• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • V-am mai spus, aveti rabdare ca incet, incer Fiat va avea grija si de Alfa Romeo.
    Alfa Romeo lucrează la o nouă platformă, numită Giorgio
  • Poate mai corect era: " Sunt incantat de efectele deciziei Angelei Merkel care acum 4 ani care s-a opus vehement deciziei GM de a vinde Opel".
    Şeful GM: "Sunt încântat de progresul mărcii Opel"
  • @scoorage, ce spui tu nu este neaparat gresit. Trebuie sa recunosc. Dar eu cred ca exagerezi intr-un fel. - agonizarea celor de la Fiat s-a facut si dupa ce au iesit din criza din 2003. E drept ca Stilo si Croma au fost un esec, noroc cu Panda. Si e cam greu sa faci fata cu un singur model. Am sa spun mai jos concret de ce. -Fiat in State nu vinde extraordinar. Dar pentru Fiat important este ca vanzarile Crysler au inceput sa creasca. Iar in general piata din State are un mai mare potential de cumparare fara de Europa. De-asta am spus ca acum Fiat mizeaza f mult pe Crysler si de-asta si-au dorit toate actiunile. -da, cota de piata a crescut fata de acum 4-5 ani cand era criza. PSA a scazut, Renault si-a modificat strategia (cu tot cu vanzarile Dacia), Opel era sa fie vandut de GM... singurii care au scapat ieftin au fost Ford si VW, care culmea, chiar se lauda cu vanzari bune. Anul trecut Fiat anunta ca mareste productia lui 500L la uzinele din Serbia ca sa faca fata cererii. Panda se vinde ok, iar 500 sta la baza mai multor modele din cadrul grupului si are vanzari bunicele si el. Cred ca mai bune ca Opel Adam de exemplu, care e mai nou pe piata. -am spus mai sus de ce Fiat a vrut sa puna mana pe Crysler. Ah, si daca pana acum a fost debandada, hai sa nu-i bagam pe toti in aceiasi oala. Poate ca Fiat va face din Crysler, dintr-o "dama de lux", o "fata de casa". :) -a fost Fulvia o super masina, insa au trecut vreo 50 de ani de atunci si muuuulte s-au schimbat. Piata era alta, concurenta era alta... defapt industria auto si lumea in general era alta. Ah, si Ferrari a fost la un pas de faliment, vrand sa-i cumpere Ford. E drept ca nu a fost chiar atat de curand. Dar repet, cand stapanului nu ii este bine nu are cum sa-i fie bine subalternului. Uite cazul simplu la Opel: cum a avut probleme GM, a vrut sa scape de Opel. Dar lasa, noroc ca exista chinezi cu bani. :))
    Oameni cu vocaţie: Sergio Marchionne, magicianul care a construit mariajul Fiat-Chrysler
  • Dane, ideea este ca este foarte greu ca in acest moment pentru Fiat sa bage bani in Lancia pentru dezvoltarea unor modele noi si deosebite, cu personalitate puternica. Chestia asta in sine (exclusivitare, caracter unic, aparte) inseamna mai multi bani decat in mod normal. Este potential de dezvoltare pentru Lancia si Alfa, asta e clar, dar NU este momentul acum. In plus sa nu uitam ca Fiat este cam descoperit pe clasa compacta. La Bravo se cam simte "batranetea". La fel si in cazul lui Grande Punto. Pai astea doua sunt niste segmente care pot aduce mult mai multi bani decat Lancia. Ca sa nu mai spunem ca Fiat nu mai este prezent de cativa ani buni in clasa medie. Hai sa le luam incet, pe rand. Sau poate crezi ca ar fi mai bine sa se investeasca in Lancia mai putin (ca asa se poate acum), se lanseaza un model slab, vanzarile sunt mediocre si nu a avut nimeni nimic de castigat...
    Oameni cu vocaţie: Sergio Marchionne, magicianul care a construit mariajul Fiat-Chrysler
  • Sti care e deosebirea dintre companiile pe care le-ai enumerat tu si Fiat? Ca nici una din ele nu au cumparat o alta companie auto, adica nu au cheltuit din start peste 5 miliarde pe a treia mare companie auto din America (!). Sa fi sigur ca toate companiile auto isi cunossc extrem de bine situatia de "ograda" si sunt in stare sa-si faca planuri chiar si pe 10-20 de ani. Altfel nu rezista Fiat mai bine de 110 ani. Iti inteleg supararea pentru ca din cate vad esti fan Lancia, te apreciez pentru asta si iti dau dreptate, situatia actuala a marcii Lancia nu e deloc roza. Insa ai totusi rabdare. Va fi bine si pentru Lancia daca Fiat va fi un "stapan" sanatos.
    Oameni cu vocaţie: Sergio Marchionne, magicianul care a construit mariajul Fiat-Chrysler
Pagina
12345...129130131...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău