• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Da,mah,cum sa nu. Decat sa merg intr-un Audi mai bine merg intr-un Volvo ca e mai sigur. E bine? :))) Oricum,dpdv al modului cum a fost gandita aceasta reclama (fara vreo referire in contradictoriu despre domeniul auto), mi se pare inteligenta. Doar ca nu e facuta pentru noi, astia care ne mai si pricepem la masini.Iar cei care nu se pricep si isi permit o masina premium sunt muuuult mai multi. Si pentru ei e aceasta reclama. Simplu.
    Atac frontal Audi la restul mărcilor premium din SUA: "Mai bine merg cu taxiul"
  • Nu credeam sa o spun vreodata, dar dupa o analiza mai amanuntita in ultimele saptamani, incep sa cred ca totusi Fiat are o strategie buna. Au preferat sa taie banii din dezvoltarea modelelor proprii (gen Grande Punto sau Alfa) si sa ii investeasca in altceva care se dovedeste profitabil. Maserati merge foarte bine,gama Fiat in Europa e restransa si totusi merge binisor chiar si asa (ma refer in special la Fiat 500), utilitarele se vand si ele binisor. Deci Europa nu merge extraordinar. Dar tinand cont ca Fiat a bagat in Crysler multe miliarde, important e ca totusi sunt pe plus in Europa. Si Fiat nu renunta la Alfa pentru ca are planuri mari cu ea. Doar ca in ultimii ani banii s-au dus in State... si din cate se vede s-au dus bine. Deci va veni si vremea Alfei,de asta sa fiti siguri. Doar ca mai e nevoie de putina rabdare. Pentru Fiat atentia este indreptata acum spre State. Trebuie sa se clarifice lucrurile in totalitate acolo si sa nu mai fie conditionati de nimeni. Pentru ca America incepe sa aiba din nou vanzari bune si Fiat trebuie sa fie pe faza. Ah, si eu nu cred ca celor de la Fiat le va fi vreodata mai greu decat in perioada asta.Practic au pus mana pe o bucata mare din industria auto americana. Iar americanii incep sa aiba din nou incredere in Crysler. Si pe principiul "daca avem increde in Crysler, de ce sa nu avem incredere si in stapanii lor, Fiat? Ia sa dau o fuga pana in showroom sa vedem ce au .Wow, Fiat 500 e chiar cool! Poate ca il vreau".
    Oficial: Fiat achiziționează 100% din Chrysler Group. Urmează fuziunea într-o singură companie
  • Ivanoff, as mai adauga la ce ai spus tu si Lancia Thesis care avea ceva asemanator acum 10 ani. Ideea celor de la Ford nu este rea,doar ca este vorba de un principiu de obtinere de energie electrica pe care nu l-au avut/dezvoltat cei de la Ford de la 0. Deci meritele le poate avea Ford doar pe jumatate. Cel putin asta e parerea mea. Va urez tuturor la multi ani, un an cat mai bun si conduceti cu grija! :)
    Ford C-Max Solar Energi Concept promite alimentarea bateriilor mașinii prin panourile solare de pe plafon
  • La cele spuse de Andy as mai adauga faptul ca un german de rand care castiga 1500-2000 de euro pe luna (si nu este un salariu chiar atat de mare pentru Germania) da practic pe un Sandero de 10-11000 de euro dotat bine vreo 6 salarii. Cate salarii de 2000-2500 de lei da un roman? Si mai ales, cati dintre romanii care isi doresc o Dacie noua castiga salariul asta lunar? Aici e problema si din cauza asta acel roman face credit pentru 4000-5000 de euro si isi cumpara un Golf, Astra sau Focus de prin 2004-2005. Ca nu are bani de Logan nou, simplu. Deci cand va costa un Logan Laureate 5-6 salarii medii pe economie (uite, hai vreo 8) sa vedeti cum Dacia se va vinde in Romania ca painea calda. Dar nu se va intampla asta prea curand, pentru ca Romania nu e Germania, Franta sau Anglia.
    Jérôme Olive, la final de mandat în fruntea Dacia: "Succesul mărcii ar trebui să-i decomplexeze pe români"
  • Pariez pe Skoda Octavia sau BMW i3.
    Au rămas 7! Acestea sunt maşinile finaliste în European Car of the Year 2014
Pagina
12345...131132133...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău