• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • E timpul pentru un design nou... depinde ce inteleg cei de la VW prin acest nou. Pentru ca o schimbare totala de la o generatie la alta i-ar arunca poate intr-o banalitate care ii cumprinde pe majoritatea competitorilor, fiind o politica foarte des intalnita atunci cand se trece la o noua generatie a unei masini. VW este recunoscut de zeci de ani ca un constructor conservator cand vine vorba de design. Si tocmai prin acest conservator VW transimute niste mesaje de incredere, solid, lucru bine facut, curat, strict si la obiect. In plus mai reprezinta si o "multumire" generatiei/genratiilor precedente. Din cauza asta Golf are aceiasi forma de foarte multi ani. Dar aici avem o problema, pentru ca doar cei care analizeaza in amanunt acest domeniu, al masinilor, pot intelege acest lucru. Din cauza asta, mai ales multora de aici, designul lui Golf VII li se pare o mizerie si nu inteleg de ce arata asa Pai poate ca este un motiv. Iar faptul ca vanzarile sunt foarte bune cu aceasta abordare, nu vad de ce VW ar trebui sa schimbe "reteta". Pe de alta parte atunci cand VW trece de la o generatie la alta, nici nu prea are nevoie sa schimbe ceva sub capota. Atunci cand VW vine cu o noutate tehnica nu prea tine cont de generatia masinii, adica nu o pastreaza pentru generatia urmatoare. De exemplu TSI sau DGS sau au aparut cand Golf V era pe piata de cativa ani si au fost puse in continuare si pe urmatoarele generatii, fara sa fie nevoie sa schimbe mare lucru la ale (pentru ca nu era cazul). Deci si din acest punct de vedere VW vede altfel lucrurile si chiar daca vorbim de o generatie imediat din urma, ramane la fel de matura. Sa-mi fie cu iertare, dar multi concurenti de-ai lui Golf VII dpdv tehnic sunt la nivelul lui Golf VI. In plus este mult mai greu sa dai o tusa moderna unui design clasic si conservator. Uitati-va la cum arata majoritatea modeleor in general de la o generatie la alta. Parca sunt total rupte de trecut si proiectate de un alt producator. Ganditi-va la toate generatiile de Mondeo, Vectra/Insignia, Astra, Megane, Laguna, 406/407/508, C5 etc. Si cu toate inovatiile tehnice si in design pe care le-au avut, cu tot consevartorismul pe care cei de la VW il practica, au vandut si vand (mult) mai bine.
    Volkswagen: „E timpul să adoptăm un nou design”
  • Nu este vorba de nici o suparare, ar fi culmea cel putin in cazul tau. :) Te-as ruga sa analizezi totusi putin aceste poze: http://www.craveonline.com/lifestyle/articles/166275-motoman-minute-2012-volkswagen-beetle Apoi asta: http://money.cnn.com/gallery/autos/2012/12/05/luxury-mass-automakers.fortune/7.html Si apoi asta: http://www.carrentingreviews.com/wp-content/uploads/2012/01/2012-VW-Beetle-old-beetle-comparison.jpg Pestru restul detaliilor, te invit in showroom. :)
    Volkswagen: „E timpul să adoptăm un nou design”
  • Asta este o veste foarte buna in primul rand pentru Mitsubishi. Nu pentru ca nu ar fi in stare sa proiecteze singur o masina. Mitsubishi cam are probleme cu banii, in Europa cel putin vanzarile sunt cam slabe. Nici in America nu cred ca merg prea bine, in sensul ca au fost si perioade mai buna. Deci eu cred ca asta ar fi o bula de oxigen pentru Mitsubishi in primul rand dpdv financiar prin impartirea costurilor.
    Alianţa Renault-Nissan şi Mitsubishi vor colabora pentru lansarea unor modele viitoare
  • Acum am citit mai atent mesajul lui tzenu... e vorba cel mai mult de bani. Cu siguranta ca si BMW si Toyota au capacitatea sa construiasca fiecare asa ceva. Dar atunci care ar mai fi rostul acestei aliante? Se pare ca schimbul de motoare merge brici daca se merge mai departe si in alte directii. Dar stiti care e faza? Cei care lucraza pentru BMW si pentru Toyota nu prea sunt frustrati si recunosc meritele fiecaruia in anumte domenii. Doar fanii sunt de cu totul alta parere. Dar daca ar fi putini cinstiti cu ei insisi si-ar da seama ca totusi nu e chiar asa. Constructorii stiu sa respecte si sa aprecieze concurenta mult mai bine decat fanii. De-asta mereu am spus ca prin atitudinea lor unii fani fac de ras chiar marca lor de suflet. No, iar imi amintesc de discutiile din trecut cu ultrasii Renault. Oare de ce? :))
    BMW şi Toyota ar putea dezvolta împreună un urmaş pentru Lexus LFA
  • Bai, da' io cred ca va iesi ceva foarte tare. Nu pot decat sa le urez succes. Ca bani au, tehnologie au, imagine au... deci spor la treaba! :)
    BMW şi Toyota ar putea dezvolta împreună un urmaş pentru Lexus LFA
Pagina
12345...139140141...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău