• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • "Nu ne temem de potenţiala concurenţă CHINEZA low-cost". Eu cred ca defapt asta e stirea, potentiala concurenta CHINEZA. Si da, in acest sens sunt de acord si eu cu cei de la Renault, mai ales daca ne referim la piata din Europa.
    Jerome Olive, Dacia: "Nu ne temem de potenţiala concurenţă chineză low-cost"
  • Unde se poate vedea clasamentul complet? Multumesc!
    TÜV SÜD Germania: rezultate slabe la statisticile privind rata de defecte pentru Dacia Logan
  • Nu vreau sa intru in prea mult off topic, insa ce a spus @Cocoon6 ca a patit cand i-a spus pe prietenii lui sa-i spuna de ce unChevrolet nu merita banii, pe motiv ca nu e ok si atat, demonstreaza un adevar general valabil al acestei natii: toata lumea se pricepe la masini. Dar daca il pui sa faca un drive test cu masina x si masina y si apoi sa-ti spuna concret care e mai... ok (stiu, si eu urasc acest "ok"... cand spui ok, nu e bine... cand e bine, pai e bine si gata) nu vor sti sa-ti spuna mare lucru pentru ca nu inteleg acele masini. Dar mai conteaza? Cat despre Cruze, mie mi se pare o alternativa destul de buna daca ne referim la dotari, motor, spatiu, confort acceptabil sau ergonomie, totul la un pret cu cateva mii de euro mai mic decat o Astra Sedan. Singura chestie pe care o am de obiectat ar fi scaunele, care mi s-au parut ca au sustinere laterala slaba si parca sunt prea inguste. Nu stiu daca doar mie mi s-a parut asa sau chiar asa este. Si nu mai compara un simplu Cruze cu versiunea WTCC, sunt doua masini extrem de diferite. Drumuri bune!
    Chevrolet părăseşte piaţa din Europa la sfârşitul lui 2015
  • Ca sa nu mai spunem si cum se acorda de multe ori aceste vouchere.
    Porsche România cere sistarea programului Rabla începând cu anul 2015: "Şi-a consumat puterea!"
  • Eu nu cred ca programul a obosit, pur si simplu este prost gandit. In plus sunt si alte restrictii in plus fata de acum cativa ani, de exemplu trebuie sa dovedesti ca ai rabla pe numele tau de cel putin un an. Iar valoarea tichetelor este foarte mica. In plus sa o dam si pe-a dreapta, romanii nu prea se inghesuie la masini noi pentru ca nu au bani. Singura alternativa la 8000-9000 de euro sa zicem... hai 10000, ca masina noua este Logan. Iar la acesti bani, daca e sa faci comparatie cu un sh de 4-5 ani intretinut cum trebuie si care e cu vreo 2000 de euro mai ieftin... parca ti se taie elanul de masina noua. Ideea este ca un neamt isi permite un Logan nou cu 5-6 salarii medii pe economie. Un roman isi permite un Logan nou cu cel putin 20 de salarii medii. Din cauza asta Dacia se va vinde mai bine in afara decat in tara. Ah, ca se vand si masini noi de peste 14-150000 e adevarat. Dar ne referim la puterea de cumparare generala a romanului.
    Porsche România cere sistarea programului Rabla începând cu anul 2015: "Şi-a consumat puterea!"
Pagina
12345...132133134...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău