• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ehe, ce face criza din unii! Cam asta s-a intamplat si la Peugeot. Mie mi se pare o masina foarte tare, iar daca pui in balanta avantajele si dezavantajele, aceasta masina isi are locul ei pe piata. Daca ne gandim la volumul portbagajului, mi se pare incredibil. Este la nivelul clasei medii sau aa break-urilor compacte. Si eu m-am urcat in masina asta si i-am gasit o slabiciune de care AM nu a spus: linia laterala mai dinamica si sportiva, care lasa impresia si de masina mai "scunda" (dar care si face ca masina sa arate bine), face ca vizibilitatea laterala de pe locurile din spate sa fie ceva mai slaba in cmparatie cu Golf sau Astra.. In plus nici spatiul pentru cap si genunchi nu este unul foarte mare. Iar cel din mijloc nu va sta prea confortabil la un drum de cateva sute de km. Nu zic, nu este neaparat un punct, insa unii poate ca nu se vor simti in largul lor in aceste conditii. In concluzie ma bucur foarte mult pentru ca Peugeot incet, incet incepe sa-si revina. Primul 308 a fost o masina buna, iar daca fiabilitatea va fi cel putin la fel de buna, plus personalitatea aparte a acestei masini, designul interior si motoarele rafinate pot face din 308 un concurent puternic pentru Golf si Focus. Bravo Peugeot si succes cu aceasta masina deosebita! :) Astept o asemena evolutie si la clasa mini. Acum aproape 10 ani ati proiectat cu cei de la Toyota o masinuta din care concurenta s-a inspirat si acum crede ca au cea mai buna masina de clasa mini.
    Şcoala vieţii
  • Chiar daca @John ar fi@ mafia sincer sa fiu nu m-as supara. Am observat uneori mesajele lui ironice, poate si deplasate, insa niciodata nu au fost la adresa mea. Chiar la un moment dat am fost de acord sa-i trimit un mail in care sa-i explic de ce Auris 2 mi se pare inferior lui Golf 7, fiind in opinia mea undeva la nivelul lui Golf 5. Si revenind, acest prestigiu pe care il are si LandCruiser de mai bine de 60 de ani este si nu chiar un avantaj neaparat. Sa nu uitam ca sunt marci precum Ford, Renault sau Fiat care fabrica masini de peste 100 de ani. Asta inseamna ca ceilalti care au inceput sa construiasca masini dupa cateva zeci de ani nu sunt capabili sa le faca fata "veteranilor"? Si inca o data va spun, nu trebuie sa fii fan al unei marci, in speta VW, ca sa iti dai seama de niste lucruri. Si va spun sincer ca daca ar fi sa-mi schimb masina as lua inseama si gama VAG, insa asta nu inseamna ca m-as uita doar la ce au ei sau mi-as lua ceva neaparat din ograda lor. Toate marcile si masinile au si parti pozitive si parti negative. Tot ce faci tu cand iti cumperi o masina e sa incerci sa gasesti cel mai bun compromis pe care il consideri TU. Si depinde de capacitatea fiecaruia de le observa chestia asta.
    Volkswagen domină topul investiţiilor în cercetare şi dezvoltare la nivel mondial
  • Nu inteleg ce nu intelegeti. Ce a facut Honda a fost sa se adapteze cerintelor pietei, mai ales ale celei din Europa. Este clar ca cei de la Honda nu isi doreau asa ceva, pentru ca au tot amanat pana cand au inceput sa aiba probleme serioase la vanzari. Fata de Golf, Focus, Megane sau Astra, Civicul este ca si inexistent tocmai pentru ca avea doar cateva motoare aspirate (foarte bune insa) si care consumau mult mai mult fata de TSI, TCe sau Ecoboost. Atata tot. Ce s-a intamplat in ultimii ani a demonstrat ca daca nu oferi motoare mici si supraalimentate ai deja un mare handicap. Traditia si prestigiul nu iti tin intotdeauna de foame, iar Honda s-a conformat.
    Honda introduce o nouă familie de motoare VTEC Turbo de un litru, 1.5 şi 2.0 litri
  • In primul rand concurent pentru Koleos nu este Tuareg, ci Tiguan. Asta ca fapt divers. In al doilea rand un comparativ in care un LC s-ar impune in fata lui Tuareg ar fi in capacitatile off road. In rest, ca tinuta de drum (mai ales in on road), motor-transmisie, calitatea fabricatiei (mai ales cea perceptibila), finisaje, confort, spatiu interior, ergonomie, poate si siguranta, gama de motoare mai variata (implicit si preturi mai variate si mai abordabile pentru mai multe portofele) pot face ca Tuareg sa fie in fata lui LC. Deci nu e suficient ca masina in sine sa fie una foarte buna. Si apropo de Murano echipat cu V6, parca intr-un timp Tuareg avea cel mai puternic diesel din lume, un V10 de peste 300 CP. Iar acel V6... parca si TDI-urile (asa mancatoare de ulei si jafuri cum le cred unii au ajuns uneori nu in top 10, ci chiar pe primul loc). Si da, eu cred ca Murano este inferior lui Tuareg. Murano este mai mult un SUV gandit pentru sosea, de genul lui X5, nicidecum un fel de LC (care se compara la un moment dat cu un tanc de masina numit Nissan Patrol). Si la fel ca si in cazul lui LC, hai sa ne referim la mai multe detalii (asa cum am spus, gama de motoare, niveluri de echipare, preturi) si vezi ce iti da. In plus iti recomand sa cauti niste comparative intre masinile astea si Tuareg si vezi care este mai mereu pe primul loc. De condus nu iti recomand, ca e mai comod sa cauti pe net, asa-i? Cam pe asta mizeaza de multe ori VW cand iese castigator. Nu este cea mai fiabila marca, asta e clar. Dar este o marca ale carei compromisuri se fac cel mai eficient, astfel ca masina in sine ajunge ca in situatia in care, daca nu se descurca foarte bine, sa se descurce bine. Cat despre Renault... pai nu demult cineva spunea pe-aici cum ca Renault este un constructor care investeste si inoveaza foarte mult. Pai uite, ca de investit nu investeste chiar atat de mult (comparativ cu concurentii, evident) si degeaba inoveaza daca este vorba de inovatii care nu isi au locul acum. Cu alte cuvinte e ca si cum ar inova pentru ei. Ah, si apropo de investitii VW, Tuareg se ofera si ca hibrid. Cati concurenti are in configuratia asta?
    Volkswagen domină topul investiţiilor în cercetare şi dezvoltare la nivel mondial
  • Tipic romanesc: daca e vorba de fortbal, politica si masini ne pricepem toti. Ce a facut VW mai "smecher" in ultimii 7-8 ani sa zicem? Va spun doar doua lucruri, unul pe care concurenta l-a copiat ca nu a avut incotro si anume motoarele mici supraalimentate, adica VW a venit un o tendinta noua care a prins foarte bine (care ca sa vezi, aceste motoare au fost premiate cu titlul Motorul Anului la un moment dat, plus ca fie ca va convine sau nu TSI-urile si TFSI-urile inca mai sunt considerate un exemplu), sau cutia de viteze DSG, la al carei nivel concurenta inca nu a ajuns. Cu tot recall-ul din China inca mai este un exemplu (adevarul este ca doar VW are probleme - diferenta este ca VW este printre singurii care face recall-uri... asta in sine e o diferenta). Ah, si din nou, daca v-ati pricepe la masini poate ati intelege de ce mai mereu VW castiga toate testele comparative, fie ca vorba de Up!, fie ca e vorba de Tuareg. Asa ceva NU se poate fara investitii. Dar poate pentru voi investitie inseamna Keyless Go, ca masina sa mearga singura, sa pluteasca sau sa va duca in spatiu. Golf 7 sau Up! sunt niste masini in care s-au bagat foarte multi bani. Iar aceste investitii se vad doar dupa ce le conduci, le compari cu masinile concurente si vezi ca totusi VW e mai ok. Nu cu mult, dar e tot acolo sus si de cele mai multe ori este o referinta. Dar eu totusi cred ca acest top e o minciuna pusa la cale de acest institut si Automarket. Sunt niste neseriosi care claseaza foarte jos Renault, chiar in spatele PSA desi nu au masini electrice al caror timp este "ACUM". Nu exista asa ceva, pur si simplu e o rautate foarte mare.
    Volkswagen domină topul investiţiilor în cercetare şi dezvoltare la nivel mondial
Pagina
12345...136137138...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău