• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @inexorabil: Nu, nu este nevoie sa palmuiesti oamenii pe strada ca sa-ti cumpere masina, asa cum nici nu e nevoie ca tu, reprezentant vanzari, sa plangi in fata posibilului client si sa-l rogi frumos sa-ti cumpere masina ca ramai fara serviciu. Hai sa o luam altfel: unde erau BMW si Audi in anii '70 si unde sunt acum? Dar este vorba de altceva. Cel putin in cazul lui Audi, VW a stiut CLAR DE LA INCEPUT ce vrea sa faca din Audi. Credea cineva acum 30 de ani ca Audi va avea curaj sa se ridice la nivelul lui Mercedes si chiar sa le dea peste bot? Chestia asta este valabila si pentru BMW. Si nu cred ca Mercedes e mai slab, cred ca are concurenta tot mai puternica. Citeam acum vreo doua saptamani un drive test comparativ intre noua Clasa S si Seria 7. Ghici ce: foarte greu s-a impus Clasa S, in conditiile in care actuala Serie 7 are cativa ani de cand e in productie. Despre asta vorbesc: GM nu a stiu (da, repet: nu a stiut) cum sa faca din SAAB profitabil inca din 2000 de cand l-a preluat. Nu a tinut cont de nici o identitate, prestigiu, public tinta, variatia gamei de modele (intr-un timp aveau 2 modele in gama... nici nu vreau sa-mi amintesc de 9-7 sau 9-2X). Despre asta e vorba. GM a avut bani, are in continuare dar este un constructor slab si sensibil si criza a dovedit asta: imediat vanzarile au inceput sa fie praf, au inceput sa scoata marci la vanzare si s-au mai si imprumutat la stat. De cati bani s-au imprumutat cei de la VW, Toyota, Ford si... de ce nu, chiar Renault sau Fiat? Defapt asa cum am mai spus si in trecut nu sunt fan nici Renault si nici VW, insa cand vine vorba de viziune obiectiva cei din conducerea lor stiu CLAR ce vor. Si asta este de mult timp, de pe vremea lui Espace, Renault 5 sau a lui Golf 1. 9-5 de exemplu trebuia sa aiba urmas inca de prin 2003-2004, 9-3 de prin 2009. Asa cum spunea si Dan, nu poti sa te impui in fata lui BMW, Audi sau Mercedes ultimele tipuri (gen de 2-3 ani pe piata) avand o masina de peste 10 care e depasita si tehnologic si moral si pe care ceri la fel de multi bani. Pur si simplu nu ai cum. Dar inainte de toate GM avea nevoie pentru SAAB de o masina compacta si trebuiau sa faca asta in primul rand atunci cand a aparut BMW Seria 1 in 2004. Puteau sa o pregateasca de prin 2002, ca sigur stiau cei de la GM ce pregatea BMW. Na, cu cat imi amintesc astea cu atat ma enervez mai tare. Pentru ca SAAB chiar nu merita un asemenea destin de marioneta. @dan: sunt de acord cu tine. Dar pana la urma sa nu uitam ca vorbim de un domeniu in care daca nu investeti bani nu ai cum sa faci fata. Si cand spun investitie nu ma refer neaparat la partea tehnica, ma refer la diversificarea gamei de modele, studierea pietei si a cerintelor ei, investirea in personal si "scolirea" lor, diversificarea retelei de dealeri, diversificarea furnizorilor de subansambluri => intretinere mai ieftina si reparare mai rapida, publicitate, invitatia presei auto la drive teste, operatiuni gen "Porti deschise" etc. etc. etc. Daca stapanii lui Volvo se pare au inteles asta, poate ca asta ar trebui sa inteleaga si actualii stapani ai lui SAAB. Volvo nu a crescut din senin si batand din palme. A crescut pentru ca chinezii au investit muuuulti bani si investesc in contiunuare. Si uite ca rezultatele se vad.
    Saab 9-3 va reintra în producţie la fabrica din Trollhattan
  • Stirea este preluata de pe AutoExpress care nu e chiar oricine in domeniul mass mediei auto. Dar nu are rost sa despicam firul in 4... chiar nu are rost. In fine, era de asteptat ca Renault usor, usor sa incerce si reactia publicului cu asa ceva si din partea lor. Eu unul nu ma mir.
    Renault pregăteşte un concept hibrid plug-in pentru Geneva 2014
  • Atunci cand cumperi o companie, precum SAAB, tu, ca si cumparator (GM in speta) ai in primul rand un mare scop: sa castigi bani. Pai scuza-ma, dar SAAB a fost legat de maini si de picioare in multe privinte. Si a trebuit sa se supuna unei politici tare ciudate practicate de GM. Dar ce pretentii pot sa mai am de la GM cand acum 4 ani au vrut sa vanda si Opel care alaturi de Chevrolet (defapt varianta europeana Daewoo), aduc cei mai multi bani din Europa. Cu siguranta ca pentru Opel se gasea un cumparator, dar GM ar fi pierdut foarte mult teren in Europa. Si "visul" americanilor s-a spulberat cand Merkel a batut cu pumnul in masa si a spus ca Opel nu e de vanzare. O politica asemanatoare cu Opel-SAAB a practicat si VW cu Audi. La ei cum de a mers, ca TDI scrie si pe Polo si pe A8 sau Q7?! Jaguar, Land Rover si mai nou Volvo au stapani pe care pentru un necunoscator inseamna o portie buna de ras. Dar uite cat de frumos au evoluat si evolueaza decand nu mai sunt sub tutela americana. Volvo in curand isi va fabrica propriile motoare dupa foarte mult timp (exceptie D5 si cateva turbo), si cel putin pe hartie par foarte interesante. Sa amintesc de gama Polestar? Crezi tu ca toate astea se intamplau sub tutela Ford? Trecutul si evolutia lui Volvo sub conducerea lui Ford mi-a demonstrat ca NU. A doua generatie a lui S40 semana foarte mult cu Ford Focus, asa cum si in principiu SAAB seamana si acum prea mult cu Opel Si apropo de motoare, sa mai spunem ca pana acum vreo 10 ani GM avea diesel-uri de la Isuzu (inca din anii '80 chiar) si apoi de la Fiat? Si din nou SAAB a fost nevoit sa le foloseasca. Si ca fapt divers, cand Mercedes avea cel mai puternic Clasa E cu motor V6 3200 cmc si 210 CP, SAAB scotea din 3000 cmc 170 CP (40CP este o diferenta mare chiar si la acest nivel), iar GM cerea pe un asemena 9-5 cam cat cerea si Mercedes pe acel Clasa E. Si te intreb eu, cum ai vrea tu sa vinzi 9-5 cand Mercedes ofera un motor mai bun, mai performant, mai rafinat si in plus avea o imagine imbatabila?! GM niciodata nu a facut mare lucru sa imbunatateasca imaginea lui SAAB. Pai scuza-ma, dar nu se face treaba asa. Daca chestii de genul asta celor de la GM le-a reusit cu Opel si Chevrolet, ei bine nu au inteles ca este ceva destul de diferit daca asemeni SAAB cu Opel si ceri cel putin 15000 de euro in plus, uneori chiar mai mult decat ai da pe un BMW care fie ca unora le convine sau nu este (mult) mai masina fata de SAAB. Aici a gresit GM, nu a stiut cum sa plaseze pe piata SAAB si niciodata nu a facut nimic astfel incat asocierea cu Opel a nu se aduca in discutie. Imi pare rau, stiu ca esti fan GM, te apreciz pentru faptul ca iti expui punctul de vedere intr-un mod frumos si constructiv, insa nu pot sa fiu de acord cu politica pe care GM a parcticat-o pentru SAAB. Pot sa pun pariu cu tine ca daca i se da mana libera lui SAAB sa-si proiecteze singur masinile, asa cum are Volvo noroc in acest moment, in cativa ani veti vedea lucruri din ce in ce mai interesante facute de suedezi care sub conducerea lui GM nu ar fi fost posibile prea curand. Asa cum se intampla acum cu Volvo. Ce cred eu insa ca a vrut GM sa faca cu SAAB, a fost sa-i salveze de la faliment, sa manance o paine si gura celor care lucreaza pentru SAAB. Atat si nimic mai mult. Cand GM nu a mai putut sa faca gesturi caritabile, i-a dat afara din casa pe usa din dos si s-a ales praful.
    Saab 9-3 va reintra în producţie la fabrica din Trollhattan
  • Eu nu prea vad comparatia cu V40CC prea reusita. V40 CC nu e chiar un SUV... cel putin nu arata ca un SUV. Daca veti compara unghiurile de atac, degajare sau rampa veti intelege mai bine la ce ma refer. Dar daca nu folosesti masina prea mult in teren accidentat si atunci nu o bagi pe coclauri sau nu o duci pe munte, eu cred ca e suficient un astfel de Volvo. Ideea este ca restul din tabel pot ceva mai mult in teren accidentat in comparatie cu Volvo.
    Preţuri Mercedes-Benz GLA în România: pornire de la 30.500 euro pentru 1.6 benzină de 156 CP
  • Daca v-ati pricepe la masini ati sti ca in tari precum Germania, Italia, Franta sau UK (de ce nu si SUA sau Canada), lumea nu are o parere chiar atat de proasta despre masinile SAAB, asa cum au romanii. Si asta probabil si datorita faptului ca au avut acces la ele intr-o perioada in care in Romania cei mai bogati aveau Lada sau Skoda cu motor in portbagaj, dupa care s-au trezit dupa '90 cu idealul lor in privinta masinilor care evident trebuia sa fie neaparat una nemteasca. Deci vorbim de niste piete pe care la modul general vorbind, despre SAAB au auzit si mai ales condus mai multi in comparatie cu Romania. Sunt tare curios cati dintre voi v-ati urcat intr-un 9-3 turbo si echipare Aero, ca de condus nu are rost sa intreb. Toate aceste rosii pe care le aruncati in SAAB, am spus-o si o spun si acum se datoreaza politicii total gresite practicate de GM, care in anumite privinte a facut din SAAB un Opel mai scump. S-a mers pe reteta VW si Audi, insa s-a mers prost. Daca lucrurile decurg normal de aici inainte nu ma astept la vanzari extraordinare, nu ma astept ca in urmatorii 5-6 ani SAAB sa ajunga la nivelul lui BMW sau Mercedes. Ma astept ca lucrurile sa decurga firesc pentru o marca ce acum traieste doar "pe aparate": adica la modele noi, motoare noi, reclama ca sa se faca mai bine cunoscuti (gen "am revenit, noi suntem aia") si vanzari ceva mai bune. Nu ma astept ca vanzarile sa depaseasca 300-400 000 de unitati de exemplu. Dar nu cred ca asta e prioritatea in acest moment. De-asta am spus, e nevoie inainte de toate de bani investiti, lucruri bine facute, o viziune obiectiva si din nou bani, foarte multi bani.
    Saab 9-3 va reintra în producţie la fabrica din Trollhattan
Pagina
12345...134135136...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău