseli. Nu conteaza neaparat tara unde este fabricat un produs, cat calitatea in sine a acestuia. Adevarul e ca de-asta nimeni nu mai cumpara nimic, pentru ca sunt made in China toate, adica niste "chinezarii". Si referitor la stire, cam acum un an spuneam cum ca Renault nu prea simte criza si datorta vanzarilor Dacia. Iar batusem campii si a venit inca o stire care sa "confirme" asta.
    Renault în 2013: veniturile au crescut cu 59% datorită Dacia
  • Lasand la o parte unele comentarii tragic-comice carora pur si simplu nu are rost sa le raspunzi... nu vad de ce as face-o pentru ca oricum ar fi in zadar, ce cred eu ca trebuie inteles din aceasta stire este ca defapt doar "fanii" si ultrasii marcilor se urasc intre ei. Companiile in sine isi cunosc limitele, isi respecta concurenta lasand un loc de "buna ziua!" si eventual si de o colaborare. Deci fanii spun ca marca lor este "excelenta", asta ca sa folosesc un cuvand des folosit de unii cand e vorba de un anumit constructor... este excelenta in tot: masini, motoare, cutii de viteze, mangeri si sefi, motorsport,fiabilitate... bla,bla, bla. Si eu zic ca NU intamplator avem acesti constructori. VW vine cu infrastructura (apropo, cine are cap sa inteleaga niste lucruri ca VW nu se crede buricul pamantului cum cred unii -adevarul este ca de-asta tocmai ei sunt initiatorii acestui proiect, asa-i?!), Volvo vine cu sistemele pe care deja le testeaza la propriu, BMW a avut acum cativa ani astfel de sisteme in faza de concept, Ford are Focusul care parcheaza singur etc. Deci fiecare are cate ceva. Si pe principiul "unde-s doi puterea creste" sau in cazul de fata unde-s 8 puterea creste, nu pot decat sa le urez succes. Nu este nici un fel de rusine o astfel de colaborare si nu este vorba de nici un fel de calcare peste onoarea proprie. Doar in cazul fanilor poate. Cum sa colaboreze BMW si Mercedes cu Fiat, Renault sau PSA?! Personal cred ca nu ai ce sa discuti cu astfel de indivizi. De-asta nici nu prea mai scriu pe-aici. Asa cum am spus la inceput nu prea vad de ce si mai ales pentru ce. @hal, poti sa jignesti cat vrei, sa faci misto cat vrei de cine vrei, asta nu te face mai destept. Din contra. Dar vezi tu, iti trebuie niste rotite care sa se invarta in cap sa te prinzi de-asta. Deci poti sa continui. Spor!
    BMW, Fiat, Ford, Mercedes, VW, Volvo, GM, Renault şi PSA vor lucra împreună la maşini autonome
Pagina
12345...127128129...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău