• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu ma intreb de unde mai au atatia bani pentru investitii. In ultimii 6-7 ani eu cred ca au "cheltuit" peste vreo 20 de miliarde de euro. Mi se pare extrem de riscant ce face Fiat, mai ales ca in Europa se bazeaza doar pe doua modele si imaginea marcii in sine cam scartaie. Norocul lor este ca sunt unele care atrag public si sunt considerate un exemplu. De exemplu Fiat Panda este una dintre cele mai bune masini de clasa mica. Iar 500 inca mai este o masina funky si mi se pare bine ca s-a modificat caroseria facandu-l si pentru familie. Practic piata asta si-a dorit de la 500 si Fiat s-a conformat. Eu cred ca trebuie sa vina cu un viitor Grande Punto si Bravo foarte bine puse la punct. Pentru ca in Europa clasa mica si compacta inca se cer bine.
    Fiat va investi 9 miliarde de euro pentru a-şi reveni în Europa
  • Pe langa cele spuse de Andy si cu care sunt de acord, un factor important pentru care romanii cumpara masini mai vechi de 10 ani aduse din Germania este si faptul ca masinile cu cat sunt mai vechi, intr-un mod strigator la cer, au taxa mai mica. Deci un Opel Astra F 1.7 DTI de exemplu, Euro 4 fabricat in 2003 are o taxa de aprox 400-500 de euro sau undeva pe-acolo, in comparatie cu o Astra G 1.7 DTI fabricatie 2007 care are taxa de aprox 800-900 de euro. Astfel acea Astra G ajunge la un pret finat de 7000-8000 de euro sau chiar mai mult, adica intra pe terenul unui Logan nou (si aici e o problema ridicara nu doar de stat ci si de Renault - intr-un fel pe buna dreptate... repet, intr-un fel), in comparatie cu acea Astra G de care spuneam, care ajunge undeva intre 4000 si 5000 de euro. Evident ca aceasta nu pune in pericol piata de masini noi fabricate in Romania, asa ca pe stat nu il intereseaza ca e un sh adus din Germania, cu 150000 de km "reali", ca nu mai este demult Euro 4, ca probabil la un moment dat s-a reparat din bucati de pe la alte masini si deci nici siguranta nu mai e cum era o data, ca nu mai este demult in baza de date a producatorului (deci adio carte service originala) etc. Deci practic sa incurajeaza cumpararea de masini mai vechi chiar de stat. Tariceanu cand a pus taxa mai mare pe masinile mai vechi, pentru ca citez: "nu vreau ca Romania sa ajunga groapa de gunoi a Uniunii Europene in privinta masinilor", eu cred ca a gandit-o bine.
    Porsche România cere sistarea programului Rabla începând cu anul 2015: "Şi-a consumat puterea!"
  • Ce concurenta interna intre Opel si Chevrolet? Este vorba de un Chevrolet pozitionat sub pretul lui Opel, calitativ ceva mai slab, care sa fie concurent pentru Skoda, Kia sau Hyundai, in timp ce Opel este concurent pentru Vw, Ford, Peugeot, Renault etc. Oricum cred ca cel mai mult se bucura cei de la Hyundai si Kia (de ce nu chiar si Dacia) pentru ca mai scapa de un concurent.
    Chevrolet părăseşte piaţa din Europa la sfârşitul lui 2015
  • O decizie foarte proasta. Printr-o buna pozitionare pe piata din partea celor de la GM nu se ajungea la nici o concurenta pentru opel. Din cate stiam prin Chevrolet cei de pa GM isi doreau o alternativa mai ieftina la gama Opel, adica banii sa ajunga tot la ei daca un Opel ti se parea prea scump. Asa cum este Skoda pentru VW. Dar na, e mai simplu sa te retragi decat sa-ti pui mintea la contributie. Oricum nu conteaza, cu sau fara Chevrolet in Europa bosilor din America pe vor intra in continuare milioanele de dolari in conturi.
    Chevrolet părăseşte piaţa din Europa la sfârşitul lui 2015
  • @Gabi/SAAB, dar ce vina are marca daca multi din proprietari sunt "mai aparte", in sensul ca sunt mai colorati, le "place" manelele si semintele (chiar exista manele dedicate lui BMW si Mercedes:)) ) si singurele carti de care au auzit sunt cele de joc? Cu alte cuvinte ce are "sula cu prefectura"? Si mie imi place SAAB si sper sa mai vina ziua in care SAAB starnea niste zambete atunci cand le conduceai... cam cum reuseste un BMW. Ca fapt divers seful meu are ca masina personala un 9-3 Turbo de care nu vrea sa scape nici in ruptul capului (desi i-am spus ca daca il vinde sa ma anunte totusi... mi-a spus sa astept mult si bine:)) ), iar ca masina de serviciu si-a ales un BMW 335xdrive. Si crede-ma ca nu e nici cocalar si nici incult. Pentru mine personal e un exemplu nu doar profesional. Oricum un pasionat vede in BMW altceva: 6 cilindri in linie, motor in spatele puntii fata, tractiune spate sau integrala si distributia maselor pe punti 50/50. Asta asa, in mare. Ah, si fie care iti place sau nu, unele dintre cele mai bune motoare din lume. Restul care aleg BMW pentru ca e BMW si e "meserie, frate!"... nici nu mai are rost sa le spui ceva. Nici nu vad de ce ai face-o. Si mie imi place foarte mult Volvo, dar hai sa nu ne aruncam prea tare. :) Si ca sa fiu on topic... oare sunt singurul caruia ii place acest BMW din test?! :))
    Mai aproape de familie
Pagina
12345...133134135...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău