• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Multi se mira de faptul ca SAAB intr-o masura destul de mare este produs la fel ca atunci cand apartiea de GM. Pai in comparatie cu Volvo cand a fost la Ford, situatia lui SAAB a fost mai incurcata si au fost legati de maini si de picioare destul de tare de americani. Chestia asta a facut ca si dupa ce GM a vandut SAAB, suedezii inca sa aiba probleme pana sa se repuna cat de cat pe picioare, adica sa reinceapa productia cu alti "stapani". Deci eu nu inteleg la ce v-ati astepta in acest moment de la SAAB. Ce sperati sa vedeti? Productia trebuia inceputa cat mai repede pentru ca s-au pierduti multi bani si mult timp prin tribunale cu americanii, bani care, in mod normal dupa vanzarea lui SAAB de catre GM trebuiau bagati in dezvoltarea urmatoarelor modele, asa cum s-a intamplat cu Volvo. Si stati voi linistiti, ca daca lucrurile vor incepe sa se miste in directia fireasca SAAB va fi bine. Va fi foarte greu, insa la fel ca Volvo si SAAB are potential enorm. Trebuie doar putere de munca, ingineri buni, rabdare si bani (foarte multi bani pe care sa ii investeasca chinezii) .
    Saab 9-3 va reintra în producţie la fabrica din Trollhattan
  • Nu prietene, ideea este ca nici Carlos Ghosn nu stia exact cum stau lucrurile. Piata are fluctuatii si pozitive si negative si de aici si afirmatiile lui care se bat cap in cap la un interval atat de scurt. "Pateticul" de Winterkorn asa cum l-ai numit tu si care a facut din VW un constructor mai mare, chiar daca tie nu iti place nici in ruptul capului sa accepti acest lucru, niciodata nu a facut asemena afirmatii hotarate, gen "pe cuvantul meu", (defapt nimeni din conducerea altor companii) tocmai din cauza acestor fluctuatii.
    Carlos Ghosn: "Vreau ca succesorul meu să fie japonez"
  • @Carlos Cand vine vorba de cercetare si inovatie nu se pune problema asa. Cum ar fi ca in prezent doar Mercedes sa aiba sisteme gen ABS, ESP sau airbaguri, ca Mercdes le-a avut prima data si ei au cercetat si inovat in domeniul sigurantei (defapt cercetarile le-au facut cei de la Bosch cu banii lui Mercedes, dar asta e alta discutie). Este absurd. Si asta e doar un simplu exemplu din multe altele care se mai pot da. Comparatie premium vs non-premium se face la alte capitole, incepand de la finisaje si terminand cu pretul masinilor in sine. Cat despre DSG... normal ca se strica, doar nu sunt nici Renault si nici Nissan si nu sunt facute de Alianta...
    Nissan Qashqai Nismo, confirmat oficial cu 215 cai putere
  • Ca fapt divers, uitati-va la titlurile primelor doua stiri de la rubrica Stiri Similare, care sunt sub aceasta stire. Sunt interesante (sau ce) spusele lui Carlos Ghosn?!
    Carlos Ghosn: "Vreau ca succesorul meu să fie japonez"
  • Daca ne uitam la ce vanzari are VW, chiar si fara low cost, nu cred ca se vor baga la asa ceva. Profitul este mai mare in conditiile in care vand masini (mult) mai scumpe.
    Volkswagen va prezenta decizia privind divizia low-cost în termen de 12 luni
Pagina
12345...135136137...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău